-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz MasterMark #151954 üzenetére
A KRESZ szerint szabálytalan. Ez pontosan ugyanolyan erős állítás, mint a Tied.
Na erre mit lépsz?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Csabroncka #151959 üzenetére
Szerintem továbbra is rosszat nézel.
Van egy balra és visszakanyarodásra engedélyt adó rész, amely a benzinkútra való behajtást (és visszafordulást) teszi lehetővé, mind az előrejelző kék tábla (menj csak visszább, a balra kanyarodó sáv nyitásáig!), mind útburkolati jel engedi a megfordulást.
Utána jön az Illatos útra való lekanyarodás lehetősége, itt a kék tábla és az útburkolati jel is csak a balra kanyarodást engedélyezi.
Nézd meg alaposan...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz MasterMark #151962 üzenetére
Ellenben a Te állításoddal, ami tény, csak mert a saját értelmezésed erősebb, mint a Kresz-oktatóké és a rendőrségé. Értem. Ignore...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #89309696 #151973 üzenetére
Igen, a telizöld ugyanis nem azt jelenti, hogy bármerre lehet menni, csak azt, hogy az adott sáv haladhat. Ilyenkor a tábla és/vagy az útburkolati jelek határozzák meg, hogy milyen irányba szabad, avagy nem szabad közlekedni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz grizlisandor #151987 üzenetére
Alapvetően nagy eltérés nem lesz szerintem minőségben, szerintem nyugodtan vedd meg az Osramot.
Ezzel együtt lehet, hogy még így is jobb, mint a mindenféle csodaizzók.
Erről egy picit: anno, mikor gondoltam én is lecserélem a sárgás izzókat a Golfban utánanéztem, és azt találtam, hogy a "sima" átlátszó üveges H7-es, színhőmérséklete az izzó volfrámszál színhőmérsékletét hozza, ami 3200K körüli. Ha fehéresebb lesz, mondjuk 3500K, akkor ötvözőket raknak bele, de ez az élettartamban negatív lesz.
Elkezdtem a kékített üvegűeket nézni, csakhogy az ugye úgy működik, hogy elnyeli ugye a színskála pirosas részét. Vagyis a leadott fényerő kisebb lesz, akár 20%-al is. Minél magasabb színhőmérsékletű (van 5500K meg 6500K, sőt, még magasabb), annál többet. Ilyenkor mindenféle trükkökkel próbálkoznak, feszített wolfram szál és a többi, de ugye csodát nem lehet elérni, bele kell férni a szabványban meghatározott fogyasztásnak. Ezért nem érdemes ilyet venni.
Itt jönnek még a mindenféle plusz százalékos marketing őrületek, ahol állítják, hogy +50, +100 akár +150% fényerő. Aminél az a probléma, hogy egy adott részen (közvetlenül a kocsi orra előtt, általában 70 méterrel) számolják, mert ott számít. Állítólag. Ami mondjuk egy autópályán jó is lehet, de az a fényerő máshol hiányozni fog (általában oldalról, de ugye ez meg már a foncsortól is függ), így lakott területen kívül főúton kevésbé fogod az út mellett sétáló emberkéket észrevenni (pláne ha Depeche Mode / Bonanza / Mátrix rajongók feketében).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz CactuS #152161 üzenetére
Hazafelé szintén mindenki türelmetlen volt. Azért az új negatív rekord volt, hogy a pofátlanul besoroló (vagyis csak akaró) autós ledudált, mert nem engedtem be.
Az ilyeneket én is imádom. Időben besorolni derogál, utána meg tolja be az orrát, és még neki áll feljebb, ha nem engedik be...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Dluinet #152163 üzenetére
Mikor hogy.
Reggel befele a Goldman György térnél, a Petőfi híd alatt volt olyan, aki az alsó rakpartra vezető sávból záróvonalon át akart besorolni a Műegyetem rakpart felé. Aztán a Döbrentei térnél, a Rudas fürdő előtt az Erzsébet hídra vezető BUSZ sávból a záróvonalon át sorolt volna be egy ilyen mutogatós delikvens (a Taxisok menetrend szerint eljátsszák ezt...).
Hazafelé a BAH csomópontnál a Budaörsi út felé a szokásos esti szituáció, végighúznak a belső sávban, majd a lámpa előtt, ki a záróvonalnál, ki az előtt a szaggatott vonalnál indexel jobbra, hogy akkor most Ő a Budaörsi útra menne rá...Ezek ilyen hétköznapi, mindennapi esetek, amivel találkozom...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Pro és kontra ez a helyzet. Kolléganőm azt vallja, hogy nem szabadna akkora "rést" hagyni az autók között, és akkor senki se tudna bepofátlankodni. Mondom oké, de ha valaki hátulról beléd csúszik, akkor meg az előtted lévőbe fog beletolni. Nem jó dolog a szendvicsben sonkának lenni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz gzbotii #152189 üzenetére
Pro és kontra is lehet értékelni, a nagyobbik gond, hogy Fordéknál nem nagyon van választási lehetőséget. Kell-nem kell, megkapod.
Ha nem garázsban vagy parkolóban áll az autó, és mínuszok vannak, akkor zseniális találmány, mert nem kell kapargatni, pár perc alatt megoldja a helyzetet.
A gond az ezen túli helyzettel van, mert bár meg lehet szokni, de azért csak ott van mindig, és óhatatlanul is időnként ráfókuszál az ember szeme. Esőben ez hatványozott. Ez az egyik probléma.
A másik, hogy ahogy a hátsó ablakon lévő fűtőszálak, úgy a szélvédőben lévők is meg tudnak halni. Hátul nem akkora probléma, legfeljebb lassabb olvad le teljesen, nach so. Édesanyám B-Max-án oszlopokban nem működik már, és hiába kapcsolod be, szép jégbordák maradnak a szélvédőn emiatt, tehát kaparni kell. Persze, ilyenkor jön az, hogy hát ki kell cseréltetni a szélvédőt, de a jó minőségű 100e Ft körül kezdődik, és a beszerelése sem olcsó. Édesanyámat nem is tudtam rábeszélni még...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #152459 üzenetére
Romlott a helyzet, de hogy 100 sofőrre jut 1-2 idióta azért nem olyan vészes arány. Nem sokkal régebben volt téma a balkánozás, és hogy a valódi balkánhoz képest azért sokkal jobb a helyzet.
Vezetés terén is így érzem. Igen, vannak idióták, de sokkal több lett az autó is, velük együtt nőtt a számuk is. Az arányok (szerintem) nem ugrottak annyira drasztikusan. Az 1990-es években is láttam záróvonalon át bevágókat, akkor volt egy időszak, amikor a sok "jampi" utólagosan felszerelt harmadik féklámpának 100W-os fotonágyúkat, kiolvasztva a mögötte haladó látóidegeit, és a többi...
Igen, ma számszerűleg sűrűbben találkozhatunk bunkó sofőrökkel, de nagyságrendileg több az autó is...
Emlékszünk még a Közlekedj Okosan sorozatra? Ez a videó az 1980-as évek elejéről van...
Vajon miért kellett az ilyen dolgokra már akkor is felhívni a figyelmet?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz i-sti #152468 üzenetére
Nincs varázsgömbje senkinek. A szmogriadós kitiltások korábban is voltak, szóval az, hogy régi autóval esetleg ilyen problémák lennének, aligha tényező.
Plusz tegyük hozzá, hogy egy hibrid Toyota is sima benzinesnek számít ugyebár jelenleg...
Szóval én kissé túlzónak érzek ezt a nagy félelmet.Hozzátéve, hogy most a diesel-gate után egészen az Euro5-ös diesel-ekig nyúlt a kitiltás szmogriadónál Budapesten, de közben még az Euro3-as benzinesekkel sincs gondjuk, tehát arra nem vonatkozik a kitiltás...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #152471 üzenetére
Sajnos ennél sokkal összetettebb a probléma, mivel a porszennyezés, amit sokan sokszor a diesel-autókhoz kötnek, első sorban nem onnan érkezik, hanem inkább a fékbetétekből illetve az utak felületén keletkezet koszból gyakorlatilag, illetve a különféle szilárd (és folyékony) égetésekből.
Az tény, hogy a diesel-autók a benzinesekhez képest több szilárd részecskét bocsátanak ki, de a levegőben lévő szilárd részecskéknél relatíve kicsi a százalékuk. Most hirtelen nem találok erre vonatkozó adatokat sehol, de anno belefutottam egy ilyenbe, és valami egyszámjegyű százalékért volt felelős a diesel-motor a por létrejöttében.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Saccco #152558 üzenetére
Azt gondolom tudod, hogy a Daily Star minőségi szintje a Ripost-hoz mérhető...
Az általuk idézett 'Alliance of British Drivers' facebook oldalát mindössze 1700 ember követi, a tagság méretéről pedig sehol sincsenek információk. Szóval mérvadónak tekinteni nem biztos, hogy kellene őket...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Saccco #152562 üzenetére
A veszélyes vezetést körül lehet írni, de a "heti 3 súlyos baleset" szerintem elég elhanyagolhatónak hangzik mondjuk a túl gyorsan való vezetéshez képest.
Tehát nem azt mondom, hogy ez egy nem létező dolog, hanem azt, hogy fel lett fújva...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #152575 üzenetére
Elvben az üzemanyagrendszerben okozhat károkat, tehát a tömítéseket, benzinszivattyút, benzinvezetéket, a benzintartályt, adott esetben a befecskendezőrendszert kezdheti ki. Nem úgy, hogy ma tankolsz bele E10-es benzint, aztán holnap megáll az autó, de huzamos használat esetén ilyesmikre lehet számítani.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Doki16 #152613 üzenetére
9 Ft/km az alsó határ, de azt sem kötelesek megadni, ha például a munkarended alapján megfelelő közösségi közlekedési lehetőség van a munkába járásra. A munkáltató ennél többet is adhat, és 15 Ft/km-ig amúgy adómentes a költségtérítés, de nyilván ennek a költségvonzatát nem minden cég akarja magára vállalni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #152660 üzenetére
Nálam a Toyota Mayer-nél télivel töltötték fel.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A pontos arányok biztosítóról biztosítóra változnak. Én sikeresen megtörtem apám Hiluxát egy tolatáskor tavaly, a kárérték nagyságrendje 250 ezer forint volt, százezres önrésszel, a Casco maga viszont a duplájára emelkedett (volna) a következő évre. Így inkább másik biztosítónál kötött újat (ott is be kellett vallani a káresetet, de ennek ellenére is jóval kedvezőbb volt az ajánlat).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Tényleg, ha mondjuk nem éri meg a casco-t bevonni (pl.: önrészen felül tegyük fel 10-20 ezer Ft-ot fizetne csak a biztosító, cserébe viszont 1 hónapig is eltarthat az egész folyamat), akkor magam fizetve a teljes költséget átvállalva casco kihagyható? Vagy ilyen esetben is be kell vallani, hogy volt káreset, csak a biztosító bevonása nélkül lett rendezve?
Nem kell. A Casco esetén csak az számít, hogy Casco ügyintézés volt-e. Ha ropira törted az autót, de nem Casco-ra javíttatod meg, akkor (elvben) nincs árváltozás. Az apróbetűs részt azért érdemes elolvasni az ÁSZF-ben, mert akadnak érdekes vonatkozások, például a Groupamánál az üvegkárnál nincs bónuszfokozat-büntetés.Amikor átmegy valaki másik biztosítóhoz, akkor a casco bónusz is vihető?
Igen. De értelemszerűen ha Casco fizetés miatt rosszabb fokozatba kerülsz, akkor a módosult számít.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz DeathAdder #152716 üzenetére
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #152726 üzenetére
A független szerviz nem csak gyári alkatrészárakkal dolgozhat, nincs minden téren felszerelt háttér (a komplett hibakód-olvasó és diagnosztikai rendszer a VW csoportnál több milliós tétel állítólag) és esélyesen nincs minden alkalmazottja teljes bérre bejelentve. Szóval nem meglepő dolog.
Tény, hogy a gyári szervizárak horror szinten mozognak, de a mögöttes dolgot is látni kell.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #152770 üzenetére
Ez már a gyártó hozzáállásán múlik. Ahogy most a kocsivásárlás kapcsán olvasgattam és tanulgattam a dolgokat, azt kell látnom, hogy leginkább a japán gyártók (Toyota 1.33-as, 1.8-as eset például) áll normálisan a témához és a tervezési hiba esetén a garanciaidőn túli vállalásokig. A németek inkább nem (sem a BMW, sem a VW csoport, de sokszor még a Daimler sem), a franciák még kevésbé (THP motorok a PSA-nál például...). Amin meglepődtem, az az, amit Dare2Live írt a Hyundai/Kia csoport viselt dolgairól... Úgy tűnik a Koreaiak sem fedhetetlenek, hogy finoman fogalmazzunk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Faith #152771 üzenetére
Ha jól értem két magánszemély között jött létre az adásvételi. Érdemes lenne végigolvasni mit tartalmaz. Ha szerepelt benne a hibajelenség, engedtél is miatta az árból és az Ő szerelője mondta azt, amit, akkor hiába beszélne veled, ez már a vásárló kockázata, szerintem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
[LED-es lámpák haláláról és a javítási lehetőségeikről szóló cikk @ Totalcar]
Érdekes, hogy a gyártók a jelek szerint nem is foglalkoznak a javítással...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz gzbotii #158769 üzenetére
Sajnos tipikus baleset. Én rövid ideig teherautóztam, de már 20 éve sem volt olyan nap, amikor valami önjelölt Fittipaldi ne vágott volna be elém. A légfék jellemzőivel illetve a tehetetlenség fizikai törvényeivel mit sem törődő sofőrök addig kísértik a szerencséjüket, amíg egyszer cserben nem hagyja őket...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #89309696 #158787 üzenetére
Oké, hogy a Zil-130 egykörös fékrendszere gáz volt, de a maximális tömege is alulról nyaldosta a 10 tonnát. Már láttam 5 tengelyes billencset is (nem félpótos, hanem sima alváz 5 tengellyel), rákérdeztem a sofőrre, hogy miafranc, csak nem 40 tonnás (4 tengelynél 38 tonna a max. engedélyezett tömeg, 5+ tengelynél 40 tonna)? Mondja hogy de bizony, és a plusz két tonna miatt is megéri...
Na most rakottan 40 tonnás (esetleg picit megcsúszik, csak legyen 5%, máris 42 tonna) járműnek a tehetetlensége milyen? Bármilyen személyautóból (akár SUV vagy Pickup is lehet) úgy csinál matricát, hogy a sofőrülésben meg se érzi az ember...
Na most megengedsz egy ilyen járműnek 100 vagy 110km/h-t?
40 tonna esetén 100km/h (27,7m/s) = 14,6 MJ.
Míg 80km/h esetén (22,2m/s) "csak" 9,7 MJ. Vagyis plusz 20 km/h sebesség is csaknem másfélszeres kinetikai energia...Viszonyításúl a 120mm-es Rheinmetall L/55 löveg DM53 páncéltörő lőszerrel (8,35kg és 1750 m/s) tud 12,25 MJ-t a csőtorkolatnál. Persze, kisebb felületen adja le, de maga az energiamennyiség nagyságrendje ettől még azonos...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #158879 üzenetére
Számomra viszont érthetetlen, miért nincs sem turbós, sem 2l hibryd a 4 ajtósból. Minden adott, akkor miért nincs ezekből ? Érthetetlen!
A másik, hogy nincs 1,6- os kombi. Sokan idegenkednek mind a turbótól, mind a hibrydtől, úgyis gyártásban van az 1,6, gondolom nem lenne nagy bonyolultság megoldani ezt sem.Logisztikai és üzleti megfontolások vannak mögötte. Anno, mikor az Auris / Corolla bontást kitalálták, nem hasracsapásra dolgoztak. Az autós újságírók persze folyton élezik ezen a nyelvüket, de Európában az eladások eléggé éles határok mentén "repedtek" a piacon. Közép- és Nyugat Európában a ferdehátú és a kombi megy, kelet- (olvasd: Oroszország) és dél-kelet európa, illetve a közép-keleti piacokon viszont a szedán. Ez annyira így van, hogy a szedánt Nyugat-európában csak Nagy-Britanniában, Spanyolországban és Németországban árulják, a többi nagy piacon nem elérhető.
Tehát emiatt szépen felosztották: az E210 esetén a ferdehátú és a kombi megkapja a legújabb 1.2T motort, hiszen ha nem is hibridet vesz az EU béli vásárló, akkor is modernebb, kisebb károsanyag-kibocsátású motort kap, ami csökkenti a cég CO2 büntijét. Míg a szedán, amely amúgy is a keleti- és közép-keleti piacokon fogy jobban, plusz ahol nincs CO2 para, illetve többre becsülik a szívó motorokat, tökéletes lesz a több, mint 10 éves 1ZR motoros verzió.
Logisztikailag egyszerűbb: csak a kisebb 122LE-s hibrid technológiát kell mindkét fő gyártósorra kiküldeni, az 1.6-os motor "marad" a Törökországban készülő szedánoknak, míg az ferdehátú és kombi a Nagy-Britanniai gyáregységben készül az 1.2T motorral és az 1.8 ill. 2 literes hibrides verzióban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #159607 üzenetére
Nézd meg most a Focus konfigurátort, nem különösebben nagy kihívás egy 10 milliós Focust összekonfigurálni. Még úgy sem, ha "csak" Titanium vagy Active, és nem Vignale szintről indulsz...
És azért a Focus és Golf között volt ekkora különbség 3 éve is...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #159615 üzenetére
Itt több tényezőt is figyelembe kell venni.
1.: A Jó Magyar Forint korántsem olyan jó, mint 6 éve. Fogadd el, hogy ami 6 éve 14 misi volt a számlán, az ma 18-19 misi...
2.: Ha ma egy BMW-t akarnál összerakni, akkor a 6 éve 14 millióért összerakottnak megfelelő 330i bizony 18 millió körül lenne, nagyon alsó hangon...
3.: Nem vagyok feketeöves használautó-vásárló, de ha ránézek a listákra, akkor 9 misiből nem fogsz szerintem jól felszerelt 330i-t kapni. 1-2 éves, keveset futott 318i és 320i-ket látok ennyiért...
4.: El kell fogadni, hogy a CO2 bünti csúnya hatással van az autók árára, főleg a komolyabb motorral szereltekére. Ex-munkatárs tavaly év végén nézegetett a Fordnál autókat, a sportos modellek (ST, RS és persze a Mustang) listaárából egy fillért nem engednek, míg egy sima Focus-ból lazán leírtak volna 1 milliót csak azért, mert leültél az asztalhoz. Azért van ez, mert a sport(os) modellek után brutális a bünti...Nem azt mondom, hogy én örülök ennek, de ettől még látni kell az ok-okozat összefüggést...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz CactuS #159692 üzenetére
De arra van lóvé, hogy a Teslának öntsék a pénzt.
Ha nem döntik a lóvét a Teslának, akkor a CO2 bünti miatt még többet fizethetnek az EU-nak.
Üzleti döntés, és ez az olcsóbb megoldás a meglátásuk szerint...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz CactuS #159701 üzenetére
Legalább 5 évvel ezelőtt kellett volna elgondolkodni ezen, akkor még időben lettek volna. Feltehetően a FCM is úgy volt vele, hogy szép-szép ez a 2020-ra 95g CO2 per 100km kvóta, de majd úgy is felpuhítják még jobban. Ahogy a többi környezetvédelmi normát. De nem puhították tovább őket.
5 évvel ezelőtt konkrétan könyörgött az FCM elnöke (Sergio Marchionne), hogy ne vásároljon senki Fiat 500e autót, mert csak pénzt veszít vele a cég. Annyit adnak el, amennyit feltétlenül szükséges, aztán ennyi. Akkor az volt a terv, hogy nem EV-ket gyártanak majd 2020-2025-re, hanem hibrideket ( tessék, forrás ).
Most pedig már futhatnak az események után.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Könyvajánló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen