-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Pttypang #149555 üzenetére
Akkor a másik topicból ide.
Ha nyugodtság a kérdés, akkor a pótkerék mindig jobb megoldás. A defektjavító ugyebár nem nyújt mindenre megoldást, ha a felni is sérült vagy törött, esetleg végighasadt a gumi, akkor lehet, hogy nem tudod vele megoldani a problémádat. Szóval ilyenkor egyértelmű a helyzet.
A másik oldalról nézve viszont a pótkerék extra költség, és lehet sose lesz rá szükséged. Az én Golfommal még sose volt ilyen gondom, pedig már 277 ezer km bele lett tekerve. Most ráadásul rá is ébredtem, hogy vagy 3 éve nem is néztem rá a mankókerékre, hogy van-e benne levegő... Szóval ha holnap reggel balul járok, akkor lehet megszívtam.
Persze ez orosz rulett, de ugye most egy új Toyota Corolla esetében szívom a fogam, mert 86000 Ft-ért számolnak meg egy teljes értékű pótkereket. Emelő és csavarkulcs is csak ahhoz jár, ha csak defektjavítót adnak, akkor az sincs a kocsiba. Ha innen nézem, akkor ez ciki...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Pttypang #149565 üzenetére
Egyszerűbbnek egyszerűbb lenne. De ugye a szituációt már leírtam a másik topicban: itt is alul, kívül van elhelyezve a pótkerék. És nem adnak hozzá rögzítő szettet (meg emelőt és kerékkulcsot). Szóval azt is be kellene szerezni, és hirtelen lövésem sincs, honnan (emelőt és kerékkulcsot találtam itthon is, de pótkerék-rögzítőt nem...)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #89309696 #149638 üzenetére
Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Nekünk ugye még azt tanították az 1990-es évek közepén, hogy hát az ABS működését le lehet szimulálni. Eddig kétszer volt olyan helyzet, amikor kellett volna csinálni, nem sikerült. Az oktatóm mondta, hogy aki sokszor kerül ilyen helyzetbe, és van gyakorlata, mondjuk egy autóversenyző, annak sikerülhet ezt esetleg elsajátítania...Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye.
Vannak erre tesztek utána lehet nézni. Az ABS legnagyobb előnye alapvetően az, hogy irányítható marad az autó (kivéve jég vagy jeges hó, ahol ugye tök mindegy, csúszol előre a lendülettel, bármit is csinálsz...)...Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.
Egy ismerős az M7-es érdi lejtőjének alján lévő vízfolyáson dobta el az autóját. Brutál szélsőséges?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz focvis #149765 üzenetére
Ez a képlet nagyon nem egyszerű, mert én például hiába vagyok vidéki, és ingázok nap-mint-nap, de a befizetett adómból támogatom a Budapesti tömegközlekedést, pedig nagyon ritkán használom, akkor pedig a nem olcsó menetjegyet veszem. Ezzel az erővel felmerülhet, hogy a Jászapátiban lakó, BP-re nem járó helyi lakos adójából miért támogatják a BKK-t?
De amúgy a felhozott balatoni példa is jó...
A dugódíjjal az a problémám, hogy nem fog megoldást jelenteni. Aki 400 forint feletti benzinárnál ingázik, azt nem fogja meghatni még 5000 forint.
Saját példával élve végigpróbáltam a lehetőségeket, és nem azért maradtam az autónál, mert derogál a tömegközlekedés, hanem azért, mert túl sok kompromisszumot követel meg. Én például előbb érek be- és haza autóval, mint tömegközlekedéssel. Egy hónapig próbáltam a MÁV + BKK párost, és háromszor késtem el, pedig az alaphang az, hogy 25-35 perccel munkaidő kezdete előtt beérek. A MÁV + bicikli esetén egyébként cirka 2x így is elkéstem volna, de azt ráadásul rossz idő esetén nem szívesen vállalnám be. Ehhez még hozzájön a tömegnyomor, a reggeli vonatozás heringkonzerv esete. Az Autó + P+R esetével az a problémám, hogy nagyjából 8 - 8.30 körül a kelenföldi P+R már megtelik, a környéken letámasztani az autót nem annyira egyszerű eset. Ha valami tömegközlekedési-stratégiai pont körül, nem fizető részen támasztanám le az autót, akkor kereshetem a parkolóhelyeket. A Fehérvári út környékén látom, hogy sokan ezt a megoldást választják, például. De ez megint az az eset, hogy akkor már bejött a városba autóval az ember.
Ezekhez képest az autóval bejönni a munkahelyre relatíve fájdalommentes, főleg, hogy van céges parkoló. Van benne dugóban állás, ám ráfordított idő terén nem sokkal rosszabb (kolléganőm hasonló 45-60 perc alatt ér be Óbudáról tömegközlekedéssel, mint én vidékről, cirka 36km-es távolságból). Költségek terén függően attól, hogy számolunk, havi plusz 10-18 ezer forint jött ki. A vonatokon és BKK buszokon táskával a hátukon tömörülő, olykor kihangosított telefonnal zenét hallgató iskolásokkal, meg a kulturált viselkedés alapszabályait sem ismerő utastársakkal való verbális harc avagy ezen egyedek megtűrése nélkül. (Megj.: igen, a bunkó sofőrökkel való hasonló harcot nem felejtem el a másik oldalon). A kényelem terén pedig ég és föld a különbség, a nyáron hőség, télen fagyos belterű járművek, illetve a szabad ég alatt való várakozás élményéről nem is szólva.
Hozzáteszem, hogy ehhez az egész problémához az is kell, hogy az ország durván főváros-orientált, ami a fizetések terén is meglátszik. Ugyanabba a munkakörbe Székesfehérváron fele annyit fizettek volna, mint Budapesten. A különféle kényelmetlenségek ellenére eléggé egyértelmű, hogy ilyenkor reggel merre indulna el az ember...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz focvis #149778 üzenetére
Mert aki ide ingázik, annak a munkáltatója nem Budapesten fizeti be az adóit? Segítek: de, Budapestre fizeti be.
Ha nem lennének az ingázók, akkor a budapesti cégek jó része a munkaerőhiány miatt bezárhatna vagy elköltözhetne. Avagy az ingázó munkavállalóknak kellene Budapestre költözni (úgy jó fél millió embernek, pluszba). Hej, de jó lenne az Budapestnek...
Mondom: nagyon durván leegyszerűsíted a problémát...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz focvis #149778 üzenetére
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap.
A felmerült tervezetben 5000 Ft / hó volt korábban, megint ezt lengették be. Erre mondtam, hogy aki 400 forintos benzinár mellett mondjuk havi 30 ezret kifizet üzemanyagra, az ki fogja a plusz 5000 forintot is a dugódíjra. Emiatt mondom, hogy az autóval ingázókra pont nem lesz drasztikus hatással a dugódíj...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz focvis #149807 üzenetére
Akkor innentől kezdve ez totál értelmetlen szócséplés, hiszen a csak a saját nézeteidből akarsz konzekvenciákat levonni, figyelmen kívül hagyva minden egyéb tényezőt, körülményt, véleményt.
Részemről lezárva.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz tboldi #149821 üzenetére
A légkörben lévő por jó része a szilárdfűtés (szén, fa) és a különféle szabadtéri égetésekből (hulladékégetés, stb.) származik. Ilyen téren a vidék nem feltétlen jobb, mint a főváros.
Tizenéve a helyi szárító kapcsán volt légszennyezettség-vizsgálat felénk, és kijött, hogy bár a nitrogénoxidok és hasonlók terén nincs probléma, de por terén határértéken túl volt a téli szezonban, mert a környéken sokan fűtenek fával és szénnel, illetve hát avart, sőt, tarlót is égettek...
Szóval especiel a levegő porszennyezettsége speciális eset.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz sutszi #149828 üzenetére
Dunno, éppen nézegettem tegnap a Union-nál a kötelező biztosítást, és itt kérik a meglévő autóm bónusz-besorolását is, ha legalább B04-es, és befolyásolja az ajánlatot (most megnéztem). Lehet, hogy ez biztosítófüggő is?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz stickermajom #149990 üzenetére
Szóval te segítettél vontatni valakit, és a vonószemről leoldott a vontatókábel meg visszacsapott?
Nem néz ki szépen...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az Aliens féle csapatszállító formatervezett volt. Nagyon menően nézett ki.
Hogy a külméretei alapján a belterében fele annyi katona se fért volna el, amennyit a beltéri felvételek mutattak, már egy más kérdés. Plusz a terepjáró képessége nagyjából az aszfaltozott utakra terjedt volna ki (mivel ugye egy reptéri vontatót alakítottak át, aminek a hasmagassága pár centi...). Szóval katonai célra konkrétan alkalmatlan lett volna.De azért az tény, hogy menően nézett ki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Szada85 #150026 üzenetére
Olyan, hogy "golyóálló" nincs szakmai nyelvben (oké, a köznyelv így ismeri).
Ballisztikai üveg van, annak meg különböző fokozatai, hogy minek áll ellen.
Ha jól rémlik, akkor az előadáson is azt mondják, hogy "nearly bulletproof" (közel golyóálló), illetve "armored"-nek (kb. páncélozott) titulálják, tehát nem állították, hogy "golyóálló".Ha azt akarták volna prezentálni, hogy milyen hatékony lövedékek ellen, akkor azt biztonságosan nem tudták volna egy színpadon megtenni. Max. kontrollált körülmények között rálőnek egy 9x19mm-es pisztollyal és videón megmutatják, hogy nem jut a lövedék át rajta. De gondolom az nem lett volna kellően hatásos, meg tippre az üveg maximum egy .22LR szintű dugós puskának tudna ellenállni...
Ehelyett egy acélgömböt vágtak az ablakhoz, ami után a laminált üveg (ahogy kell) szépen pókhálósodott. Csakhogy mindezt élőben csinálták, és az mind Muskon, mind Holzhausenen látszik, hogy nem az történt, amire számítottak. Az lehet, hogy egy sima átlagos autó oldalablakán átment volna az az acélgömb, de nem ezzel mentegetőztek.
Elcseszett prezentáció volt ez, akár hogy is nézzük.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #150225 üzenetére
Ez nem újdonság, eddig is ez volt pl. a Toyota vs. VW vonalon. Csak most már nem néz ki olyan bénán kívülről, mint az Avensis-ek anno (az utolsó széria mondjuk már abból is egész vállalható volt)...
A gond az, hogy emberi árért általában kompromisszumokat kell kötni, mert minden nem jöhet össze. Legózni meg nem lehet, hogy legyen kényelmes, mint egy Citroen, legyen olyan jól összerakva, mint egy VW, legyen olyan megbízható, mint egy Toyota, stb...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz sugarforce #150227 üzenetére
Most már ilyen esetekben figyelembe veszik a dashcam-ot? Jó pár éve a Yard egy balesetnél arra hivatkozva nem foglalkozott édesanyám dashcam-jével, hogy a bíróság úgy se fogja figyelembe venni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Reggie0 #150233 üzenetére
Nem engem pattintottak le, hanem édesanyámat, akinek nem adták meg az elsőbbséget, a dashcam pedig felvette. Végül azért nem úszta meg a szabálytalankodó fazon, mert édesapám az első rendőrségi határozat után felebezett, és panaszlevelet írt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz MasterMark #150255 üzenetére
Önkormányzattól függ. Végig kéne nyálazni, hogy az adott önkormányzati jogszabályokban hogyan rendelkeztek erről.
Az alaptézis tudomásom szerint az, hogy hiába van rajta rendszám amúgy, a forgalomban történő részvételre a műszaki engedély hiánya miatt alkalmatlan, így ha jól értelmezem, akkor közterület-használati engedélyhez kötött a tárolása.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #150317 üzenetére
A Volvo nem a megbízhatóság gránitoszlopa, sajnos. Nagybátyám idült Volvo-megszállott volt, de miután két év alatt az új S60-asában hátul tönkrement a LED-es lámpa és kétszer az út szélén hagyta, eladta, és vett egy Opel Crossland X-et...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz pit stop #150334 üzenetére
Viszont a mai mezőnybe hibrid és elektromos hajtás nélkül bevenni, miközben pl. ott az említett mazda 3 fura.
Ez az év autója díj, nem pedig az év hibrid vagy elektromos autója díja.
A szavazó tagoknak ezek jöttek be, ezért erre adták le a voksukat. Annyiféle képen lehet szortírozni, hogy lehetetlen mindenkinek megfelelni, de ezért van szavazás. Amelyik autó a legtöbbnek bejött, az lesz a díj nyertese...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #150336 üzenetére
Az, hogy 100 dollárt bedobsz, nem jelent semmit, te is előrendelheted.
Aztán le is mondhatod...A Model 3 előrendeléseknél is volt belőle vakaródzás, hogy az előrendelést leadók egy nem kis része idővel szépen visszavonta azt... Tehát attól, hogy előrendelő leszel, még nem veszel automatikusan is egyet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz syberia #150380 üzenetére
Röviden: nem, nem célszerű használni.
A fekete olaj elvben lehet attól, hogy ahogy aero. is írja, bontott motor került bele, amelynek például a karterje tele volt olajsárral, amit most old fel a meleg motorolaj. Ha gyengül is az autó, akkor lehet, hogy gyűrűtörés például.
Célszerű minél hamarabb a szervizbe elvinni, ahol a motorcserét végrehajtották, hogy srácok, ezt ti csináltátok, azért ez így nem kóser.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Kickass #150414 üzenetére
Pontosan. Musk a Model S-el is arra érzett rá, hogy a hipsztereknek kell kocsit gyártani. Valahogy azt sokan elfelejtik, hogy a Tesla anno az első Roadster-el indult, és annyira nem volt azért nagy siker. A Model S, X, 3 igen.
A Cybertruck megint egy ilyen hipszter autó. Nem fog vidéken elterjedni, ott majd a RAM, Dodge, Ford és Toyota pick-upok hibrid és/vagy elektromos változatai arathatnak, konvencionális (amerikai tahó) kinézettel.
De amúgy az egész Cybertruck megint egy tipikusan Musk-os médiahack...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Doki16 #150463 üzenetére
Ahogy Reggie0 is írja: tök jó, hogy mild hibrid, de a szívó változat majd kikopik, és ez lesz az "alap" megoldás, amivel csak annyi lesz a gond, hogy kb. a tesztpadon fog előnyt jelenteni a szívóhoz képest.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz szotyika77 #150593 üzenetére
Megnézheted például [ezen az oldalon].
Amúgy ha van bevált autószerelőd, akkor kérdezd meg, mikor és mennyiért vállalná a cserét, lehet egyszerűbben megúszod.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A Panos englezos cég "prémium" márkája, hogy ez mit jelent, nem tudom...
Nézz körül az AkkuTop-nál is esetleg.
Csak ott tudni kell a típust, teljesítményt, stb. Az első link abban segít, hogy autó alapján megmondja, milyen aksi jó neked....[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #89309696 #150661 üzenetére
Ennek a lényege pont az, hogy a meglévő infrastruktúrát fel lehetne használni, nem kell semmit telepíteni, csak kihasználni a benne lévő lehetőségeket. Így nem csak a Véda kapuk előtt lassítana le a delikvens, de nem lenne értelme 180-al meg 200-al száguldoznia a büntetés miatt.
Amúgy már felmerült a hatóságokban is, de valahogy mindig elkaszálták már felvetés szinten...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz sutszi #150674 üzenetére
A szabálytalanság akkor is szabálytalanság, ha közvetlenül kevés alkalommal okoz balesetet. Én vagyok az az ember, aki még akkor sem megy át a zebrán piros jelzésnél gyalog, ha egyik irányból sem jön semmi jól láthatóan....
Amúgy a Véda kapukat elvben fel lehetne használni a jobbra tarts be nem tartásának, és a követási távolság be nem tartásának figyelésére is.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kisza25 #150684 üzenetére
Teljesen jól látod, de a cikkben is benne van, hogy a teljes értékű csomóponttá bővítése majd egy II. ütemben várható. Az I. ütem célja a Balatonvilágosi lehajtó tehermentesítése. A lenti képen a piros az I. ütem (amit most átadtak) és a kék a II. ütem:
Szerk.: anno a Tárnoki M7-es lehajtó is így épült meg, mert eredetileg Tárnok önkormányzata nem akarta, hogy "átjáróháza" legyen a város az Érdi forgalomnak. Így csak Budapest felé lehetett felhajtani és Budapest felől lehajtani, ami a Sóskúti hulladéklerakó kukásautó-forgalma miatt épült ki. Aztán rájöttek, hogy talán mégse lenne hülyeség egy teljes értékű le- és felhajtó csomópont, és így végül rendesen be is fejezték.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz konci79 #150745 üzenetére
Olyat találtam, hogy a 95 ösbe max. 5 %lehet...
Minimum 5%-nak kell lennie minden benzinfajtánál, ez fog megemelkedni jövőre 10%-ra.
A kútoszlopon E5 és E10 a jelölése.Az, hogy a kocsi másképpen viselkedik a különféle benzinekre, inkább a benzinben lévő adalékoknak köszönhető. Jellemzően ahol a legolcsóbb (pl. Auchan), ott mindenféle adalékolás nélküli benzint tankolsz.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz fant0mi #150756 üzenetére
Igen, ott 7% a növényi származék ("biodiesel") aránya, ezért látod a B7 feliratot a kútoszlopon. Ott amúgy nincs para, mivel a növényi olajszármazékok sok gondot nem okoznak.
A baj az etanollal van, ami a benzinekben jelent meg.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz MasterMark #150759 üzenetére
Ah, so...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #150944 üzenetére
Az infotech része tényleg bámulatos.
De ott azért ráncoltam a homlokom, hogy sima manuális kitámasztó rúd tartja a motorháztetőt. Az 5-ös és 6-os Golfon például pneumatikus tartó volt. Apróság, de az ilyenek miatt volt a Golf a kategória etalonja. Ezek szerint visszaléptek...
A kinézete szubjektív, nekem a 7-es nagyon tetszett, ez határozottan nem tetszik...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
M7 hajnalban korrekt volt, de már Tárnok előtt két balesetet láttam. Az M0 szintén korrekt, de az M0-M6 kereszteződés előtt a középső sávban keresztbe fordult duplafülkés kisplatós teherautó ("brigádszállító"). Aztán viszont gáz, Weiss Manfréd úton recseg-ropog a gumik alatt a jég, a Soroksárin szintén inkább letaposott, mint letakarított hó, és így tovább.
Viszont a városban nem láttam balesetet, és némileg kellemesen meglepődve mindenfelé óvatos és türelmes vezetőket láttam, valahogy most senki sem akart annyira Fittipaldizni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Én nemrég játszottam végig, a Biztositas.hu és a Netrisk.hu kb. ugyanazt hozta ki. Hozzáteszem végül a Union-nál kötöttem meg, mert a jelenlegi autóm kötelezője és a lakásbiztosítás is ott van, így pedig olcsóbb lett, mint a Biztositas.hu kalkulációja alapján.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz buci30 #151078 üzenetére
Fent a topic tetején van egy Összefoglaló, ha azt kinyitod, az első link a Milyen Autót Vegyek topic.
Abba átmész, van a tetején annak is egy összefoglaló, amiben a használt autó vásárlás alapjai benne vannak. Plusz egy csomó hasznos link. Olvasgasd át őket.
Ha a téma érint, szvsz ott folytassuk. Előszónak: egy 17 éves Audi A4-es esetén az elvárás az, hogy legyen rajta lehetőleg minél hosszabb ideig műszaki, fusson relatíve szépen az úton, ne legyen ropira törve (hegesztésnyomok a motortérben vagy a csomagtérben), ne rozsdásodjon túlzottan és ne egye az olajat illetve ne folyjon belőle semmi. Talán még annyi, hogy ha van benne légkondi, akkor működjön. Ha viszont értelmesebb választ vársz, akkor ne csak a gyártási évet és a típust, de pl. a motor típusát is írd le...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Proxmox VE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs