Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Tsebacsi #140154 üzenetére

    Szeretem amúgy az autót, tök jól össze van rakva, nagyon átgondolt, korához, árához képest nagyságrendekkel magasabb szinten van, kifejezetten tetszik a biztonságossága, hogy abba rengeteg energiát öltek, 17 éves létére a 10 éves autók szintjén van. Ez fogott meg benne leginkább, én szeretem a biztonságos autókat, minden más többed rangú.

    De ez a csatlakozógyártás ez nem megy. Sem az elektronika gyártás. Az UCH nálam nem kapcsol le alvó üzemmódba időnként és lemeríti az akkut egy hét állással, úgyhogy kapcsolóra kellett kötni. Csak az a baj, hogy akkor nincs központi zár sem pl. úgyhogy kulccsal kell körbezárni ha egy napnál több időre rakom le. Van akinél be is döglik az UCH teljesen, az meg bontóból, chipes immo törlés után (mivel az immot is ez vezérli) súlyos tízezrekbe kerül.
    Nem mondtam a hőmérőt a tükörben, az is hülyeségeket mutat és az is ilyen 14 ezer pénz a gyári. És ez a kettes, hármas Megane-nál is ugyanúgy megvan, a hármasnál a klímát sem tudod bekapcsolni, mert a tükörbe lévő hőmérő vezérli, de szerintem már a kettest is. Ha hideget érzékel akkor nincs klímád nyáron a 40 fokba se. A kettes a kártyát nem akarja felismerni egy idő után meg az érintésmentes része döglik be, az egyes korai példányainál az immo nem ismerte fel a kulcsot és otthagyott téged a semmi közepén, az enyém szerencsére már facelift. A benzinszivattyú csatlakozója is hajlamos kontakthibás lenni, azt hallani gyújtásnál, hogy darabosan búg. Akkor azonnal meg kell nézni, mert ha úgy van elindulva vele szétolvadhat és az egész csatakozót cserélni kell.
    Nagyon jó autók így is szeretem, de a sztereotípiái nem alaptalanok, tényleg ezekre készüljön fel az ember és akkor könnyedén át tudja magát tenni rajta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák