Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Akula #142058 üzenetére

    Az audi légrugójának működése közben nem 1 centiről van szó. Amikor a légrugó felfújódik, a multilink is megfeszül. És ráadásul nem is lehet beleavatkozni, mert a szoftver sebesség és terep függően magát állítja. Amikor pl városi hasmagasságom valahol az alap és offroad állás között van aszerint h mit érzékelt a kocsi jónak addig pályán leengedi magát -1,5 - 4 cm-t! Van ugyan a lengőkarokon silent de egy üresen 2.5 tonnás reterátot megtartani miközben mozog a lába nagyon nem könnyű.
    MOD
    A teljes magasságállítás kb 10 cm -ből gazdálkodik a Q7nél.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

  • Integrale

    veterán

    válasz Akula #142058 üzenetére

    Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
    Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).

    A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.

    Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.

    Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
    Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák