-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Akula #142058 üzenetére
Az audi légrugójának működése közben nem 1 centiről van szó. Amikor a légrugó felfújódik, a multilink is megfeszül. És ráadásul nem is lehet beleavatkozni, mert a szoftver sebesség és terep függően magát állítja. Amikor pl városi hasmagasságom valahol az alap és offroad állás között van aszerint h mit érzékelt a kocsi jónak addig pályán leengedi magát -1,5 - 4 cm-t! Van ugyan a lengőkarokon silent de egy üresen 2.5 tonnás reterátot megtartani miközben mozog a lába nagyon nem könnyű.
MOD
A teljes magasságállítás kb 10 cm -ből gazdálkodik a Q7nél.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Akula #142058 üzenetére
Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).
A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.
Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.
Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen