Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz tboldi #183851 üzenetére

    Dede, ez egy tesztauto, azert nincs komolyabb belteri foto, mert ott van minden is. :)
    Egy Portofinoba van belefaragva az ujabb infotainment.

    Hogy irjak is rola. Eloszor is: ez nem erre a vilagra valo, baszki.
    Szoval a 200 lo koruli autok kifejezetten jol mennek.
    Ulltem Model3-ban, az nagyon megy. Model S-ben is, az brutalis.
    Na, ez ugyanolyan brutalis, csak meg ratesz egy lapattal.

    600 lo, 760mokus, csak sokkal konnyebb, mint egy Tesla. Ebbol kifolyolag a fekhatas is embertelen. 20-as felni van rajta, ez fer ra a fekre.

    Az ero minden fordulaton embertelen, lerugod, hatbavag es katapultal a horizontba. De ezt mar nem Te vezeted, hanem az elektronika. Savvaltasnal kozben felgazon gyorsitas, mar menne keresztbe, es nyul bele azonnal. Persze, ki lehet kapcsolni, de szerintem itt egyutt 10-en nem tudunk annyira vezetni, hogy ez az otlet egyaltalan felmeruljon.

    Hang: alapvetoen jo, es eleg hangos is, de csak kipufogohang van. Tok fura volt, a Lexusban siman hallom magat a motort gyorsitaasnal, itt abbol semmit, csak a kipufogo trombital. Az persze szepen.

    Ez ugye nyithato teteju, de annak nem az igazi: egyreszt borzaszto huzatos, meg egy MX5-hoz kepest is, masreszt a csomagtartoba csukodik be az egesz, igy praktikumban sem jobb annal semmivel.

    Viszont ami az igazi baj szerintem, hogy ezt nem lehet kielvezni. Ha tiltason valtod el a kettest, az mar autopalyan sem szabalyos, nem lehet kiautozni a hatarait. Ez nem fogod joerzessel elrakani keresztbe, max rarugsz, es az elektronika enged egy picit keresztbe menni, mielott megfogja.

    Szoval tovabbra is azt erzem, hogy mondjuk Focvis GTi-jevel lehet egy joizut autozni, ennek meg nagyon tavol vagyok a hataraitol. Persze, lampatol elrugni fun, de onmagaban erre tartani egy autot felesleges.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák