- JavaScript topic
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 11
- Total Commander
- Windows 10
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz focvis #194893 üzenetére
2,2 Benzin (2171 ccm) M54 B22 (226S1) 125 kW / 170 LE / 210 nm / 6 hengeres motorral van szerelve. Faceliftes verzió.
Igen, gyárilag nem volt rajta az a cápauszony.
Az első német bácsi tulaj sok éven át alapból úgy használta ahogy újonnan megvette.
De valami történt a fejében... mert kitalálta több év után, hogy az autó belsejét az autó fényezésével megegyező plüss kék belsőre kell cserélni... mert azzal még jobban fog kinézni... szerinte
A kék belsőn felül akkor került rá a cápauszony és az M-es verziók kiváltsága a hátsó ablakon lévő spoiler... meg a csomagtérajtón lévő légterelő.
Szerencsére a második tulaja egy itthoni srác aki kidalolta ettől a német ismerősétől az autót, ő itthon visszaalakíttatta a belsejét olyanra mint volt gyárilag. Leszedette a hátsó ablakról a spoilert (meg van és eladó ha kellene ) és meghagyta a cápauszonyt.
Viszont alapból a kipufogóvég nem látszana így, mert az 2 kis cső lenne ami lekanyarodik az aszfalt irányába... Ez a második tulajnak nem tetszett. Meg mivel szép hangja van így megcsináltatta.
Szerencsére kulturált maradt az autó hangzásvilága és nem üvölt, de így szépen szól.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen