Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz szőröscica #215396 üzenetére

    Azt adom, hogy a napi jaros legyen villany. De valoszinu csak en vagyok tul oldschool csavo, nekem hianyozna valami benzincsamcsogo szerkezet hetvegere. Valami olyan, amit azert veszel elo, hogy menj vele, mindegy hova. Hetkoznap, amikor az A-B celfeladatra kell a jarmu, akkor aldas a
    siri csend, modernseg, sterlilitas, de hetvegen, amikor az ut maga a cel, azert jo nem csak utasnak lenni :R

  • brumi1024

    veterán

    válasz szőröscica #215396 üzenetére

    Mondjuk a pazarlás az bőven megvan hajtásfüggetlenül, ~60-140kg húst 2.5 tonnás dobozzal mozgatunk.

    rbalint88: +1. :K

    [ Szerkesztve ]

  • Qtya123

    őstag

    válasz szőröscica #215396 üzenetére

    "De nem tudok mar oszinte lelkesedessel nezni egy mellettem elhuzo 335i-re, barmilyen szep hangja van, barhogy is megy, a szintiszta pazarlas jut rola eszembe"

    Ez tiszteletre méltó szemlélet, főleg ha meggyőződésből jön.

    Az ismeretségi körömben néhány kivételtől eltekintve aki villanyosra váltott (vagy csak 2. autónak vett) az ha kérdezik, ha nem nyomja az igét, hogy ő a felelősségtudatos fókamentő polgár és mindenkire 120 méter magasból lenézéssel tekint, aki egy ősemberként robbanómotorossal öli meg a mindent is, meg pazarol is. Ismerve őket legtöbbnél ezt egy mérhetetlen képmutatásnak tartom és tudom, hogy telibesz@rják az egész környezetvédelmet, csak mennek a trendek után. Ezt mondjuk el is szoktam mondani, utána a pingvinezésen kívül nagyon észszerű magyarázat nem szokott érkezni, csak a háde háde.

    Pont azok az emberek a leghangosabbak közülük, akik előtte egész életükben a WC-re is dízellel jártak, meg volt évi 5.000 km futásuk, a várost el sem hagyták, de csakadízel mer' erős és cserébe nem eszik.
    Én nem vagyok szuperzöld, meg húdenagy környezetvédő, de kb 15 éve folyamatosan azt szajkózom, hogy a dízel nagyon nem arra való, hogy okádja a városban a PM 2.5 részecskéket, amit tol a legmodernebb dízel is (sőt inkább az, mint a régiek) és úgy megy keresztül minden légzőszervi "szűrődön" mint fing a gatyán, bele a véráramba.
    Amikor ezt levezettem anno nekik a "miért nem veszel te is egy jó dízelt" kérdésre, akkor csak ment a vállrántás, legyintés, cüccögés, nemisigazozás. Akkorát nem fejlődött a jellemük, hogy pálfordulás legyen, csak ugye itt egy újabb trend, amire fel lehet ülni. Az is mutatja ezt, hogy a legfontosabb mindegyiknél, hogy húúú mekkorát tol a villany 0-ról. :)

    MÁS:
    Kíváncsi vagyok én is, hogy mekkora dugó lesz a műszak állomásokon. Én pont ezért nem terveztem élni a késleltetés lehetőségével, hanem szép nyugodtan mindkét autót viszem a szokásos ütemben a műszakira: [link]

    [ Szerkesztve ]

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz szőröscica #215396 üzenetére

    Nekem a villanyról jut eszembe a pazarlás, 2x annyi károsanyag gyártáskor, ha valaki nem megy vele sokat soha nem hozza vissza, az árkülönbséget megkeresni, annak a co2 kibocsátása, új infrastruktúra kiépítése és annak a co2 kibocsátása és ha fosszilisből van az áram előállítva...
    És mikor leég a ház vele együtt, nem lehet eloltani stb stb :D
    Amúgy kb 15 éve ültem először full villanyban és niroval is valóban jó suhanni, de én nem látom azt a jóságot, ami miatt erre állunk át.
    Egy meglévő infrastruktúra, amit már legyártottak hozzá mindent, a gyárakba csak gyártani kell, nem kellenek hozzá új gépek, nem kellenek új tervek, azt kellene inkább favorizálni, hogy ezeket nyomják és ne is fejlesszenek, mert az is csak felesleges co2. Már euro6 d van innen már alig lehet valamit nyerni...
    Ez az én véleményem :R
    Meg a helyén kell kezelni a dolgokat, városba pici villanyautók, hosszútávra menjen turbós benzinnel, akár hibrid hajtással és még hosszabb távra meg dízellel, meg kéne férni ezeknek egymás mellett, ezek már léteznek ki vannak fejlesztve megvanak hozzá a gépek, ezeket kukázni, na az a pazarlás ...

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz szőröscica #215396 üzenetére

    Én csak akkor, ha rágondolok a mostani benzin árakra. :B

    Nyilván napi használósra ezek az autók abszolút pazarlások, aki szerint egy 200-300 lóerős autó kell a napi ingázáshoz azoknak inkább BKVval kéne menniük, mert nyilván overkill. Ugyanakkor a helyükön használva nagyon élvezetes hobbi tárgyak, amit lehet élvezni addig, amíg tart. Napi használósnak én céges verdával is eautózok, ha lehet. Egyszerűbb tankolni, nincs kosz, nincs sorbanállás, egyből fűt, városban jobb a menetteljesítménye, kényelmesebb vezetni (pl: Leaf féle e-pedal). Magánban egy használtban látok lehetőséget, majd meglátjuk, hogy hogyan alakul. Mi ritkán megyünk külföldre vagy akár messzebb, de olyankor hozok úgyis céges cirkálót, fölösleges a benzines/nagy autó.

    kisza25: Nekem a villanyról jut eszembe a pazarlás, 2x annyi károsanyag gyártáskor, ha valaki nem megy vele sokat soha nem hozza vissza, az árkülönbséget megkeresni, annak a co2 kibocsátása, új infrastruktúra kiépítése és annak a co2 kibocsátása és ha fosszilisből van az áram előállítva... Hát izé, ezek a dolgok azért nem egészen így működnek és eléggé sarkos nézőpontok, persze anno jó kis propaganda volt, hogy egy eautó károsabb, mint egy hummer, csak azóta már elég sok idő eltelt és akkor sem volt igaz. :B De tegyük fel, hogy ez így van (nincs). A kérdés az, melyik a jobb, amikor az Euro6D dízel a játszótér mellett okádja a károsanyagokat, amit a gyereked belélegez és esélye nincs, hogy megszűrje vagy az, hogy egy gyár csinálja ugyanezt mindenkitől távol egy ipari telepen? Igen, abban igazad van, hogy elég sokáig még ezek együtt fognak létezni és eleve nem lennénk ekkora szarban, ha az európaiak nem kattantak volna rá a dízelre és nem nem használnák mindenhol, ahova nem való.

    Qru: Hidrogén hajtás szerintem egy zsákutca lesz szvsz, a személyautókat tekintve biztosan. Ami jó lenne, ha végre látnánk tömeggyártásban a Toyota szilárdtest akkuját működni. Mert az lesz egy jó nagy ugrás a mostani fejlődésben.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz szőröscica #215396 üzenetére

    Jah hát akármennyire is fura nekem a villany azért a 6-7 literes Hans fogyasztást el nem cserélném! Tehát igen kell a villany csak én még a hybrid szintjén vagyok. Tényleg nem rossz amikor totál hangtalanul suhan a kocsi, bár kicsit foschok a ki-beállásnál mert előbb-utóbb lesz egy binyiklis aki jönni fog mint állat és nem vesszük egymást észre :(

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák