-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#89309696
törölt tag
válasz pube111 #159924 üzenetére
Nyilván akinek csak közlekedni kell annak elég az 1.4 is tökéletesen, de ha valaki ebbe a topikba bejön az már nem csak közlekedni akar, így értelem szerűen minden ami egy ásványvizes palack méretével van egy szinten és nincs külső egységgel nyomás alatt tartva, az kordé.
Én 2 literest akartam, de kombi nem készült azzal, csak szedán és ferdehátú. Az 1.8 volt a legnagyobb, de nagyon ritka még német oldalakon is. 1.6 és 1.4 van, de valamiért az 1.6-ok ugyanazért az árért jóval lelakottabbak voltak két és fél éve, de nemrég mondta valaki, hogy végignézte a hahut és abban a pillanatban 1.6-os kombi se volt épp.
Szóval alapvetően kényszer és türelmetlenség szülte a kis motort. Ráadásul ez eredendően is gyenge (nyomatékszegény) az 1.6 is az, ilyenre tervezték.
Nem mertem dízelt venni a kis távok miatt, de most a mai tudásommal már teljesen másképp gondolom, simán meg kellett volna vennem az 1.9 dci-vel 106 lóval. Bár az sem sebességbajnok, fél másodperc az előnye csak (mivel még nehezebb), de érzetre sokkal dinamikusabb és az rengeteget nyom az élményben.
A Megane viszont kellett nem néztem más autót helyette, mert ennyiért a választható opciók közül ez volt autónak nevezhető, ebben volt 4 légzsák, ABS, ennek volt 4 csillaga, ennek volt utascellája, tervezett gyűrődési zónája, meg pár biztonsági okosság és ezek kellettek.Ráadásul nekem nagy langyosságom, hogy nem szeretem a kéziváltót, nyilván ebben az van, mert automata szintén nem volt kombiban. Szóval ha most autót akarnék cserélni ilyen paraméterekkel azok valahol 800ezernél kezdődnek ami nagyon nem egy liga a feleannyiba kerülő M1-gyel. Ekkorát nem tudok lépni sajnos. És ahogy telik az idő egyre kevesebbet ér a kocsi is. Úgyhogy ez van, használom. Még egy darabig ordítani fog a motorja.
Már megrendeltem az olajat is neki, hogy friss olajjal bőghessen, mert a mostani kicsit megfutott 15 hónapos már. De ezek a kőkorszaki szerkezetek nem nagyon panaszkodnak ilyenekre. -
Doki16
addikt
válasz pube111 #164784 üzenetére
Nyugodtan veheted. P3 technológia van benne egy az egyben. Még nem igazán hibridnek készült ezért a csomagtér kicsit felemás, mert onnan vették el a helyet az akkumulátornak. Nem kell félned tőle, ha bármi baja is lenne cserélhető cellánként. De amúgy tartós szerkezetek. Eleve az elektronika nagyon vigyázz az akkumulátorra. Vétel előtt érdemes elvinni egy átvizsgálásra, ahol kiolvassák a szükséges adatokat. Vétel után meg érdemes elvinni egy hibrid hűtő takarításra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pube111 #164799 üzenetére
Gyere át nyugodtan a milyen autót vegyek topicba és ha bármi kérdésed felmerül még akkor oda dobd be. Figyelem azt is. Próbálok minden felmerülő hibrid kérdésre válaszolni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz pube111 #164784 üzenetére
Asszonynak ilyen van, csak félbőr és xenonos. Szereti, az alapja P3, de ugye ez ahogy doki is írja nem hybridnek készült, csomagtérből ezért elvesz az akku. Viszont, minőségibb a belső tér egy P3-asnál, nekem kényelmesebbek az ülései, a futóműve ég és föld a két autónak az Auris javára. Jóval kevésbé űrhajó, nincs meg a priusos eye candy színes grafikon sem.
Akkuval nincs sok gond, ha van is, első körben akár modulonként is cserélhető, de ez inkább a P2esekre vagy a jóval 300k feletti autókra jellemző.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pube111 #166824 üzenetére
Számolja meg az eredetvizsgák számát. Bank, kereskedő így kimarad a körből. Mondjuk az is egy jó dolog, ha valaki a szüf alapján akar kocsit venni, inkább hozna szerelőt
Lekérdezés, eredetvizsga fül. Ahány dátum van, annyiszor vette meg valaki, tehát nálad 2 vizsga kéne legyen (cégtől tulaj, szalontól Te).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pube111 #166824 üzenetére
A Weltauto árulja így az Audi Hungária által leadott dolgozói autókat. Ha tőlük vásárlok hiába leszek én a második ember aki vezetni fogja az adott autót, papíron már az ötödik tulajdonos leszek. Ja, mindezt úgy, h nálam nincs bank is képben! Ez szerintem komoly értékcsökkentő tényező, de nem nagyon tudsz vele mit csinálni. Mondjuk egy ilyen Audi esetében a szervizben elmondják a leendő vevődnek is, h miért volt ennyi tulajdonos az autó életébe. De azt te is megteheted, h beviszed a vevőt a szalonba ahol vetted, és megkéred őket, h világosítsák fel őt az autó múltjáról! Én ezt tenném a helyedben. Szerencsés esetben egy telefon is elég lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
válasz pube111 #168461 üzenetére
az csak arra jó, hogyha egy pici minimális lyuk van rajta tömítse, de utána kuka a gumi.
Azért ezt adják alapból (amúgy rendelhető a mankó/pót), mert egyszerű súlycsökkentés.
Egy pótkerék vagy 15 kg, a javító meg mondjuk 0,5 kg, 14,5 kg súlyt ennél egyszerűben nem lehet megspórolni, ja de 50-60 liter helyett, 30-35 literes tank, a kettő együtt már 35-40kg, hogy mi értelme?
WLTP mérésnél súlyos decilitereket jelent a fogyasztásban és a co2 kibocsátásnál is kedvezőbb értékek lesznek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz pube111 #299413 üzenetére
VAG topikban hamarabb lesz segítség.
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/friss.html
Szándékosan nem linkelem, csak az URL-t dobtam be.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
-
Corsa02
őstag
válasz pube111 #300526 üzenetére
Semmi baj nincs a Golf7-ben az 1.4 és 1.5 TSi-vel, egy modern szivó benzines is kb. ugyanolyan alkatrészekből épül fel csak nincs rajta turbo és annak a "köcöllékei".
A 2000-es évek szívó motorjai pont arra voltak jók, hogy sokat zabáljanak és szarul menjenek. (kivétel néhány eltaláltabb példány)The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen