-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az egy dolog, hogy vki így éli ki a frusztráltságát, de nem kell felvenni a kesztyűt. Azt sem tudhatod h aki a másikban ül nem fog -e kést rántani a nagy megbeszélés közben. Rossz ötlet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ironizer
tag
Szerintem nem szabadna, hogy halmozódjanak. Tanuld meg kiszűrni és leszarni az ilyeneket, a saját egészséged érdekében. Persze tudom, különböző habitusú mindenki, én szerencsére egy csomó hülyeséget el tudok nézni másoknak.
Más: tegnap ültem haver mellett az autójában, ő vezetett, országúton mentünk. Megjelent mögöttünk egy mentő megkülönböztető jelzéssel, már messziről észrevettük, és mivel nem is ment sokkal gyorsabban 90-nél, így kb 1-2 perc volt míg beért minket. El is kezdtünk beszélgetni, hogy ilyenkor (országúton találkozva mentővel) mi lenne a helyes teendő, én mondtam, hogy én ilyenkor, ha még messze van, simán megállok, lehúzódva a padkára figyelve arra, hogy lehetőleg egyenes, belátható szakaszon legyen (vagy bekötőútra, buszmegállóba, ha van ilyen, akkor még beláthatónak se kell lennie), hogy kényelmesen ki tudjon kerülni. Ő azt mondta, hogy szerinte az rosszabb, ha megállunk, mert hogy fog kikerülni, ha jönnek szembe. Hát mondom megállnak a szembe jövők is, legalábbis sztem ez elvárható. Amint a példa mutatja, mégse mindenkitől. Egy kanyargós, beláthatatlan szakaszon tényleg lehet, hogy nem ez a legjobb megoldás, mert több időt veszít azzal, hogy lelassít, kikerül óvatosan, plusz ugye a szembejövők sem látják előre, tehát nem fognak előre felkészülve megállni). Ugyanakkor viszont még mindig ez a legtisztább megoldás szerintem, mert ez egy tiszta helyzet, megállsz, ő kikerül, innentől neked nincs közöd a dologhoz. Míg ha előtte mész, ki tudja, hogy mi fog történni a következő kanyarban, vagy akármi.
Ő nem is állt meg amúgy, mögénk ért a mentő, és egy egyenes szakaszon megelőzött minket (épp nem jöttek tán szembe).
(de amúgy tegnap is volt bekötő út és buszmegálló is, szóval sima ügy lett volna szerintem megállni, még mielőtt utolért volna minket, és akkor az aztán tényleg a legtisztább helyzet)
-
brickm
őstag
Téged vesznek elő érte, de ha figyelmezteted, amennyiben feljelent a személyes adatai ezzel kitudódnak feléd, és kilátásba helyezed a rendszeres verést nemigen fog elmenni a rendőrsre.
Elém meg multkor kifordult egy motoros, amikor teljesen elsőbbségem volt, kb 3méterre voltam tőle, amikor kimászott a vén b zi. El kellett rántanom a kormányt, szerencsére mellettem nem jött senki. Még neki állt feljebb a dolog...mutogatott. Na ne félj kiálltam elé és elküldtem a büdös k rv a anyjába.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
ez neked csak jó, ki lehet zárni a felelősséget így ofc, pont ezzel próbál meggyőzni, hogy alkudhasson, használt autónál eleve nem sok mindent tud kezdeni utólag, pláne, ha beleírjátok ezeket, hogy jégkáros, szervizelés indokolt bla bla
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy a Vredestein Quatrac jó választás, egy jól kiegyensúlyozott 4S gumi. Ha van kicsit több pénzed akkor viszont a Goodyear Vector Gen3.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem lehet kódolni, hogy magától billentse, de lehet vezérlőtől függ/gyári extrák kérdése is. Fb-n Octavia 5E csoportban érdemes rákérdezni, vannak szakik, akik ilyen dolgok aktiválásával foglalkoznak, valaki biztos tudni fogja fejből, van-e bármi előfeltétele
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
-
veterán
-
-
Asszem lassan 5 éve van nekem is vcds kábelem. Mindig az autóhoz vettem. Hibakód olvasáson kívül csak a légrugó beállítására használtam egy alkalommal. Kiadtam minden kábelért kb 70€-t. Nem mondhatom hogy megérte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
MC Pite
veterán
Simán törölni két nap, ablaktisztítóval. Frissen nem nagyon kéne buborék legyen, max 1-1 icipici. Inkább szaporodni szoktak mint eltűnni, de várj egy két hetet (napon).
Más, #első fólia legálisan:
Nekem a 208on először van legális fólia elől (idáig 80-85-ösök voltak, tökéletetesek; a Meganeon is) de az NT Ceramic 90 meg fényudvaros, azaz mintha könnyes szemmel néznénk a fényforrás felé. Nem ért ennyit az körömnyi matrica . Elsőboldalsókon még Ceramic nélkül már 4 autómon volt 90-es, ott nem volt vele baj, meg a 208 első lejáróin sincs gond.
Megane/208 hátul 80-as amúgy, meg gyárilag színezett ablakosak, azok is jók, nincs ilyen jelenség, a telepítés pöpec, és májusi.
Nejemet nem zavarja, telepítő szerint nagyon ritka az ilyen, inkább tetőablakosok panaszkodnak tükröződésre, más kollégáknál se nagyon panaszkodnak. Talán a lapos szélvédő ront a helyzeten, passz.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
Ez egy EFB akku, nekem is olyan van. Teletöltés utáni nyugalmi állapotban hasonló - 12,87 és 12,89 közötti - értéket szoktam mérni a régi és az új akkumulátoron egyaránt, szóval azt gondolom, ez normális (nem szerelem ki az akkumulátort, de nincs plusz fogyasztó). Ha csak úgy rámérek töltés nélkül, akkor jó esetben 12,85.
-
veterán
-
brumi1024
veterán
Nem kapott nagyobb terhelést melegben? Pályanap után az UUHP gumik is így néznek ki (és 60-70 fokra melegednek csak), főleg ilyen időben, négyévszakos azokhoz képest kifejezetten lágy, dinamikusabb szerpentinezéssel/autópályázással ebben a közel 40 fokban nem kell sok ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen