-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pweisz
senior tag
Aham, az lehet,még bx citromban nem ültem, bá másikban sem. Ebben egyetértünk, illetve a multiplára nem emlékszem, asszem annak van warburg feelingje, hogy az anyós üllésről is lehet nyomni a gázt
Mondjuk szerintem ha nem akar valaki hivalkodni, de kényelmes autóban akar utazni akkor a doblo tökéletes, minkét oldalt kartámasz, meg csomó rekesz, mondjuk azt nem tudom hogy a menetzaj, meg a rugozás mien. -
neduddki
nagyúr
-
a_tesz
Korrektor
egyfelől nem az én suzukim,családi autónak lett vásárolva.autópályán lejtőn hátszélben mentem vele 160-at,valamint majdnem szélcsendben sík úton egyszer 158ig kiforgott.de hogy mérte a 140-et amikor az óra 120at tud?vagy húzta valaki? nekünk is volt trabink, kétütemű meg négyütemű is,de az utóbbi sem volt képes 130nál többre,hacsak nem 5sebességes polo-váltót raktak bele utólag.
rAtdrAgOn: szerintem annak a bx-nek már csak az az egy baja volt, hogy mennie kellett viccen kívül: elképzelhető,hogy rossz benne a hidraulikapumpa,de sztem egy bx-hez képest tök átlagos állapotban van.gyerek szerrintem csak annyit tud róla, hogy citroen, hiába is kérdeznék bármit.ráadásul nem is érdekli különösebben, hogy van az autója,mert ha széthajtja, majd vesz másikat... citroenre sokan próbáltak már rábeszélni,de egyszer vagy 8 éve volt egy BX kombija uncsitesóméknak,ültem benne úgy 500méteren keresztül,de elég is volt,nem stílusom a francia autó...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
és mennyivel mehetett szegény megalázott BMW?ne érts félre,szívem csücske a kis trabi,mert amit az kibír...meg sokáig volt olyan járművünk,és szerettem.dehát nem egy sportautó.igaz,mi is előztünk vele ferrarit autópályán,de azt vontatták
Aztán nagynehezen utolért és átkajabált, hogy hova húzza nagyfater a gépet! elképzeltem,ahogy bömös üveghangon pörgött,trabicsek 3.alapjárat,aztán mikor nagyfater meglátta az agresszív xenonlámpákat a visszapillantóban, szúrt egy másodikat,nyomott egy kövér gázt,és a kétüteműek jótékony ködfelhőjébe burkolta a bajor csúcsragadozót,intett egyet búcsúzásképpen,és árkon-bokron túl volt.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tommmysun
senior tag
Te én is rohangászok egy kombi trabival és már tőlem is megkérdezték, hogy mitől megy ez ilyen jól, meg hogy milyen halk egy trabihoz képest. De 140 az azért egy kicsit sok!!!!!!! Egy, már 100 felett szinte irányithatatlan, kettő 140-nél ha átszólt volna a fószer a bömösből akkor nagyfaterod semmit nem hallot volna a szél meg motorzajtól!!!! Max azt tudom elképzelni, hogy elég jó tempóban ment nagyfaterod (pl 110max. lakott területen kívül 90-es megengedett sebessségnél) és ezen a BMW-s meglepődött, hogy egy trabi nem csak 70-nel tud menni és csak odabökött egy számot, hogy de megy a verda 140-el!!!
-
Roadkill
csendes tag
Na jó, nem vitázok, beszéljenek a száraz tények:
-A trabant P 601 gyári végsebessége 74-től (a 3,95-re módosított végáttétel miatt) 108km/h-ra nőtt.
-A trabi motor 54Nm-es max nyomatékát 3000-es, 26 lóerős max teljesítményét 4200-as fordulatnál adja le (tehát nem túl pörgős).
-A trabant 108km/h sebességnél 4500-at forog (tehát már a teljesítmény leszállóágán éri el max sebességét), 120-nál már 5000-et!!
-Ilyen fordulatnál (5000) már elégtelen a motor öblítése (konstrukciós okokból), így erejéből jelentősen veszít (hacsak nem módosítják a hengert).
-140-nél a trabant több mint 5800-at forogna (itt már nem egy, modernnek számító autó is leszabályoz).
Aki nem hiszi, járjom utána:
http://gdobos.freeweb.hu/trabi.html
http://www.belgonet.be/magyar/hack/trabant.html
A szerzőktől elnézést kell, hogy kérjek, hogy a fórum jellegére való tekintettel nem kértem ki hozzájárulásukat a lapjuk idézéséhez.Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
czizs
csendes tag
Csak úgy közbevetném a megszállott 200-zal közlekedőknek (meg a 140nel száguldozó trabisoknak is), hogy az autók sebességmérője típustól függően a felsőbb (értsd 100km/h felett) sebességtartományokban akár 10% feletti hibaszázalékkal dolgozik, tehát lehet, hogy neked 200-at mutat, de csak 180nal mész(140->126tal, de még ez is hihetetlen). a mostani autóm egy szar seat malaga 1.7d, (4liters fogyasztása a meggyőző érv mellette, egyéb semmi), namármost egy motorgenerálkor valszeg megbolygattuk a kmóra vezetékét, és azóta 50-ről 80-ra olyan gyorsulást produkál, mint amilyet semmilyen egyéb autóban még nem láttam - az óra szerint - ugyanis egy szemvillanás latt 50ről 80ra ugrik, de attól én még szépen másodperceket várok, amíg a kis dízel felpörög annyira, hogy elérjem a szédületes 80-at
Ön elérte az Internet utolsó oldalát. Nincs több link, jópofa kép, ingyen zene, pornográfia. http://www.mgj.hu/
-
B.Kox
tag
-
pweisz
senior tag
azért gondolj bele 20 éves az autó azt ha egy normál váltó kibirja úgy hogy nem volt javítva már az is tiszteletre méltó. Szóval nem tudom, én nem nagyon erőltetném a dolgot, szerintem ha régi autót akarsz,akkor minnél egyszerübbet és minnél könnyebben javíthatót(és olcsón), mert javítani úgy is kell akármennyire vigyáztak rá.
-
pweisz
senior tag
Azt nem tudom, de a vw meg chevy az hogy van kapcsolatban? A chevy-től szerintem nem jön más. A Cadillac akar asszem kicsit jobban nyomulni. Cadillacek tetszenek, az az igazi tahó amcsi gép, nagy dög mert megtehetem, zabál mint a disznó mert megtehetem, bőr meg minden szar mert megtehetem. Szóval olyan igazi tahó, de tetszik. De azért az orosz autók mindenek elött www.tar.hu/uaz
-
a_tesz
Korrektor
VW az egy külön kaszt...mármint konszern. bár nekem nem annyira jönnek be, de még mindig jobb, mint a PSA... azért a németek mégse franciák
na akkor várom a kövezést... bár szerintem eleve fölösleges a kettőt összehasonlítani,a franciák a dizájnt nyomatják nagyon (ami nekem személy szerint egyáltalán nem jön be....), a németek meg a technikai háttérben erősek.na ez lehetett volna off is,de jóezスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Bazsesz
őstag
VW az egy külön kategória. Ahhoz tartozik a Skoda, a Seat, meg asszem az Audi is, de az nem biztos.
GM-hez pölö ilyenek tartoznak, hogy Opel, Chevy, stb.
Oroszoknak igaz, hogy van még mit fejlődniük, de ha azt veszed, hogya Lada GM tag, akkor lehet, hogy fog is.
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
rATdrAgOn
senior tag
BX-bol csak S2 ('86 utani). Sajnos urhajomuszerfal mar nincs benne, de cserebe nem rohad.
Es 1.6 alatti benzinest nem (1.4-es hatareset, keveset eszik, viszonylag jol is megy, de sajnos ha cserelni akarod, akkor nagyobb motor nem fer a helyere - dizel sem)... de inkabb dizelt, abbol is inkabb az 1.9-et, esetleg turboval sulyosbitva.
Igy roviden ezeket tudnam ajanlani, allapottol fuggoen egy BX16 ara mostansag ilyen 300-500e korul van, ennyiert megeri, foleg ha jo allapotban is van.
(Altalaban ez a lutri, pl. egy doglodo fekszelept csak ugy lehet kiszurni, ha 3-4 oraig allni hagyod a vasat - ha dobja a feneket, akkor fekszelep, vagy gyengek a hatso gombok, vagy akarmi baja is lehet ).
Arra viszont keszulni kell, hogy ~1 even belul a vetelar ra fog menni a jarganyra (megvetel utan ~60k koltseg garantalt: motorolajcsere, vezermuszijcsere, ekszijak csereje, LHM csere ajanlott).
De, ha elfogadsz egy jo tanacsot - ha nem vagy fanatikus, es raadasul nem is tudsz evente 1-200k-t radobni az autora, ne vegyel oreg hidros citrot.
Qrva jo, nagyon kenyelmes, bele lehet szerelmesedni, de sajnos igenyli a folyamatos TMK-zast (igaz, meg is halalja - az enyem idaig meg nem nagyon hagyott cserben )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
neduddki
nagyúr
HI!
MI az a erecsegi???? Ide a boenyuvajuk melle minek a tszcse-be????:- ))))
udv
neduddki
p.s. egy adiknak csak nem kezdem el magyarazni hogy miert, inkabb annyit hogy a nev kotelez...:- ))))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... XM csak tenyleg akkor, ha nagyon sok penzed van. Ui, abbol a fiatalok, jo allapotban levok mar igen huzos osszegbe kerulnek, de az is lutri kategoria.
Ujonnan meg mar XM-et sem lehet venni sajnos...
Azokat huznam karoba, akik kitalaltak ezt a rohadt regadot, meg a tobbi baromsagot... 2-300k-ert olyan allapotu Citrokat lehet talalni nemeteknel, hogy lerakom a hajam - de vagy nem lehet oket behozni, mert '96 elotti gyartasu, vagy mert a zajszintet nem teljesiti. Ha meg be akarod hozni, akkor meg fizess meg qrvasok penzt... arrrrrggghhh.
Pl. itt van egy, amit barmikor elviselnek:
Bővebben: link
Dizel, 10 eves, utolso szerias.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
a_tesz
Korrektor
ehhez én is fűznék kommentárt.szóval véleményem szerint ha nem sok pénzed van,és első autót akarsz,akkor ebből a pénzből akármit vegyél,csak ne hidróscitroent.bár ennyi pénzért nem valószínű,hogy olyan autót kapsz,amire alig kell költeni,azért egy BXet üzemképesen tartani sokkal többe kerülhet.nem mondom,hogy biztosan többe kerül,de nagy rá az esély.egy 14-16 éves német autót talán érdemesebb lehet megvenni,azokhoz alkatrész is van,nem is mérik aranyárban mint a japánokhoz.és ezért most az összes franciaautó-hívő meg fog kövezni,de szerintem jobban autószámba vehető (szigorúan csak az én véleményem!)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... csak ovatosan ezzel a geppel... lathatoan kokanyoltak szegenyt.
1. az elso lokharito valszeg torott volt, ezert kapta azt a feher halot oda
2. valszeg az eleje is romma lett torve, mert a motortakaro az S1-es BX-rol van.
3. GTI-ben csak '92 utan volt 16 szelepes motor. Annak sem volt a neve soha GTI 16V.
A 16 szelepes motorral szerelt BX-ek gyari tipusjele BX16Valve volt.
Mondjuk dicseretes, hogy a kollega megprobalt osszehozni egy olyan autot ami ugy probal kinezni
mint egy 16Valve... sajnos majdnem sikerult is, de en nem ajanlanam ezt a gepet (valszeg kivulrol
ok, belulrol ok, aztan rajossz, hogy lehet hogy ket-harom autobol van osszerakva ).
Elnezest kerek a zavarasert!
Amugy en is BX16V-re vadaszom nagyon, de idaig meg nem talaltam olyat, ami csak fele annyira
lenne lelakva mint az en varrogepem. :/A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
lao ce
aktív tag
manualis dragabb amerikaban? szerintem nem. amiknek en a kozelebe mentem ott nem ez volt a helyzet, az automata volt felaras a manualissal szemben - mar ahol a manualis egyaltalan lehetoseg volt.
persze vannak kivetelek (rx8) de ott a manualis valtozathoz erosebb motor is tartozik.
megj. a donteshez: ny-ban nem elnek szivesen egy manualis valtossal, es sportkocsit nem vennek automataval.
[Szerkesztve]nicht kompot
-
mityku
aktív tag
Automata váltó????!! brrrrrrrrrr!!! Még a hideg is kiráz!!!!!
Szerintem a manuál az tökéletes, érzi valahogy az ember, hogy van alatta még is valami. Plána, ha a váltó, néha nem akar bevenni egy-két fokozatot.
Lehet, most bmw fanok megköveznek + keresztre is feszítenek, de múltkor a totalcarba mutatták azt az m5-ös bmw-nek a váltóját, majd lefordultam az ágyról, hogy az milyen ronda volt!!!!! Már azért se kéne az a böszme dög!Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
lao ce
aktív tag
ok ha te ugy tudod, en csak elmeseltem a tapasztalataimat, merthogy masok mint ahogy te tudod. amugy nem minden tipus elerheto manualis valtoval, de azert talan allithatom hogy a fele legalabbis igen. foleg ha kicsit olcsobb vagy sportosabb tipus erdekel. masik veglet persze a csaladi nagyautok amik nem hiszem hogy vannak manualissal.
egyebkent nem nehez meggyozodnod mi az igazsag. a legtobb gyarto honlapjan megteheted, hogy osszeallitasz autot, opciokkal, szinekkel miegyebbel. ott valaszthatsz az automata es a manualis valto kozott, es lathatod az arat is ahogy valtozik.
amugy ez nem rossz idotoltesnicht kompot
-
Sick Boy
őstag
Barátomék most vettek egy 3000-es TurboDiesel VelSatist, fullextrásan, már várom, hogy meghajthassam!!! Váhh, de király lesz, ja automata váltós...
Látom Fiat-maniac vagy, én annyira nem szeretem, szerintem abszolút megbízhatatlanok a Fiatok, még a Stiloból is csak 20000-res szervízciklust tudtak kihozni, pedig zsír kis autó lenne... de az új Fasztra azért jobb nála, mert annak 30000 a szervízciklusa, szerintem ebből a szempontból jobban megéri ezt venni...
A Doblo Panorama nekem is bejövős, főleg a mostani. modernebb Fiat-motorokkal (dízel) ütős vétel! De a sima dobló, mint kisáruszállító sem utolsó (lást FoodExpressz kocsik mind Doblók)Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
VelSatis...
Szerintem nagyon jó!
Valóban drága, dehát ez azért már talán súrolja a luxuskategória határait...!
Mert, valljuk be, sem ez, sem a VW Phaeton, sem a Citroen C5 és minden bűntársuk, ezek nem igazi luxusautók.
Luxusautó a Rolls Royce, vagy Bently, az luxusautó. Kézzel rakják össze a RR-okat, az autó minden egyes porcikája gondoskodó érintésekkel teli. Minden egyes darabját az autónak emberi kezek rakják össze (rakták)... a régiek... azok az iszonyatos 8-9 literes V8-asok... V12-esek, az elnyűhetetlen automata váltók, a jobbkormányok... mindennapi használattal 40 év alatt sem tudod kinyírni azt a váltót...! Minimális elektronika = nincs minek meghibásodnia.
Az újak már mások... ugye, meg kell már felelni valamilyen környezetvédelmi/biztonsági ésatöbbi követelménynek. Tele vannak elektronikával, stb...
Na és a figura a kocsi orrán... már nem azért, de nem venném jó néven, ha pont egy RR ütne el, tuttira felnyársalna a dísz az elején...
nah, abbahagyom az áradozást a luxusautókról...!
Szal, VelSatis.
Szeretem ezt az autót. A Renault minden újítása, technológiája, mérnöki bravúrja, minden benne van abban az autóban. Olyan részletekre is figyelnek... hihetetlen... pölö, a csomagtartó nyitógombja maga a Renault-embléma hátul, az billen, iszonyat jó! A részletek... az ördög a részletekben lakozik!
Csúcstechnika, űrállomás, amely belül van. A műszerfal végre nem ''vízesésszerű'' 90 fok, mint pölö a Volvokban.
Bővebben: link
A gombok nagyon sűrűn vannak, szerintem ez problémát jelenthet vezetés közben, szvsz túlságosan elvonja a figyelmet a vezetésről, ha meg akarsz nyomni egy gombot...
Az ülések többsörösen osztottak, minden rész külön állítható, memóriásak, 100%-ban magadhoz igazíthatod!
A hátsó utasok sem maradnak ki! Nekik is kijár az űrtechnika:
A legmodernebb Renault dCi és benzinmotorokkal szállítják, 2-2 van mindkettőből!
2000 ccm turbo [benzin] - [165 LE]
3500 ccm V6 - 24V [benzin] - [245 LE]
2200 ccm dCi [diesel] - [150 LE]
3000 ccm dCi [diesel] - [180 LE]
dízelek: központi befecskendezéses, köztes hűtős [intercooler], változó geometriájú turbófeltöltővel, iszonyatbrutális nyomatékkal, mégis nagyon jó fogyasztással!
Egyedi hűtőmaszk -> figyelemfelkeltés, és egyben meg is osztja az embereket, gondolom, Neked nem tetszik! Egyedi vágású lámpák, összetéveszthetetlen dizájn, az autó maga => anyahajó. Hatchback [csapotthátú]. Ez szokatlan az ilyen kategóriájú autók között
[a VelSatis kombi valóban nagyon csúnya... formátlan]
Az elképzelhető összes extra benne van... navigáció is!
Euro NCAP törésteszt: ***** [5 csillag - maximális]
Fő alapfelszereltségek:
• Oldallégzsákok elöl
• Függönylégzsákok
• ABS + vészfékrásegítõ rendszer
• Elektronikus keréknyomás ellenõrzõ rendszer
• Ködfényszórók elöl
• Elektromos ablakemelõk elõl és hátul, elõl becsípõdésgátlóval
• Renault kártya távirányítóval
• Mélységben és magasságban állítható kormányoszlop
• Sebességszabályozó és -korlátozó berendezés
• Automata kézifék
• Esõérzékelõs automata ablaktörlõ és fényérzékelõs világításautomatika
• Oldalanként szabályozható digitális klímaberendezés hátsó keringtetéssel
• Fémhatású dekoráció a mûszerfalon
• Bõrbevonatú kormány, bõrbevonatú sebességváltógombbal
• Komfort ülések integrált biztonsági övvel
• Könyöktámasz elõl és hátul, integrált rakodórekeszekkel
• Fedélzeti számítógép
• 4x15 W rádió + mono CD RDS
• Elektrokróm belsõ tükör
• Xenon-lámpák + fényszórómosók
• Elektromos ablakemelõk becsípõdésgátlóval elõl és hátul
• Renault kártya automatikus nyitással
• Parkolást segítõ berendezés
• Napfényrolók az oldalsó ablakokon és a csomagtérablakon
• Fedélzeti ellenõrzõ berendezés
• 18'' Villa d'Este könnyûfém keréktárcsák
• Elektromosan állítható, behajtható, fûthetõ, memóriás elektrokróm külsõ visszapillantó tükrök a karosszéria színében
• Fa dekoráció a mûszerfalon
• Memóriás vezetõülés
• Bõr üléshuzat választható színben
asszem most ennyit tudnék elmondani a VelSatis-ról, de majd még úgyis eszembe jut valami...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Type-R
őstag
Itt az idei felmérés:Bővebben: link
-
Sick Boy
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest