- Crypto Trade
- Synology NAS
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz roberto211 #15725 üzenetére
2004-ig nézz rá a Galantokra is. Kevésbé rohad, mint a Mazda6, olcsóbb is, tágas, kényelmes, főleg az eleje brutál szép még ma is. Már a 2.0 is szépen lépeget, klímával is elvan 7-8 literrel, de van 2.5 V6 is. Ja, és nem sok fog szembejönni veled!
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz EQMontoya #15753 üzenetére
"2.0 szarul megy"
Nem osztom a véleményedet. a 136 paci elég jól mozgatja az autót, lehet vele öregurasan, meg dinamikusan is autózni. Ne felejtsd el, durván 20 éves az a motor.
"Beltér kicsit nyomi"
Az tény, a Mitsubishi sohasem a fiatalos belteréről volt híres, de egy idő után már nem nézegetni, hanem használni fogod. A kivitele pedig egész jó, láttam már sokkal rosszabbat is.
A váltónak megfelelő használat során nem lehet baja, csak sokan elfelejtik az olajcserét, meg rajta pihentetik a kezüket a váltókaron. Igaz, az én Lanceremnek is szétesett a váltója egyszer, de az előző tulaj sajnálta a pénzt a belevaló 75W-s olajra. A 80W-st meg nem bírta, de erről nem a váltó tehet.Skillet Miért baj, hogy SOHC?
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz Skillet #17735 üzenetére
No, ha legközelebb vizsgáztatod az autódat, s miután megmérte a vizsgabiztos a károsanyag-kibocsátást, kérd meg, hogy hirtelen nyomjon egy padlógázt! Meg fogsz lepődni, mi jön ki a kipufogóból. Vagy nagyobb teljesítményen, amikor ész nélkül küldi a benzint az elektronika, hogy el ne égjen a katalizátor. Ha a dízelt is ugyanúgy mérnék, mint a benzinest, a legtöbb öreg vacak sem füstölne. (Most hagyjuk figyelmen kívül a motorolaj-fogyasztást.) Az sem értettem soha, hogy a vizsgálatkor miért nincs fixálva az üzemanyag minősége? Vagy csak az én autóm olyan, hogy egyszer semmi füst, tankolás után meg jön rendesen, aztán a következő töltés után megint minden rendben? Az üzemanyagok előállítóit, forgalmazóit ellenőrzi valaki? Mielőtt nekem ugranátok, 18 éven át végeztem környezetvédelmi felülvizsgálatot, láttam egyet s mást...
-
#03969024
törölt tag
Nyugodtan kövezzetek meg, én egyszerűen tankolok a gázolajhoz kb. 10%-nyi benzint. Az legalább növeli a térfogatot, eddig bevált. Igaz, sima köradagolós szívó...
-
#03969024
törölt tag
Szerintem ez a videó inkább a téves tankolásról szól. A hagyományos rendszereknél a gyártók megengedtek 30% benzint keverni a gázolajhoz. Az én adagolóm kibírt 400 ezer km-t, igaz, csak télen kapott mixtúrát.
kornelka Nem tudom, mekkora mértékben rontja némi benzin a gázolaj kenőképességét. Gyanítom, üzleti érdekek is mozgathatják az ajánlásokat...
-
#03969024
törölt tag
válasz SzlobiG #23355 üzenetére
Régebben -15 fok alatt voltak problémáim, ha csak simán téli gázolaj volt a tankban, mostanában már ügyelek arra, hogy ne érjen meglepetés. Jártunk úgy még a 90-es években, hogy bejártuk Európa nyugati felét, semmi gond, aztán az első itthoni tankolás után megállt az autó. (Volvo 740) Azt most is tapasztalom, hogy egyszer szinte füstnélküli az autó, máskor pedig csúnyán füstöl... Mi mástól, éppen milyen üzemanyagot kaptam.
tomiii 1.8D Lancer, egyszerű adagolós motor. Nem kényes semmire, szinte bármivel elpöfögne. Le kéne már cserélni, de mire? Egy új Boxerrel járok munkahelyen, az öreg MMC 2 kilométer után üzemmeleg, a Peugeotban 15 után is alig lehel valami langyosat. Nem izgulok, ha messzire kell menni, agyonüthetetlen a szerkezet. Csak öreg, meg rohad...
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
No, ma megint kaptam egy kis "ajándékot". Most a váci TESCO parkolójában. Nem az első, de eddig egyetlen autóstársam sem volt elég tökös, hogy legalább egy telefonszámot hagyjon. A jó édes anyucikáját!
-
#03969024
törölt tag
válasz bitpork #26056 üzenetére
Csak a szokásos. Megint meghúzta valaki a kocsit, aztán mintha mi sem történt volna, elment. Már a sokadik eset, de még egy bocsánatkérés sem. Ennyit a kultúránkról. Egyszerűen már utálok autóba ülni. Naponta megyek 3-400 km-t, kétszer át Bp-n, ennyi balfácánt, meg pofátlan ügyeskedőt máshol nem látni.
-
#03969024
törölt tag
válasz Kornel #26508 üzenetére
"nem tudom ki orulne, ha a helyembe kene lenni"
Ne haragudj, de ha tényleg nem gond fél millát havonta félretenni, akkor sokan örülnének! Sokaknak az 50k sem jön össze...
A Fuchs-ról pedig érdekességképpen: Igaz, nehézgépes vonal, de nemrégen javítottam egy cégnél, s panaszkodtak a szerelők, hogy mióta Rimuláról váltottak, sokkal több a gond a motorokkal...[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
Szerintem járó motornál, kis gázon nézz bele a kiegyenlítőtartályba. Ha buborékok jönnek, valószínűleg hengerfejes. Erre utalhat némi túlmelegedés is.
Mielőtt bármit kicserélsz a fűtésen, próbáld átnézni a mechanikát. Az enyémben nincs fűtéscsap, gondolom a tiédben sem, egy csappantyú terelgeti a levegőt vagy a radiátoron át, vagy megkerülve azt. Lehet, az nem zár rendesen, ezért gyenge a fűtés. Radiátorhibával én nem nagyon találkoztam, ahhoz igencsak szutykosnak kell lennie a hűtőfolyadéknak!w333
"drágábbikat venném mert az 82C -nál nyit !"
Nos, ott van 6 foknyi eltérés, hibás lehet a katalógusuk. Az alacsonyabb hőfokú valószínűleg a dízelé. Mindig meg kell nézni a gyárit, hol nyit![ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
Érdekes, naponta kétszer átszelem a fővárost, illetve azon kívül megyek még 2-300 km-t, de ma láttam először BMW i3-at. Létezik ennél rondább négykerekű?
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz pit stop #34143 üzenetére
Amikor a Daimler felvásárolta a Chyslert, akkor az Ausztráliai MMC-Chysler összefonódás miatt a Mitsu is a németek kezére került, akik csupán a Pajero vonalat vitték tovább, a személyautók túl erős konkurencia voltak számukra. Pedig az utolsó Európába szánt Galant... A mai napig megbámulják az utcán. Nem akarok vitát belőle, de az ezredforduló környékén a Mitsubishi volt a legjobb japán! És ez nem csak az én véleményem...
-
#03969024
törölt tag
válasz EQMontoya #34148 üzenetére
A "jó" és az "izgalmas" nem egy kategória. Innováció és megbízhatóság tekintetében szerintem jobbak voltak a többi japán gyártónál, igaz a Mitsubishinél az autógyártás csupán egy volt a sok közül, gyártottak ők mindent. Az RX8, S2000 azért nem a megbízhatóságáról volt híres. Olyan ez, mint egy Ferrarit hasonlítani egy Porschéhoz: Izgalmasabb az olasz, de némi élvezet sok szervizzel, a német pedig fordítva...
pit stop
A Mitsubishi talán a legnagyobb japán vállalat/pénzügyi csoport. [link][ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz Zola007 #36710 üzenetére
Ne sajnáld a pénzt a LUK-ra! Valeo-t még véletlenül se!!!
Apropó!
Srácok, milyen szellőzőrácsra rögzíthető, megbízható telefontartót ajánlanátok? Volt itt szó valamikor Densionról, de arról állítólag gyakran leesik a telefon. Árban 5k környéke érdekelne.[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz molnarpeter #36716 üzenetére
Ötletes. Az a gondom, hogy nagynénémnek kellene beszereznem, péntek estig.
-
#03969024
törölt tag
Már sehol senki?
-
#03969024
törölt tag
-
#03969024
törölt tag
válasz brumi1024 #40192 üzenetére
Nem tudom, hogy mostanában ez miként van, de régebben javítottam ablakemelőket, zárakat, s meglepődve tapasztaltam, hogy pl. a Fabiaban mennyire gyengébbek ezek az alkatrészek, mint egy Poloban. A Skoda nem is csavarozta a betétlemezt az ajtóra, egyszerűen szegecselte. Octavia/ Golf ugyanez...
-
#03969024
törölt tag
válasz BigBlackDog #41300 üzenetére
Ó, van aki az ilyesmiből rendszert csinál. A Szentendrein kifelé a csillaghegyi lehajtóról már kétszer vágott be elém egy Jettás nagymenő. Nem kanyarodik le balra, csak abban a sávban nem kell sorba állnia, s simán berántja az autót az egyenesen haladók közé. Ha nem satuzok, nem fér be, viszont látszik, hogy rutinból csinálja. Harmadszor már nem lesz velem szerencséje...
-
#03969024
törölt tag
válasz BigBlackDog #41430 üzenetére
Megint késő estig dolgoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Automata kávégépek
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Politika
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Synology NAS
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest