- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
Szia!
Annyi garancia van a termékre, amennyi a garanciapapíron szerepel. Ha olyan helyen vetted, mint pl. A4 team, akkor simán lehet, hogy csak 1 év garancia van rá.
A garanciális ügyintézést regisztráció után a fixIT kft. honlapján lehet elindítani.
Nyelv kiválasztása után Fenti regisztráció vagy bejelentkezés opciót választva értelem szerűen kitöltjük a dolgokat.
Bejelentkezés után az oldal tetején található RMA létrehozása fülre kattintunk.
Gyártó: Adja magát, esetünkben Logitech Retail
Termék kategória: Játék eszközök
Termékkód: A terméken megadott kód vagy
Termék neve: Esetünkben kétszer is szerepel a listában. (A termékkódja vagy 941-000092 vagy 941-000046)
Neked szinte biztos, hogy a régebbi, vagyis 941-000046-os kell.Sorozatszám: Ha van, leolvassuk a termékről
RMA típusa: Ha van garancia akkor garanciális, ha nincs akkor garancián túli.
garanciajegy száma: Bolt által adott garancián szereplő szám
Vásárlás helye: A cég neve, ahol vásároltad a terméket.
Vásárlás dátuma: A vásárlás ideje
Meghibásodás típusa: Kiválasztjuk azt, ami leginkább lefedi az általunk tapasztalt hibát majd pár sorban leírjuk.Ha mindent megadtunk akkor rányomunk a hozzáad gombra.
Ezután kb. 1-2 napig várunk, míg leellenőrzik az adatokat. Ha ez megvan kapunk egy emailt, amiben leírják, hogy jó alaposan be kell csomagolni a terméket, leragasztani és kívülről ráragasztani az rma számos papírt, amit visszaigazoltak. Ebből egy példányt a dobozba is kell tenni. A termék minden tartozékkal és garanciapapírral, számlával kell becsomagolni.
Ha ez megvan, másnap GLS emberke elviszi nekik, és következő nap átadja. Innentől kezdve azt a 10 másodperces mozdulatot, míg lehúzzák egy vonalkódleolvasóval és visszajelzi a gép, hogy ne aggódj, te barom megkaptuk a csomagodat kell megvárnunk. Ez lehet egy nap, de lehet 1 hét is.
Ha végre valakit már nagyon zavar az a böszme nagy doboz, amiben a kormányod van és ráveszi magát, hogy kinyissa onnantól kezdve kb. még 1-1,5 hétig nyitva is hagyja. Jobb esetben belenéz és nem igen látott még ilyen cuccot, ezért kapsz egy újat. Rosszabb esetben szétnéz a szerszámos ládában és megnézi hogy no mit tud kezdeni 2 csavarhúzóval és egy fogóval. Ha első eset, akkor valószínűleg pár napon belül a futár kiviszi neked a csomagot. Ha második eset, akkor valószínűleg pár napon belül a futár kiviszi neked a csomagot. Ebben az esetben ne dobd ki a csomagolást, mert nagy eséllyel szükséged lesz rá. Próbáld ki a kormányt és ha még mindig rossz, vagy ezúttal máshol rossz, akkor indul elölről minden.[ Szerkesztve ]
-
hhx
tag
Ha jól emlékszem Logitech kormányt gariztatsz nem?
A "Súgó" menüponton belül találod meg a leírását az adott termék gariztatásáról, hogy kell becsomagolni, legyen egy példány a vonalkódból kívül-belül, és egyebek.
A futár egy picit érdekesen szokott jönni, nálam eddig kettőből kétszer nem küldtek e-mailt, nem hívtak, egyszer csak csengetett a kaputelefonon. -
-
PuffySite
tag
Írtam nekik egy mailt, hogy igenis szar, mert amit vettem és cseréltek még boltban arra amit meg nekik küldtem (azon meg a görgő volt rossz) azon ez jó volt.
Erre azt válaszolták, hogy ez esetben javítják és kicserélik mindkét mikrokapcsolót.
1 nap múlva átállt az állapot készre, aztán elküldték. A visszaküldés is problémás volt, mert a állítólag nem voltam itthon mikor jött a futár, de telefonon meg senki nem hívott, emitt a csomagot is 1 hét késéssel kaptam meg, de ez már egy másik történet..
-
Black Dragon
addikt
Valahogy én is így vagyok ezzel, 16-án rendeltem tőlük egy G430-at, azóta várok rá, hogy elpostázzák. Pénteken már nem bírtam cérnával, és felhívtam őket,hogy mivan már, legalább írnának, hogy sorry várjál még egy hónapot, de semmi. Hát a srác sokat nem tudott hozzá tenni a dologhoz, mondta 27-ére van kiírva postára, de azóta se történt semmi, cserébe adott egy 35% os kupont. A termék nem volt raktáron amikor megrendeltem, de azt hinné az ember, hogy fél hónap alatt csak érkezik nekik valami szállítmány...
-
Frenky89
őstag
Tőled kérték, hogy küld el a régit? Pontosabban küldik érte a futárt?
Nálam is hasonló mizéria volt. Hétfőn reggel jöttek érte, másnap - mikor Vecsésre ért a csomag -, akkor írtam nekik. Pénteken itt volt az új. Ehhez képest az ügyintéző azzal akart lerázni, hogy minimum 3 hét (kimegy, megnézik, várni kell, visszajön), max. 2 hónap, mivel nincs raktáron...
-
Frenky89
őstag
Szerintem Hollandiába viszik - már, ha a Logi-val intézted nem pedig a FixIT-tel - és szintén szerintem addig nem kapsz újat (kvázi látatlanban bemondásra), amíg legalább a UPS oldalán nem látszik, hogy a futár elvitte a régit.
Kimke96: Azért kell várni, mert ha pár napon belül küldenék az újat, akkor mindenki vissza akarná küldeni, így meg van esély rá, hogy egyesek elbizonytalanodnak és nem kell cserére pazarolni a készletet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Notebook hűtőpad
- Politika
- Óvodások homokozója
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Logitech Z906
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen