Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoley3

    tag

    válasz Jeep1 #969 üzenetére

    Én most vagyok túl a Z906-om gariztatáson,amit kb 1 napig se használtam vétel után :(((
    Az egyik szatelit "zacskózott" és k..vára idegesítő volt,PCX-nél vettem és ők gariztatták...mit ne mondjak 1 hónapot vártam rá :W de megérte...

    Biztos vagyok hogy a Fixit-en keresztül gariztatták,mert mikor hívtam őket akkor mondták hogy nem ők javítják (ezt én is gondoltam,mert tudom hogy van már szerviz magyar országon) hanem továbbküldik,illetve ők intézkednek,és már a magyarországi szervizben van...és csak a szatelitet cserélik...mondom jó csak siessenek :) Aztán szépen csak elhúzódott... :((

    Viszont!! ha az egészet cserélték,nem értem az miért tartott ilyen sokáig?!? Megjelöltem a hibás szatelitet,és leírtam mi a hiba...miután a futár elvitte pár napra rá már benn volt a szervizben.

    Nos de kellemes meglepetésemre,mikor megláttam a dobozt,már fura volt hogy én nem így ragasztottam le,mert megint gyári ragasztás volt rajta mindenhol,még belül is,és a fóliák is szépek voltak :DDD

    A telljes kicsomagolás végén arra a következtetésre jutottam,hogy bizony egy komplett új Z906-ot kaptam,mert a kábelek is érintetlenek voltak,a csomagolás originál ragasztásos volt,és a serial szám se a régi volt a mély ládán,meg a távirányító is újra fóliázott volt új elemmel,meg a POD is fóliás volt újra,és a belső szatelites doboz is frissebb volt :D

    Szóval szerintem szervizes lesz a tied is :(((

    [ Szerkesztve ]

    Névváltozás: Zoey25 >>> Zoley3...Zoey25 felhasználónak 14 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

  • Zoley3

    tag

    válasz oneal1 #978 üzenetére

    Jah hát végül is igaz,1db szerviz egy országra elég necces :D

    Viszont ez esetben,gondolom a vevő kiengesztelése is szempont,így sokakat éri a meglepetés (mint engem is) hogy lám-lám új cuccost kap vissza :DD Így van korrektek az biztos :)

    Régebben olvastam hogy többnyire mindent kicserélt a Logitech ami garanciális volt,szerviz hiányában..
    De gondoltam mivel már van szerviz ezért arra számíthatok,hogy csak cserélik a rossz hangszórót és ennyi (ezt is mondta a boltos ügyintéző),mert végül is a többi része mind szép és jó volt...illetve fenn álla a veszélye az teljes cserénél,hogy lehet a bontatlan csomagban szintén hibás lesz valami,de nem ez volt az eset hála istennek :K

    Szóval alapjában meg vagyok elégedve a szolgáltatással,és a minőséggel amit a Logitech nyújt,csak lehetne kicsit gördülékenyebb a szerviz :R

    [ Szerkesztve ]

    Névváltozás: Zoey25 >>> Zoley3...Zoey25 felhasználónak 14 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

Új hozzászólás Aktív témák