Új hozzászólás Aktív témák
-
piny
tag
válasz Pogifej #4419 üzenetére
Kösz az infókat!
Én most felhuztam a 70-es FW-t, eddig gyorsabb, jobb mint az eddigiek (56,59).
Viszont igy már nem annyira egyszerű az AIO, kell hozzá kábel gyártanom, arra meg még nem volt időm.
Kiváncsi lennék, hogy a gyári cuccal is ennyira macerás és instabill-e az AA???
"MZD erőforrása annyira ki van centizve..." -> ezt már néztem én is, inditás után 96% felett pörög minden (CPU,RAM), ha már 'belőtte' magát, akkor visszaesik 60 körülire.
Érthetetlen, hogy egy ennyira olcsó (mCPU, RAM) szarságon ennyire sporolnak a gyártók (nem csak a Mazda), ami ráadásul ennyira számit.
Plusz az MZD apró hülyeségei is, amik tisztán csak tervezési hanyagságok. Nem igaz, hogy annál a csoportnál aki ezt tervezi, nem használ senki MZD-t....Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Pogifej #4421 üzenetére
Sziasztok!
Ha a szakszerviz rendeli meg 44e+ÁFA az alkatrész.
Tudomásom szerint (sajna nem volt még a kezem közt) tényleg csak egy '"marék kábel", semmi extra nincs benne, főleg a fejegységben nincs változás...
Az AA/Carplay illesztésen kivül csak annyit kapsz, hogy a telefont már nem csak 1A-al tudja megtáplálni, hanem 2.1A-al.
Nem tudom, filoztam már rajta. Sehol nem irnak többet, a fejegységben nincs változás, ezek szerint nem több mint egy új kábelköteg. Viszont a kinai oldalakon is 100-150$ szokott lennie, szóval csak kell valaminek benne lennie
Beépiteni nem nagy meló, több video is kering a neten.
Olyan tulajt kellene keresni, aki már építtetett be ilyent, ha gyárilag is instabil akkor meggondolnám kétszer is, hogy kell-e, pedig már szemezgetek vele, hogy megrendelem szakszervizben...
Az egész AA/Carplay egy tulbonyolitott, alapjaiban elb**tt dolognak tartom egyébként.
Régebbi kocsimban (Mitsu) ugy oldottam meg, hogy Teamviewer volt telepitve a fejegységre is (egy kinai android-os cucc), meg a telefonra is, és azzal jelentkeztem fel a telefonraMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
veterán
válasz Pogifej #5684 üzenetére
Na tessék, azért ritkán de előfordul a pontatlan váltó is, mint hiba
Akkor nem csak a tükörbecsukás az egyetlen gyenge pont... ( természetesen az is volt már nálam cserélve gari időn belül, de úgy tervezem hogy még1x kifogom cseréltetni amíg van gari)Te visszavitted a váltó miatt a szervizbe? Tapasztalat a kulissza zsírozás?
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz Pogifej #5838 üzenetére
2015-ös osztrák, egyetlen 1x sem működött a start/stop eddig. Az akku talán még eredeti nemsokára lefotózom.
Ennek az autónak merre van a rádióantennája?
A kék embléma szokott világítani de hamar elalszik, így hogy most hosszú utakon közlekedünk.
Vettem aux kábelt lehet inkább telorol fogjuk hallgatni varoson kívül.Köszi a válaszokat! Valszeg még fogok jelentkezni ha nem probléma. Most ismerkedem az autóval.
RobiOrganikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
veterán
válasz Pogifej #6018 üzenetére
Szia!
Igen, az Android Auto miatt frissítettem 70.000.100-ra, illetve cseréltem az USB-egységet [kép].Ezt megelőzően kicsit kapkodtam az AIO hack telepítésekor, és elszállt a 70-re frissítés során. Ez is 2016-os autó, mehet rá a 74.x.Nem a hifi miatt vettem , botfülem van, alacsony van a léc, de nekem is feltűnt hogyan adhatta ehhez a Bose a nevét.
Elég sokat gugliztam ma a rádiólogó témát, se magyar, se angol, se német nyelven nem találtam megoldást, csak az enyémhez hasonló kérdéseket. El kell engedni.
-
tobias88888
őstag
válasz Pogifej #6229 üzenetére
Challenge az enyém, de a parkoló radar részt megfejtettem. Mint kiderült a Mazda nem szerel bele szenzort gyárilag. A Mazda régiós kereskedések teszik bele és többféle verzió is van: nincs szenzor, csak hátul, elől és hátul, kamerás, elől hátul és kamera, stb.
A hátsó verziósokból is van több: OEM Mazda sensor amihez lesz vizualizáció is és egyéb szenzor (leginkább Bosch), amihez nincs.
Egyelőre elengedtem a témát, rendeltem egy kamerát 21$-ért aliexpressről ami plug and play (HU reset után), remélhetőleg azzal elleszek.
[ Szerkesztve ]
-
-
anonymus89
addikt
válasz Pogifej #6760 üzenetére
A Tiéd már nem elektromos kézifékes?
Nekem 2015-ös 02. havi BM mazda 3.Privátban átküldöd mire gondoltál?
nagyon köszi!Villa7: igen megy is a dilemma mert valóban kényelmes magasabb ülésből kilépni, viszont ez most még nem probléma lehet 20 év múlva már máshogy fogom gondolni.
f4lcon: Előtte is mazdát használtál ha igen miben volt pozitívum egy SUV-ra lépés?
CX5-re annyit mondott az egyik autószerelő, hogy benzinből csak a 2.0-s verzió nézzem ha nézek ez mennyire valódi kijelentés vajon.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
válasz Pogifej #6775 üzenetére
Túl is vagyunk rajta az enyém nem így néz ki hanem oválisabb.
Valamiért a jobb hátsó féknyereg el volt mozdulva picit és a külső betet jobban elkopott, kicsit szorult is a tárcsa forgása ez miatt. Szerencsére nem annyira, hogy belemarjon vagy megégjen.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen