- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
"A mai e-autók, azaz jellemzően a 2020 utániak meg kb 50e km, de nagyon nagyon max 100e km után már olcsóbbra jön ki még az utcai töltéssel is, mint a fosszilis a tankolásokkal/szervízekkel(csak a kötelező)." - nem jön ki a matek, utcai töltéssel k@rva drága, nem sokkal olcsóbb, mint a benzines. A Teslád eszik min 15 kW-ot (városban), ami a 250 forintos alsó árral számolva 3750 forint. Annyiért 6 liter benzint veszek, miközben a fogyasztásom 7 liter százon.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
bteebi
veterán
Mondjuk bevásárlás közben nagyon praktikus a töltés, és akkor még a valamivel lassabb sebesség is megbocsátható, de a brutálisan magas árat nehéz elfogadni. Nem tudom, hogy most pontosan mennyibe kerül az áram az ipari felhasználóknak (talán 1x0 Ft lehet, ahol x talán 2 és 5 közötti), meg nyilván ki is kellett építeni a töltőt, fenn is kell tartani, és néha azért némi haszon se ártana, ha már megcsinálták... de a 250+ Ft-os ár szerintem a rablás kategória, ráadásul akkor már drágább is egy EV-t használni, mint a legtöbb ICE-t.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
worxland
addikt
Az enyém méretben 3x van közelebb a M3P-hez, mint a Corsahoz, plusz kombi, így a pakolhatóságot hagyjuk is. Városi közlekedésben nem gyorsabb a Tesla (épp eleget látok a reggeli munkába járáskor), városon kívül meg pláne nem (110-120-as bóklászók a külső sávban). Az árakat a villanyauto.hu dobta nekem, így abból indultam ki. Én is számolgattam eleget, nekem a benzinesről csak a hibridre váltás márkán és típuson belül 1x éven (min. 150-200 000 km) belül térült volna meg (a hibrid valamivel nehezebb, lassabb, gyengébb lett volna, kisebb csomagtartóval).
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
SindaNarmo
tag
A töltők töltési korlátja kW és nem kW/h (vagyis 250kW-tal kezd és 125kW-ra csökken). Valószínűleg az a töltő is tud többet, csak lehet hogy le volt terhelve a rendszer és ennyi fért bele a keretbe.
Ezért is röhögtem mindig amikor azt mondták hogy az EV-hez nem kell infrastruktúra fejlesztés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Jövedelem
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen