Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
"Aztán még ott van az elektromos hàlózat. Nehogy túl legyen terhelve a sok toltő végett."
Jobb helyeken azért próbálják követni az igényeket. Nyilván nem itthon. A háztartási akkumulátorok (~10-20 kWh) nagyon sok autós napi igényét tudnák fedezni.
"Aksikkal majd mi lesz 10 év múlva?"
Valószínűleg így vagy úgy, de újra fogják hasznosítani, legalább kis részben. Muszáj lesz!
"nincs fék aztán megölsz egy komplett csalàdot. Ez itt a baj."
Ez szerintem csak mentalitás kérdése. Aki ilyen paraszt elektromossal (is), az ugyanúgy kettészakít egy kerékpárost egy jó 700 lóerős tyúningolt AMG-vel.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Neurotoxin
őstag
Öreg már, kiszolgált, frissebbre cserélném. (53.000 km-es kora óta hajtom, pontosan tudom, hogy miket cseréltem már benne, ismerem az állapotát.) A szervizköltségek igen, valóban minimálisak. Bennem van a dilemma, mert lényegében ha mögé gondolok, csak arról szólna a dolog, hogy nagyobb/erősebb/fiatalabb kocsiba ülnék át (és jelentősen emelkednének a fenntartásának költségei). Használtat is olyat vennék, ami több ponton átvizsgált, garanciát is vállalnak rá.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest