Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paatrick

    őstag

    válasz Neurotoxin #5 üzenetére

    Még akkor se. Számtalan videó szól a youtubeon arról hogy a híresztelt "nagyongyors" töltés a valóságban a 2/3-án vagy felén tölt a hirdetett értéknek, meg folyamatosan laposodik a töltésgörbe, szóval a végén ugyanannyi %-ért már 2x annyi időt kell tölteni ezért mondják hogy nem kell 100%-ra tölteni. Ehhez hozzájön még hogyha tele a töltőállomás akkor az állomás állítja be mennyit kapsz, hiába tudnál 200-zal tölteni, mivel másoknak is kell adni az erőből így mindenki csak 100-100-at kap.

    Így ugrálnak az elméleti töltési idők 15-20 percről, 30-40 percre, az elméleti megtehető kilométerek meg a 2/3-adukra. És akkor még azt számításba se vetted hogy esetleg olyan töltőhöz érsz ami épp mind tele van és várni kell még 10 percet mire beállhatsz tölteni a tiedet. Ez Magyarországon még kevésbé fenyeget.

    Jelenlegi villanyautós technológia akkor működik jól ha csak városban használod a kocsit és csak otthon töltesz. Akkor megéri... mondanám de mivel az elektromos autók drágábbak mint a benzinesek újonnan így már ez a kijelentés is inog.

    [ Szerkesztve ]

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • paatrick

    őstag

    válasz BandiT85 #61 üzenetére

    "Én pélául előző, szintén céges 8 éves plug-inből ültem át egy új Model 3-ba, ami kb annyiba került a cégnek, mint amennyi lett volna az előző autónak az értékvesztése, ha megtartjuk."

    8 éves autónak a további évekre 18 millió az értékvesztése? :F Mit vezettél eddig? Ferrarit? :DDD

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • paatrick

    őstag

    válasz ggbuffon1897 #64 üzenetére

    "Városba meg ugyebár hova is kell a 300le az 50 meg 70es tábláknál. Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval."

    Mivel itt elektromos motor van, a kevesebb lóerő nem növeli a hatótávot. Ha nem nyomod neki akkor csak kevesebb lóerőt használ, míg benzines esetén mindig be kell fröcskölni a lovakat és a fogyasztás ugyanúgy 10-20 liter :DDD Hatótávot egyedül az akku nagysága növeli érdemben de akkor meg több súly, nagyobb fogyasztás, ördögi kör.
    Inkább az a gáz hogy a Tesla 100 kilövéses gyorsulást engedélyez a kocsijaiban, utána örökre letilt a rendszer és viszlát 300 lóerő padlógáz. Meg nyilván a gumit is sokkal jobban eszi a hirtelen nyomaték, ami amúgy is az elektromos autók legdrágább alkatrésze és így gyakrabban is kell cserélni mint egy benzines gumijait.

    [ Szerkesztve ]

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

Új hozzászólás Aktív témák