Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz H A M M E R #34011 üzenetére

    Amiket en lattam, az egy vadiuj 530d xDrive volt, meg pl egy 2015os x5-os
    Szerencsere a tanacsadok akikkel melozom, mar joreszt kinottek a villantsunk a b*szomjargannyal a dugoba erabol, realisan kezelik, van aki pl fovarosi ceghez, robogoval jar vagy LIMO-val ha nagyon kocsival kell menni
    En sem vagyok az a fajta, akinek megerne +6-10millat csak az hogy a kasztni maskepp nezzen ki, mikozben ugyanolyan motor ketyeg belul (valljuk be, az utobbi 10-20evben azert egy benzinmotornal 4x felarat megeros technikai ujitas nem tortent, sot, visszafele inkabb)

    Maga az image erdekes, amikor megjon egy lead tanacsado / cegtulaj a parkoloba, oltonyben, aztan szembe megall egy hasonlo szerias, max extrakban mas auto, es kiszall belole a koszos, olajfoltos kantaros melosgatyaban es porkoltszaftos poloban az asszonyvero
    A cuccokat nem eleg megvenni, vigyazni is kene ra, mondjuk.
    Nekem ez volt az az elet kep, ami ugy A-Z-ig jellemzi a mostani gazdasagi allapotot. Lehet penz van, rogyasig, de nem a hatekonysag miatt, es nem is feltetlen jo helyre, jol elkoltve, az is biztos
    Kb ennyi van a lenduletben: a cegvezetonek baxxa a csoret, hogy a melos 0 extra raforditassal, es szimplan azzal hogy havonta ketszer belengeti a sztrajk szot, negyedevente 10-15%ot kizsarol maganak, mondvan jajj a munkakorulmenyek, majd 2 honap mulva begurul a bomossel.... Melos orul mert a zsarolgatos tema (meg) mukodik, IT-s tanacsado orul mert a cegvezeto kihivta hogy automatizalassal menjen elebe a kovetkezo negyedeves 'strajkokunk sztrajkolunk' dumanak (a gep ugye nem koveteli a tobb aramot), cegvezeto is orul mert igy kevesbe fog foni a feje es tobbet tud a csok 10+10es epitkezesre figyelni, ahol a melos ugyanezt jatssza el.
    De nem igazan egeszseges, erezheto hogy a 3 kozul elobb utobb valakinek porul kell jarni

Új hozzászólás Aktív témák