Új hozzászólás Aktív témák

  • antikomcsi

    veterán

    LOGOUT blog

    Sziasztok!

    Szerettem volna készíteni egy excel munkafüzetet adatok rögzítésére, de rá kellett döbbenjek, hogy mennyire elfelejtettem szinte az egészet.

    Beszúrok egy képet, hogy mire jutottam, aztán mondanám, hogy mit szeretnék, nagyon bízom a segítségetekben.

    Szóval a B3 cella, mindig az aktuális dátumot, a B5 pedig a hozzá tartozó napot mutatja, ezzel nincs gond.

    A B15, B17, B19 értékeket én választom ki, melynek eredménye az F3 cellában jelenik meg.

    Itt jön a lényeg. Ha mondjuk azt szeretném, hogy az F8-F20-ig lévő cellákba tudjak írni, de azokban, mindig csak az F3 cella értékeihez tartozó beírt adatok tartozzanak, akkor azt hogyan tudom kivitelezni?

    Ha mondjuk az F3 mai dátummal beírom F15-be, hogy "köszönöm", akkor az maradjon ott. De, ha F3 értékét B15-17-19-el elállítom akkor legyen a tábla üres, és megint tudjak beleírni, akármit. Ha pedig visszaállítom a mai dátumra, akkor legyen ott F15-ben, hogy "köszönöm".

    Remélem sikerült érthetően elmondanom.

    Köszönöm szépen!

Új hozzászólás Aktív témák