- Windows 7
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- DIGI internet
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Zyxel NAS326
- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #197049 üzenetére
Apumnak ez a Swift is tetszik, én mondjuk nem tudok annyira rajongani érte.
-
válasz molnarpeter #197036 üzenetére
Önmagában a T-jet jó motornak számít ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197055 üzenetére
Úgy vagyok vele, hogy ha már valami mechanikusan szar, akkor legalább legyen benne valami izgató. Az olaszoknál a dizájn, a franciáknál a kényelem, az Opel viszont egyikben sem erős, dögunalmas az összes.
Na, jó, egy Speedster jöhet, de csak ha elférek benne a 194 centimmel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197058 üzenetére
Oké, nem mechanika, hanem elektronika, de uncsitesóm J Astrája nem győzött meg.
[link] -
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197061 üzenetére
Ez egy széria legvégéről való 4 ajtós
1.6 szopóbenzin, pontos évjáratot nem tudok, de a K már kapható volt, mire ő megvette.szerk.: 2019. márciusi az autó egészen pontosan, visszakerestem az autós topikban az akkori hsz-emet. És 1.4 turbó, rosszul emlékeztem, B14NET.
szerk. 2: És a videón már a második alkalom látható.
De nem tudom, hogy mi lett a vége, nem vagyunk olyan szoros kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboldi #197062 üzenetére
Pedig az már kiforrott darab (fl után, javított M32, stb.). Bár a tulajdonunkban lévő példány, egy utolsó kombi A16XER, F17-es váltóval (ezután B16XER volt, az Euro6 miatt gyári olajjal alacsony fordulaton időnként becsörög). Lomha, de nem is romlik el. Valójában nálunk olaj és szűrő cseréken kívűl nem nagyon kért semmi extrát. Ilyen hibát nem nagyon láttam még, de általában csak az akksi van lemerülve.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197070 üzenetére
A videó készültekor csak 8 hónapos volt az autó, és napi használatban van/volt, Kittsee-be ingázik Móvárról. Kicsi az esély az aksira.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #197054 üzenetére
Jó blokk, nincs koksz, vezérlés szíjas, régi iskola sallangok húzhatják le a fenntartást, mint az M32 váltó, turbó repedés, kettőstömegű... ezért jó a 120 lovas 5-ös váltóval, legalább nem csapágy és szinkron javítás a beugró. Csak arra céloztam, hogy nehéz megállni, hogy az ember ne kezdje reszelni, mert voltak jóval erősebb változatok már gyárilag is
-
válasz molnarpeter #197072 üzenetére
M32 az ami az Opelekben is van az alulméretezet csapágyas váltó ? Mert az vicces fajta .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
KoVee84
senior tag
válasz tboldi #197051 üzenetére
Anyudnak menjen a jazz, te meg vegyél magadnak egy vasaló swift sportot. 1.5 körül már egész szép darabok vannak. Ha jól tudom ABS kockán kívül nincs más nyűgje, abból meg 30-40k egy felújított, da az is megúszható, ha időben van cserélve a fékolaj. Próbálj ki egyet és megtérsz
-
farrill
csendes tag
válasz yodamester10 #197028 üzenetére
Na, ez jó... szervizháttere a KIA-nak milyen? Fenntartás nem túl drága?
-
vzsryl
nagyúr
válasz farrill #197076 üzenetére
[link]
Ezen az oldalon minden típusra rá tudsz keresni, amit írunk. A hahu keresője már nem ennyire precíz, pl. ezt a Mondeo-t is csak évjárattal tudod kiszűrni, de a B Zafira-t ismeri, szóval könnyebb megtalálni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #197073 üzenetére
Az sajna, és még ebből is volt gyengébb verzió (M20), amit 1.3 dízel kapott.
-
válasz molnarpeter #197078 üzenetére
Céges putyusz 1.3 multijet motorhoz nem tudom milyen váltó volt , de azzal nem volt baj pedig lassan elérte volna a háromszázeztet , csak hat összetörték. De önmagában egy szerethető és kitartó autónak ismertem meg.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #197079 üzenetére
Az 5 gang tök jó volt 1.3 Multijethez, csak a 6-os volt nyűgös elvileg
-
addikt
Hol tudnék megbízhatóan utánanézni annak, hogy a 2014-2017 közötti benzines automata váltós Audi A3-ak és A4-eknél az 1.4, 1.8 és 2.0 TFSI motorral felszereltek közül melyik láncos/szíjas és melyik mellé adnak S-tronic (DSG) váltó esetén száraz kuplungosat, és melyik mellé olajosat? Csak annyit akarok tudni, hogy ha használtautón látok egy példányt, meg tudjam mondani róla, hogy ebben mi van.
Utánakerestem, de egymásnak ellentmondó információkat látok.
-
veterán
válasz Citroware #197084 üzenetére
A régebbi 1.2 és 1.4-ben volt a leginkább probléma a lánccal. Ezek mára szíjasak.
A 2.0-ban sem örök élet a lánc, de úgy tudom, nem szakad, tehát nem okoz motorkatasztrófát. Ennek a kettős befecskendezés az előnye (FSI + MPI egyszerre).
Ha elég az 1.4, összességében talán az lenne a legjobb választás. (Mínusz a DSG.)
-
Yiggdrasil
aktív tag
Huh nagyon más ötlet, mint amiről pár napja kérdeztem, de faterom nagyon győzköd, és elkezdett foglalkoztatni a dolog.
Neki 2019-ben lett egy hasonló konstrukcióval egy Vitara-ja és azt mondja mindig, hogy az eddigi 10-20 éves kocsijaihoz képest sokkal jobb fenntartani, mellette meg kényelmes, gazdaságos, megbízható.Szerintetek érdemes új Suzuki-t venni 5 éves részletre? Most nagyon hirdetik ezt a modellt, és egy GL+ felszereltségű Ignis-t vagy Swift-et 1,5-2 milliós önrésszel már 35-45 ezres havi törlesztővel el tudnánk hozni, amit kényelmesen tudnánk vállalni, és ha kifizettük, akkor is valszeg jobban tartaná az értékét (nem hiszem, hogy 60.000km-nél többet tudnánk beletenni), és talán kisebb fenntartási költségekkel is járna, mintha az említett keretből vennénk valami minimum 150.000km-t futott 12-15 éves használtat.
Gondolom ezek eléggé megbízható meg biztonságos kocsik, és feleségemmel és egy babával talán még el is férnénk benne kényelmesen. A 307-esünknél csak jobb lenne minden tekintetben.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #197087 üzenetére
Érdemes, de a csomagtartóba nem fog beleférni a babakocsi, vagy ha igen, akkor mást nem raksz mellé.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz Yiggdrasil #197087 üzenetére
Az 1.6 szívóval legendásak, azért is tartja jól az árát, most meg már csak a turbós mild hybrid motorok közül választhatsz új Suzukik közül.
-
válasz molnarpeter #197080 üzenetére
Elvileg igen ,bár hatost nem vezettem ,nekünk ötös volt és azzal nem volt baj. Bár az a váltó azért volt jó mert hosszú úton járt és olyan puha volt mint az Albea & Linea esetében.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
dj79
senior tag
Nos, prius holnap műszakizik, egy db kipufogótömítés csere után ismét hibátlan, átgumizva, padon futómű beállítva etc, vizsga után meghirdetés.
Prius3 fl vagy Auris ts 2013 környékéről? -
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #197093 üzenetére
Nem akarom levágni egyik gyerek lábát sem, hogy beférjen mögém auris ts is gyanúsnak tűnik hely szempontjából.
-
nagyúr
válasz farrill #197076 üzenetére
Mint gyakorló 3 gyerekes, én lebeszéllek a normál kombikról.
Nem láttam még olyan sztenderd kombit, ahol a hátsó üléseknél normálisan (tényleg normálisan) elférne 3 gyerek. A középső ülés ott mindig csak mankóülés.
Én már 3x végigjártam ezt a kört. (Természetesen a döntés a tiéd.)Unokatestvér szintén 3-gyerekes, nekik Zafia B-jük van, nem bánták meg, hogy megvették (igaz, már koros, ennek megfelelően azért itt-ott van valami vele, de nem vészes, nem panaszkodnak rá). Igaz, a középső ülés itt sem egy luxus, de azért jobb, mint a kombik esetén.
Nehéz szívó benzines egyterűt találni, aminél a hátsó ülések teljes értékűek.
(Régi Xasra Picasso volt ilyen, az újabbnál c4 Picasso lett a neve.)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #197037 üzenetére
1.8 TBi, V6-ok, 8 szelepes TS motorok (ezek teljesen más motorok, mint a későbbi 16 szelepesek, alu blokk, láncos vezérlés, tartós)
Ha ismert az előélet, akkor a 16 szelepestől sem kell tartani, 145-öt fogok most beülni, amíg a Croma megy szervizbe, most lesz benne 380e km.
De inkább kerülném ma már, nem való mindenkinek, a szar értéktartás miatt megveszi az is, aki fenntartani nem tudja, és megindul a lejtőn az autó.
Vezérléscsere, vezérlésmódosítóval és munkadíjjal kb 150e Ft + olaj, + szűrők + egy kis futómű és fék ha kell. TS 147, 156 már van annyiért, amennyibe ez a művelet kerül.
Pedig a 16v TS motorok ugyanaz a motorcsalád, mint a JTD-k, moduláris motorok, blokk és különböző elemek megyegyeznek, hengerek számával, löketekkel és furatokkal variáltak. 1.4-es 12v motortól (nem F.I.R.E és nem 128SOHC, három különböző 1.4 volt egy időben), 2.4 20v 5 hengeres benzines és dízelig, 1.6 TS pl. az 5 hengeres 2 literes blokk, 1 egy henger.1.4 T-Jetnél a motor maga jó, leömlő repedésre lehet számítani bizonyos évjáratig, illetve az Opel/Gm származék M32-es váltóra figyelj, hogy ne legyen benne olyan.
Panda fasza, de Jazz után szerintem nem fog tetszeni, és kicsi.
MiTo és GP 1.4 T-Jet bátran, ne MultiAir legyen, és sok gondod nem lesz vele.
16 szelepes JTD is jó, csak az örvénycsappantyúkkal van igazán gond, mint a többi korabeli dízeleknél. 20 szelepesek is jók, 175-185 lovasok tartósak, 200-210 lőerősek (inkább előbbi) hajlamos hengerfejesedni, 175-185 lőerősek hengerfejével örök élet, csak nincs olyan fej, ha van, akkor 2 kiló.
De miért is akarsz pályát téveszteni?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Citroware #197082 üzenetére
Csak és kizárólag egy módon. Megtudod a motorkódot és váltókódot amit valamelyik online kurvával leellenőriztetsz. Ugyanis felszereltségi szintek között is volt átjárás, tehát ha valaki akarta megvette más váltóval ahogy én tudom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #197097 üzenetére
A szívem mélyén japános vagyok továbbra is, de qrva drágák.
És elsősorban még mindig anyumnak keresünk autót, nem gondolnám, hogy emiatt dobnom kellene a Jazz-t (vagy legalábbis remélem, hogy nem). Én csak játszok a gondolatokkal, amikre valójában kevés esély van.szerk.: Ja, és tegnap rossz Swiftet linkeltem, erre van rákattanva apum.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs