- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- SkyShowtime
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- DIGI internet
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigmasterg
addikt
Könnyű, de kis lóerős dolgok alacsonyabb sebességen gyorsulnak jobban, ahol kisebb a légellenállás.
Ha két azonos súly/lóerővel (meg légellenállással) rendelkező, de nem egyforma súlyú és erejű (a példa kedvéért) autót nézel, akkor a nagyobb lóerős, de nehezebb autó nagyobb sebességnél elhúzna. (pl 160-200 felett).
Azért, mivel hozzáadódik a légellenállás is az autó súlyához, így a könnyebb és gyengébb autó aránya ((súly+légellenállás)/lóerő) lényegesen rosszabb lesz a sebesség növekedésével.Drag pályán rengeteget jelent az elindulás, tapadás. Autó elve 2 kerékkel tapad és nem is kell attól félnie, hogy hanyatt esik, míg a motornál csak 1 gumi tapad, kisebb felületen és rajtnál játszani kell a kuplunggal, gázzal és hátsó fékkel, hogy ne ágasodjon a gép.
A videón pedig mintha egy kicsit később reagálna az R6-os + a fent emlegetett + lég ellenállás rontja a dolgot.
Plusz ez egy 600as motor, ami 260nál nem megy többet.
De még lehet 1000 dolog. Tuti, hogy 400 ló az opel ?
Ezen a videón már reálisabb a dolog.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs