- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- OpenWRT topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Starlink
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- DIGI internet
- SkyShowtime
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Dorien #108042 üzenetére
Jó, csak egy feltöltött 180 lovas motorban kicsit több a tartalék, mint egy 70-80 lóerős 1.4-es szívóban
Utóbbinál muszáj rövidre venni az áttételt, hogy vigye rendesen a 130-at meg történjen még azért pályán is valami, ha a gázra lépsz, előbbinél meg lehet egy spórolós hosszú hatodikat rakni nyugodtan, van elég kakaó hogy úgy is maradjon elég dinamika.
Ha meg fogyasztásra értetted akkor az 1.4 ha szanaszét forgatod se fog nagyon többet enniAmúgy az a 10 bődületesen sok, 3000-es fordulat meg 120-as tempó az lófasz, egyenletes 120-hoz kell kb. 30-40 lóerő ... a 3000 se valami hűde sok, nehogy már ott 10-et egyen Ott valami nem kerek
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Dorien #108042 üzenetére
az enyém 1.8T volt, csak a kipuff lett upgradelve V6-éra.
Morris: még nekem is de a jelenlegi és egy-két évre előre tervezhető felhasználásra jobb lesz egy benzines. de egyelőre még marad az avensis, 2016 novemberig van rajta műszaki, a heti egy bevásárlásra meg hétvégi kiruccanásokra pont tök mindegy, hogy mi áll az udvaron.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Politika
- HiMedia lejátszók
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sorozatok
- Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs