Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • slayer007

    tag

    válasz czanga #10267 üzenetére

    Én is megrendeltem, fizettem.
    Nagy kérdés, hogy amit írtak ott az edigitalon, az tényleg szükséges? Anélkül ki sem szállítják nekem, hogy csatolnék egy nyilatkozatot, miszerint a Whirlpool (vagy szakember) szereli be nálam (ENSZ miatti kormányrendelet)?

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz czanga #10298 üzenetére

    Én még így nem húztam fel magam kereskedőn, mint ezen a szerencsétlen edigitalon.
    (nem is tudom mit vártam, a black friday alkalmával is csillogtatják tudásukat az oldaluk teljes elérhetetlenségével...) Nagyon remélem nem kell náluk soha semmit garanciáztatnom majd...

    1. Megrendeltem, megvettem a klímát. Felugró választási lehetőség a weboldalon nem volt (még adblockerem sincs), így nem kellett semmit kiválasztanom. Kifizettem kártyával online. Megjött a visszaigazoló pár levél is, kiválasztottam a kiszállítás napját (kész röhej, hogy időpontot még mai napig nem lehet, rohadjak meg otthon szabadságon, ha vmit ki akarok szállítatni).
    2. Olvasom a weboldalukon, hogy kellett volna ez a felugró ablak tanúsítvánnyal kapcsolatban... aha... furcsállom, hogy velem nem volt ilyen, de letöltöttem az ott lévőt, majd gondoltam elmegyek egy whirlpool márkaboltba érdeklődni inkább.
    3. A whirlpool márkabolt előtt állva felhívtam az edigitalt, hogy jó-e az, ha kérek a whirlpooltol erre a papírra pecséteket, vagy akármit. Neeem, nem kell, mert a whirlpoollal kötnek valami megegyezést, folyamatban van, várjak, még ma kapok róla infot (ez volt hétfőn).
    4. Azért bementem a boltba, legalább kaptam kontaktot ahhoz, aki majd felszereli a 9. kerületben.
    5. Másnap se jött még semmi, hát felhívtam az edigital ügyfélszolgálatot, 5perc után végre egy ÜFSZ-es fel is vette. Mondom mi a kínom, hogy nem jött semmi info, és furcsállom, holnap hozzák ki, mi a fene van. Jaa, hát nem kaptam emailt? az hogy lehet... mondom király, de mi a teendőm? Hát kell ez a papír, ő most elküldte a megrendelésemről az infot a whirlpoolhoz, és 1-2 nap múlva kapok róla a whirlpooltól levelet (tanúsítvánnyal benne amit ki kell töltenem). Mondom de ezzel beállok a beszerelésnél a sor legvégére kösz szépen, majd júniusban beszerelik, hurrá...
    6. Elfelejtettem, hogy ezzel megint nem vagyok előrébb, mivel holnap szállítják ki, de enélkül ezt nem is tehetik meg... felhívtam megint az edigitalt, hogy most akkor mi is van? Lesz szerdán kiszállítás, vagy nem? Nem akarok potyára szabadságot kivenni... Lesz persze! Azért nem kaptam, mert ehhez a klímához nem is kell tanúsítvány! Már át is adták a futárnak.
    7. Felhívom a whirlpoolt, aki igazolta, hogy ez baromság, kell hozzá tanúsítvány. Már sokadik panaszkodó voltam a whirlpoolnál aki az edigitalra azt mondta, hogy teljesen alkalmatlanok a munkájukra. Velem együtt nevetett kínjában szerencsétlen whirlpoolos ÜFSZ-es.
    8. Felhívtam a 9. keres szakembert, aki volt olyan kedves, és emailben elküldte a tanúsítványát, mert elméletben a szállításkor ha ez nincs nálam, tuti fix sarkon kell fordulnia a kiszállítónak és visszavinnie.
    9. Visszahívom az edigitalt, azzal kezdtem, h ez a problémám, kérem kapcsoljon valakit, aki EHHEZ ÉRT IS ÉS TUDJA MI VAN! Nem tud senki ilyet kapcsolni. Mondom az király, rögzített vonal, holnap megkapom, vagy mivan? Azt mondta, hogy megkapom, mert kártyával fizettem, majd küldjem vissza kizárólag postán nekik a tanúsítványt kitöltve.

    Ezt követően kapok egy ilyen levelet:

    Teendők:

    1. Nyomtassa ki a Whirlpool által e-mail üzenetben küldött pdf-et 2 példányban

    2. Töltse ki benne az adatait és kék tollal írja alá

    3. Az eredeti két példányt postai úton juttassa el számunkra az alábbi címre:

    Extreme Digital Zrt.

    Ügyfélszolgálat részére

    1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.

    5. A forgalmazói, termék adatok kitöltését követően általunk aláírva és lepecsételve postai úton visszaküldünk egy példányt a szállítási adatokban megadott névre és címre.

    6. Amint a rendelése átadásra került a futárszolgálatnak, e-mail üzenetben és SMS-ben is értesítjük.

    Rendelése a véglegesítés után 10 munkanapot követően automatikusan törlésre kerül, így kérjük, hogy mielőbb adja fel postai úton a nyilatkozatot. A késői beérkezésből eredendő kellemetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk (pl. elfogy a termék, megnövekszik a kiszállítás ideje, megváltozik a termék ára, stb.).

    =>>> Jelzem a weboldal ezt mondja: Összekészítés alatt. SMSt nem kaptam, azt se tudom melyik futárcég fogja kihozni a kettő közül.

    Ez az ország legszarabbul megszervezett boltja/ügyfélszolgálata, amiért nem az ott dolgozó "mezei halandók" a felelősek, hanem a teljesen inkompetens főnökeik.
    Előttem örökre leírta magát ez a bolt... remélem megkapom a már kifizetett terméket és nem kell náluk soha bármiféle garanciát érvényesítenem, mert ha a vásárlás ilyen szívás, bele sem merek gondolni a garanciáztatásba.

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz Zeki #10306 üzenetére

    Természetes, de azért 50ezer forintról beszélünk, a termék pedig ugyanaz. A szakszervíz fogja felszerelni, azon nem spórolok, de náluk 50e ft-al drágább volt (az akció miatt). Az azért szerintem számít. Nekem sajnos igen, tehát a 150 vagy 200e ft között van különbség. :)

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz czanga #10315 üzenetére

    Nem 100e.
    100e a termék, 50 a beszerelés => 150e
    A whirlpool márkaboltban pedig 225ről akciózták le 150re a terméket és + 50 a beszerelés => 200e

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz czanga #10317 üzenetére

    Én most ott tartok, hogy az edigital elnézést kért tőlem privát üzenetben és elküldték nekem a 9. kerületi szervízzel és általuk is kitöltött végfelhasználói tanúsítványt, a nevem is rajta van, már csak az aláírásom hiányzik.
    3,5 órámba került a 2 nap alatt ez az ügyintézés már.
    Holnap még a futár, majd whirlpool, majd szakszervíznek küldök képeket, mert azt mondta nem lesz idő felmérésre, annyira sok most hirtelen a meló. Elküldöm az alaprajzot, a képeket az ablak alatti + francia erkély körüli részről, hogy hogyan is tudná feltenni, aztán mikor kijön már élesben megy a móka.

    Kíváncsi leszek... bár a whirlpool tudja mit csinál szerencsére, meg a szakszervíz is, úgyhogy az igazán nehéz részen (edigital) már túl vagyok.

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz Avanti #10320 üzenetére

    Hívd az ÜFSZ-et, hogy küldjenek neked egy olyan tanúsítványt, mert vissza kell küldened ezt nekik kitöltve.
    Sajnos azt hiszik, hogy ezt mi megkaptuk - rohadtul nem.
    A kormány pampogását senki sem akarja szerintem megvárni, szóval jobb a békesség ezügyben...

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz Mezga Aladár #10337 üzenetére

    Szerintem balgaság lenne egy szerencsétlen edigital miatt a Whirlpool klímákat előre leírni.
    A kettőnek egymáshoz SEMMI köze.
    Attól még lehet, hogy nem lesz tartós... de a kettőnek egyáltalán köze sincs egymáshoz. :)
    A whirlpoolnak mind az ügyfélszolgálata, mind a szakszervíze értelmes emberekhez irányított, velük semmi gond nem volt. Csak hát na.. 50ezer ft, az 50ezert ft, így ugyanazon termékért a kisebb árat adom ki - amit forint helyett idegsejtekben fizettem ki. :D

    Im insane, what's your excuse?!

  • slayer007

    tag

    válasz Motion_Blur #10348 üzenetére

    Nekem a 9. kerületi szervíz azt mondta, hogy 2 héten belüli időt mindig tartják, még nyáron is.

    Im insane, what's your excuse?!

Új hozzászólás Aktív témák