Keresés

Aktív témák

  • thomeef

    őstag

    válasz nightshadow #6224 üzenetére

    A boltok közül a notebookspecialistát ismerem csak, rendeltem már tőlük, azóta sem jött meg a rendelésem, még csak egy e-mailt sem kaptam:)
    Ha az ember vigyáz ezekre a notikra többnyire kihúzzák évekig, a gyenge anyaghasználat a zsanérnál szokott kiütközni, ha sokat van nyitogálva, évek múltán az később reped, törik stb. Plusz ugye ha hardware igényenyesebb alkalmazások vannak rajta nap mint nap használva, akkor a melegedés még rövidítheti az élettartamot.
    Pixelgaranciát meg kell kérdezni vásárlásnál, valamelyik gyártó vagy éppen adott bolt szokott egyes termékekre adni 3 napot ( az esetek 90%-ban nem) de tapasztalatból mondom hogyha nincs minimum 3 jól látható hiba a kijelzőn akkor a legtöbb helyen nem foglalkoznak vele. :(

    leyence2: Jóformán bármi:) Ami gyakori hiba az ált. szerelési hiba, memória/hdd hiba, ventilátor hiba stb. Az idő múlásával meg tényleg bármi.

    [ Szerkesztve ]

    "A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

  • stifi

    senior tag

    válasz nightshadow #6224 üzenetére

    jól gondolod az elállást.

    a Dell a premium kijelzőket cseréli 1 pixel esetén is (általában next business day garanciás gépekbe kerül ilyen kijelző, abból se mindbe), egyébként ISO szabvány, amit mindenki más is követ.. Az N5010 garantáltan nem pixelgaranciás kategória, a szabvány pedig megenged annyit, amennyi sose lesz rajta...

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Aktív témák