Új hozzászólás Aktív témák

  • zserrbo

    aktív tag

    Tapasztalat:
    Legutóbb egy ismerősöm úgy járt az Acerjével (nem business volt), hogy kivitték Csehországba javítani gariban. Mikor visszahozták nem foglalkozott a géppel, de ragadt a billentyűzet mindenhol. Visszaküldte 1 hónapra rá, mert amúgy sem volt működőképes teljesen. Úgy tudom csak részben lett gariban elintézve a dolog, a többiért fizetni kellett. Jó persze ő volt a hibás, mert nem rögtön jelezte, de nem szép a szerviztől, ahogy visszaküldték.

    Az Asus szervizzel viszont pozitív tapasztalatom volt. Én öntöttem le teával a billentyűzetet, de rendesen. Korrekt voltam és rendeltem egyet bele, megvártam míg megjött és felküldtem a gépet. Beleraktak egyet, de nem kellett érte fizetnem. Valami Asus-os ember egyszer felhívott és megmagyarázta szerinte jó az, ha 80 fokos a processzor, a szenzora szerint. Sőt volt 95 fokos is, mikor egy kisebb helységben voltam a radiátor 1m-es közelében. Igen szerintem is tök vicces, mikor süti a kezem a billentyűzet. Ez egy K70AB volt, ami nem tudom valójában milyen kategória, de szerinte üzleti gép. Ugyan a sok szervizelés miatt kibírta 5,5 évig, de mióta meg van a Probookom azért az más kategória, pedig ettől is vannak jobbak. Az Asust 8 csavar fogta, hogy kitakarítsam. Ezt csak 2 eltolható pöcök és kint van az akksi, majd még egyszer és lent van a hátlap. Mégsem recseg,... hullik darabokra. Nem süpped be a billentyűzete 1 centit.

Új hozzászólás Aktív témák