Új hozzászólás Aktív témák

  • btudos

    veterán

    válasz kerekfej #26777 üzenetére

    Fujitsuról beszéltem, nem Fujitsu Siemens-ről, a kettő nagyon nem ugyanaz, azért ezt illik tudni :)

    spyduck: A felhasználók hülyeségeivel azért néha én is találkozom (ráadásul IT szakemberek, hogy rohadnának ott el helyben néha), bár más üzletágban. A hűtés tényleg gyászos, de hiába tisztítanád magad, ha egy csomó gépet ehhez nullára le kell bontani, amivel egyértelműen ugrik a gari (arról azért nem mondanék le ilyen dolgok miatt, mert ha beleesek az 5 % valódi hibába, akkor nagyon jól jöhet). A pasztázás viszont a gyártók sara, ha normális pasztákat használnának, nem száradna össze 2-3 hónap alatt, és nem lenne annyi gond ebből. És ugye ebben az esetben is igaz a felépítésbeli probléma, amit a hűtésnél említettem.

    #26783: Össze is rakja utána? ;] Viccen kívül, pont erre van a szerviz. Ott 5 perc alatt szétkapják, megcsinálják, és garanciavesztés nélkül megcsinálják. Kicsit sánta dolog, mert a szervizek nem így állnak hozzá, de ha az ember megvesz egy notebookot, nem csak a hardver árát fizeti ki, hanem a garanciális szolgáltatást is. Legalábbis ez jobb helyeken így működik.

    [ Szerkesztve ]

    Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

Új hozzászólás Aktív témák