Új hozzászólás Aktív témák

  • G-lader

    tag

    válasz sch_a #28427 üzenetére

    Nekem HP-val volt ilyen tapasztalatom, titkosított rendszer volt a gépen, extra kértem ne qrják el, persze sz@rtak rá és telepítették a gyári rendszert.

    Lenovo T szériánál hibás HDD problémámra (1 bad sector) az új HDD-t simán elküldte nekem postán a szerviz, úgy hogy a hibás darabot még fel sem adtam nekik, ja és az új HDD nem volt előtelepítve meg semmi, Lenovo-s zármatricás kis tasakban szűzen jött. SmartService-nek sok sok +++++++ tényleg rugalmasan kezelték a dolgokat!

    @ViZion

    "Dell és HP levelezős-telefonálós-húzódozós, ráadásul a futárt nem a szerviz küldi, a boltnak kerül pénzbe. Állításuk szerint körülményesebbek sokkal."

    Én (igaz kb 1 éve) a HP-val azt tapasztaltam, hogy telefonáltam, másnap futár jött, műanyagládába bedobtuk a gépet, lezár, futár elvitte, aztán idővel hozta vissza, futár rendeléssel sosem volt gond, mondjuk a szervizelés minőségével annál inkább, a vége az lett hogy a HP (nem nem írtam el, tényleg a HP) visszafizette a gépem vételárát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák