Új hozzászólás Aktív témák

  • charlie22m

    csendes tag

    Sziasztok!

    Életem első notebook vásárlása előtt állok. Igencsak foglalkoztat a pixelhiba kérdése (is). Könnyen lehet, hogy teljesen egyértelmű dolgot kérdezek, de tudatlanságom miatt nem szeretnék belefutni semmi "kellemetlenségbe", ezért fordulok Hozzátok.

    Szóval a fórumot átböngészve azt a megerősítést kaptam, hogy ha neten rendelem meg a terméket webshop-ból, akkor 8 nap áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjem a terméket.

    Ezzel kapcsolatban a kérdésem:

    - ha esetleg pixelhibás terméket kapok, akkor indoklás nélkül visszajuttathatom a terméket, én pedig max. 30 munkanap múlva visszakapom a pénzemet, ugye?

    - a 8 napos elállás lehetősége áll abban az esetben is, ha webshop-ból rendelek, de személyesen veszem át a terméket? Ez is internetes vásárlásnak minősül?

    - fentiek ismeretében felmerül bennem a kérdés, hogy mi a valódi létjogosultsága a 10-15 napos pixelhiba garanciának (hiszen ha a fentiek állnak, akkor maximum személyes vásárlás esetén látom értelmét, ha beballagok a boltba és azonnal megveszem a terméket, de az ilyen típusú vásárlásnak a száma szerintem manapság igencsak csökkenő tendenciát mutat)

    Mindezek azért jutottak eszembe, mert a webshop, ahonnan a tervek szerint vásárolnék, nem kínál semmiféle "kiterjesztett" pixelhiba garanciát, és ha az új laptop kijelzőjének közepén éktelenkedne egy pixelhiba is, az engem irtózatosan zavarna...

    Válaszaitokat köszönöm és nagyon szívesen fogadom az esetleges tapasztalatokat, tanácsokat is a témában!

Új hozzászólás Aktív témák