Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz Integreat #125936 üzenetére

    És ha lesz valaki aki ajánlja mit változtat? Majd nyugodtan megveszed?

    Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

  • Tikakukac

    titán

    válasz Integreat #125936 üzenetére

    Ha azt akarsz venni meg kell venni, felesleges vadászni lélekmelegítőt :B

    Nincs baj velük, ne kelljen felnyitni, ne kelljen garizni, ne kelljen megfogni, ne kelljen gépelni rajta. Ezen kívül nekem nincs vele bajom, sokkal rosszabb összesítést is tudnak a többiek. Csak ilyen pénzekért azért ne ott tartsunk már mint P3 korban építés ügyileg.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • hallador

    addikt

    válasz Integreat #125936 üzenetére

    Az ACER-el semmi baj nincs vannak jó, és rosszabb ACER-ek, de a jótállásával már igen. Nincs magyar szervize. A nyugatabbra élő emberek azért megengedőbbek az Acer/ASUS/MSI/Lenovo Consumer gépekkel mert ott ez így működik, a dell nbd gari 2 hét is lehet Londonban, addig nálunk másnapra azért kapsz egy telefont, hogy mikor mehetnek a szerelők.

    Amerikában pedig nagyon nincs local szerviz mindent küldenek vissza, mert annyi a gép, hogy nem érné meg (otthoni userekről van szó). Valamint nem véletlenül van az sem, hogy náluk minden olcsóbb, itt nem csak a 27% áfa, meg a nagykerek nagyon pofátlan árazása miatt van így, de itt adnak is valamit. Kelet-Közép Európában nem tudsz eladni gépet 2/3 éves gari alatt, mert nem veszik meg, az Nyugat-Európában simán 1 - 2 év USA-ban meg kötelezően 1 év az alap, ha többet akarsz, akkor zsebbe nyúlós.

    Az Acer/ASUS/MSI/Lenovo consumer ugyanazt a szolgáltatás csomagot nyújtja mint nyugaton, ami a magyarnál sokkal gyengébb, ehhez mérten az ára is kevesebb...

    Az nagyon nem mindegy, hogy fen tudsz tartani Kelet-Közép Európában egy szerviz központot Csehországban, ami kiszolgál 10 - 12 országot, ez pl USA keleti partjának felel meg méretre, vagy országonként fenntartasz 30 - 40 szerviz felvevő pontot, és 10 - 12 szervizt ne adj Isten NBD-t, Mint a Dell vagy a HP, vagy éppen a Fujitsu. Ez pénzbe kerül.

    Az Acer-nek is vannak igen jó gépei, például a TravelMate 6000-es ma már visszatértek a Texas Instruments-es számozáshoz 600-as sorozat, ezek simán felveszik a versenyt a Dell/HP/Fujitsu -val, csak éppen a jótállása nem mindennapos.

    De ugye a 2005 - 2011 közötti időszak, amikor is 1 év jótállással olyan gépeket dobtak piacra, amik maguktól elrepedtek, ráadásul Extensa néven, amit azóta a gyártó ki is vezetett a nagyon rossz híre miatt. Ezek mind olyan dolgok, amik tőlünk nyugatabbra elfogadottabbak, de otthon Magyarországon érthető módon nem. Ha pl én Magyarországon minimum 10 - 30 %-al több pénzt kifizetek egy termékért mint nyugaton, akkor azért el is várok valamit, az acer ezt nem magas színvonalon csinálja, ugyan ma már eljutott a felfogó képességük határáig, hogy 2 - 3 év garival kell adni a terméket, de az még sokszor nem, hogyha 2 év múlva egy termék összeszarja magát, akkor ahhoz kellene alkatrészt is biztosítani, na most velem már fordult olyan elő, hogy egy 2 éves géphez a BRNO-i szerviz nem tudott alkatrészt biztosítani, akkor még 1 évet adott az acer a gépekre, kiterjesztettük 3 év acer gold gariria, le lehetett vásárolni egy másik gépre, miután 5 alkalommal meg 2 - 3 hónap szenvedéssel vissza lett küldve BRNO-ba, hogy bazzeg de az alaplap az hibás... Az ilyen húzások miatt nem kedvelem én az Acer-t.

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák