Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pyttawrx

    HARDVERAPRÓD

    válasz pittbaba #163698 üzenetére

    Szia. Békéltetőtestülethez fordulnék.
    amúgy 1 dolgot nem értek, miért fizettél 70e ft-ot ha tudtad másik billel használni.
    aki szétroncsolta (Szerviz), az intézze, gondolom arról van vmi jegyzőkönyv vagy hasonló

  • Tikakukac

    titán

    válasz pittbaba #163698 üzenetére

    Itt valami durván félresiklott. Az a gond nem látom a sztorit Aloha oldalról, hogy akkor most ki minek mikor miért. Mert ez így fura. Nagyon.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz pittbaba #163698 üzenetére

    Már ne haragudj, de ez teljesen abszurd történet. Nem védeni akarom a HP-t, de ilyen egyszerűen nincs. Valami nagyon sántít az általad leírt történetben.

    Magam is jópár Zbook G5-öt adtam el, és bár nem írtad melyik, de 15 és 17-es méretben is, és volt néhány amelyikben ramot bővítettem 32Gb-ra, vagy SSD-t 1 TB-ra, stb, tehát meg kellett bontanom őket. Simán szét lehet szedni, az egyik legjobban szétszedhető gép. Magnézium-Alu ötvözet ház, torx csavarok, profi megoldással, bármelyik rendszergazda bele tud nyúlni, aki látott már csavarhúzót.

    Csak az egyik első google találat a szétszedésre, bárki meg tudja csinálni otthon is:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZwDhXofbFJ0

    Itt a gyári szerelési leírás, 53. oldalon van a billentyűzet kiszerelése:
    http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c06038182

    Ha garis a géped, akkor nem kell fizetned semmit a javításért, ez evidens, főleg egy Zbook-nál, ahol prémium a garancia is. Én renew gépeket árulok, ezeknél is simán megy a gariztatás 3 éven belül, de előfordul még 1-2 hónappal utána is, ha lejárt a gari, mert pl. a HP többet regisztrál be automatikusan, az értékesítési idő miatt. Az lehet, hogy nem volt alkatrészük, esetedben billentyűzet, de akkor vagy gépcsere, vagy visszatérítés játszik.

    Egy fontos kérdés: EU géped van, vagy USA? szerk: Ja, látom: USA.

    Én ezt évek óta mondom mindenkinek, hogy vegyen itt az EU-ban notebookot, hiába olcsóbb Amerikában, a garival gondok lesznek, mert mások a gépek, mások az alkatrészek. Ha elromlik, akkor meg jön a siránkozás, akkor már nem számít, hogy 200 000 ezerrel olcsóbb volt a beszerzéskor, csak hogy szar a szerviz. Így más simán érthető a sztorid, nem is kell csodálkozni rajta. USA importos gépnél nincsenek meg azok az előnyök, mint az itt vásároltaknál, ez a húsleves hígabb oldala. Simán lehet, hogy várnod kellett volna 1 hónapot a billentyűzetre. Na és? Árban belefér.

    Vagy fordítsuk meg a labdát: ki kell küldeni, és kint cserélik, aztán jöhet vissza. Lehet, hogy kicsit kopik az árelőnye a gépnek, de ez van.

    Nem bántani akarlak, csak meg kell érteni: ennyi erővel bárki vehetne az ebayről, akárhonnan magának usa gépet féláron, nem kell ehhez usa cégnél dolgozni. A garancia más ilyenkor (mások az alkatrészek, a cikkszámok, stb), ezzel tisztában kell lenni, bele kell kalkulálni, hogy a többi hülye barom user, aki megveszi itthon drágábban, élvezi az EU garancia előnyeit, te meg nem.

    +1 észrevétel: az a profi usa cég, ahol vezető programozó vagy, nem ismeri azt a taktikát, hogy tartani kell készleten egy-két tartalék gépet ilyen esetekre? Kis magyar cégek évtizedek óta így dolgoznak, mert nem eshet ki géphiba miatt a szolgáltatás, termelés, stb. Sztem add be innovációnak a cégnél ezt (bocs ha cinikus voltam, de nem tudtam kihagyni) ;]

    [ Szerkesztve ]

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák