Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Chaser #25648 üzenetére

    De terjesztek, mert nem mindenki pesti, h személyesen vigye vissza a boltba a vásárolt gépet, és sokkal kényelmesebb a garjegyen szerepelő leírásokat követni, majd úgy intézni a gép garis javíttatását, mint visszafutkosni vele a boltba.
    Ha, üzlettulajdonos lennék, s visszahozná hozzám, megemlítem neki, h a garanciát ingyen, bármikor tudja intézni ő is, amivel nem a kárára térek el. Nem véletlenül lett ez így kitalálva.

    A fő kérdés abból fakadt, h az említett boltok megbízhatóak-e. Magyar gépet árulnak, hivatalos magyar garanciával, és nem vernek át. Nálam a megbízhatóság ennyiben kimerül egy boltnál, a továbbiakban csak az ár dönt.

    /Már a Samsung is átállt futárgarira, egyedüliként talán a Fujitsu maradt szervizgarral a mezőnyben, szóval akármennyire linkelsz nekem hatályos szabályokat, a gyártói garanciális ügyintézés sokkal kényelmesebb, - nem mellesleg ingyenes - mint a bolton keresztüli ügyintézés./

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák