Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiki18

    őstag

    válasz B-L-A-C-K #40989 üzenetére

    Sziasztok!
    Kértétek,hogy osszam meg a véleményem a Lenovo gariztatásával kapcsolatban.
    Egy G580-as (635M-es változat) gépnek a kijelzője pirosodot el mozgatás közben. Júli 30-án(kedden) észleltük a problémát,írtam itt a fórumon,majd hívtam fel a szervízt.

    Elsőre nem értették a hibát,ezért kértek egy videófelvételt,amit még aznap elküldtem nekik.Másnap délelőtt hívtak fel,hogy jól látható a probléma,elmagyarázták hogyan csomagoljam be a gépet,és csütörtök-péntekre várjam a futárt,és valószínüleg 5-10 munkanapig tart a javítás(figyelmeztettek,hogy a legjobb,ha saját dobozában adom fel,és valószínüleg nem a feladott dobozban küldik vissza!)
    A futár meg is jött cütörtök reggel,5 percet várnia kellett ugyan,mert nem volt becsomagolva a gép( :((( ),de ebből nem lett probléma.

    Ezután csönd volt,majd aug. 12-én (hétfőn) délelőtt jött vissza a futár,átvettem a csomagot. Saját dobozában érkezett vissza,minden kiegészítőjével együtt, és mellékeltek a dobozban egy papírt,amin egy hosszú lista volt a laptop alkatrészeivel. Amelyiket cserélték,azt beikszelték.(nálam hálózati kábel csere lett X-elve).
    A laposon semmi furát nem vettem észre,rendesen össze lett rakva,a merevlemez tartalma is maradt,szóval tényleg ahhoz nyúltak hozzá,amihez kellett,és a szállítással sem volt probléma.A garanciáztatást magam végeztem itthonról,semmilyen bolt nem közvetített.Ha esetleg lenne kérdés,csak nyugodtan. :R

Új hozzászólás Aktív témák