Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz Ice&Lime #4796 üzenetére

    Pavilion

    A Pavilion sorozat modelljei Pick up and Return (háztól-házig) garanciával rendelkeznek, ami azt jelenti, hogy legyünk bárhol az országban, egy telefonhívás után a HP a DPD futárszolgálaton keresztül futárt küld a notebook-ért, beszállítja a szervizbe, megjavítja 10 munkanapon belül és vissza is szállítja tulajdonosának. A szerviz statisztikája szerint hardverhiba esetén, évszaktól függően 5-6 munkanap alatt eredményes hibaelhárítást végez a hibás terméken. A Pick up and Return (háztól-házig) garancia szolgáltatás nagy előnye, hogy egyszerű és kényelmes, hátránya pedig, hogy ezt 1 darab szerviz végzi. Eddigi tapasztalataim alapján a szerviz gyors és szakszerű munkavégzést folytat, de leterheltség esetén a szervizelési idő akár meg is hosszabbodhat, mindenesetre az 5-6 napos statisztika megáért beszél. Ellentétben a többi Pick up and Return garanciával rendelkező gyártó esetén nagy előny, hogy a HP Pavilion notebookoknak magyarországi szervize van, így nem érhet bennünket negatív meglepetés. Ha nem indokolt a hiba, akkor a szerviz nem kér a futár miatt költségtérítést, továbbá ha a hiba egy nem megismétlődő jelenség és ez a szervizelési tesztfázisban nem jelentkezik, akkor telefonon keresztül felvehetjük a kapcsolatot a szervizzel és érvényt nyerhetünk igazunknak. Ugyan ezt egy Cseh vagy Lengyel központú szerviz esetén nem igen tudjuk megtenni. A Pick up and Return (háztól-házig) garancia szolgáltatás a 0640-200-629-es telefonszámon vehető igénybe.

    EliteBook, ProBook

    Egyes gyártók a költségcsökkentés érdekében külföldre helyezik a szervizhálózatukat így a szervizelési idő lényegesen hosszabb lesz, akár hónapokig is eltarthat. Ezen gyártók mindegyik terméke „pick up and return” garanciával rendelkezik avagy „hozom és viszem” garanciával. A futár házhoz jön, elviszi a központba, ott tovább adja egy másik futárnak, aki elviszi a külföldi szervizbe. Ha kész a notebook, akkor ugyanez a folyamat megy visszafelé is. A külföldre szállítós „pick up and return” garanciával az a probléma, hogy ha a terméknek egy nem megismétlődő problémája van (pl.: óránként elhomályosodik a kép) és ez a szervizelési tesztfázisban nem jelentkezik, akkor gépet egyszerűen visszaküldik az adott hiba kijavítása nélkül. Sőt, sok esetben pénzt is kérnek, mivel a hiba indokolatlan volt és a futárt innentől az ügyfélnek kell fizetni. Ezért fontos, hogy olyan gyártó termékét válasszuk, amelyik rendelkezik hazai szervizhálózattal ugyanis a szervizessel történő személyes kontaktus sokkal előbb és sokkal biztosabb módszer a hiba elhárítására, esetleges kijavítására. Magyarországon a HP büszkélkedhetik az egyik legjobban kiépített hazai szervizhálózattal. 2db ServiceOne Expert szintű partnerrel és 12db ServiceOne Specialist szintű partnerrel rendelkezik.

    Továbbá ajánlom neked ezt és ezt a cikket is.

    Továbbá kérdés, h melyik Pavilion DV6 sorozatával volt negatív tapasztalatod, ugyanis a régebbiek szépen megfogalmazva nem a legjobbak a voltak. Szóval:

    1 szerviz és problémás széria esetén nehézkes az alkatrész ellátottság és nő a szervizelési idő

Új hozzászólás Aktív témák