Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz BiP #53036 üzenetére

    Nem mondom meg, hogy melyik biztosítótól van szó, de régen Hungária Biztosító volt a neve.

    Egyszerűen túlzásba viszik a bürokráciát :W

    Amikor megkötöttem a biztosítást, akkor elektronikus kapcsolattartást jelöltem meg, ami akkor azt jelentette, hogy emailban küldik meg a dokumentumokat.

    Aztán egy év múlva "fejlesztettek", az elektronikus dokumentumokat védett PDF formájában küldték meg, amihez a kódot ők adták (nem én választottam a jelszót), szerencsére viszonylag egyszerű volt a kód, mert a jelszókezelők nem tudták automatikusan beilleszteni, mindig nekem kellett beírni.

    Aztán valószínűleg ezt nem találták eléggé biztosnak (ja, valaki ellopja a kódot és elolvassa, hogy elmaradásban vagyok a befizetéssel :U ), megint fejlesztettek. létrehoztak egy "portált".

    Ez kb. olyan, mint az Ügyfélkapu Tárhely, te csak egy értesítést kapsz, hogy üzeneted érkezett, de a hozzáférés sokkal bonylultabb, mint az Ügyfélkapunál. Ha be akarsz jelentkezni, akkor kell a felhasználóneved és a jelszavad, valamint egy létező biztosításod szerződésszáma. Ha ezen túljutottál, akkor sem enged be, hanem a regisztrációkor megadott mobilszámra küld egy kódot, amit még be kell írni.

    Ha ezt megtetted, akkor jutsz be, akkor tudod elolvasni, hogy hátralékban vagy :W

    Viszont ha én akarok nekik bármilyen bejelentést tenni, akkor rendelkezésre áll a posta és a fax :O

    Sajnos nem tudem felmondani a biztosítást, én barom hűségidővel kötöttem :(

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák