Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • johnnie94

    csendes tag

    Én is tv választás előtt állok, de mielőtt kérdeznék, próbálok olvasgatni.. higgyétek el.. laikusnak elég kimazsolázni, hogy mi neki a hasznos info ilyen adathalmazban.. de mindenki nevében köszönöm az eddigi hasznos olvasnivalókat :R

    "Egy mérés nem mérés!" - mondta a szaki, majd újra megfogta a fázist

  • johnnie94

    csendes tag

    Sziasztok!
    Egy terjedelmesebb hozzászólás lesz, nem feltétlenül vág a témába, de segítséget vagy átirányítást elfogadnék.
    Tv rendelés az edigitaltól, hétfőn házhoz jött, fater átvette a futártól, kívülről előtte megszemlélte a dobozt, mert erre előzetesen kértem. Este tv kibont, összerak, izzít, és rácsodálkozok a tenyérnyi pixel összefolyásra közel az egyik sarkához a tv-nek. A kijelzőn gombostűfej méretű felületi sérülés, kikapcsolva alig észrevehető. Fénykép készítés, szétszed, visszacsomagol, ügyfélszolgálatnak azonnal email.
    Hétfő óta társalgunk, hogy miért nem a kézbesítő jelenlétében bontottam ki és ellenőriztem a csomagot. Ami ugye életszerű, hogy szólok a futárnak, hogy bocsi , de keress a közelben parkolóhelyet, mert előttem szabálytalanul parkolsz és gyere be, a ház legtávolabbi pontjába, mert egy 49 colos tv-t csak ott tudok kicsomagolni és nézd végig. Illetve a cipőd vedd le a bejáratnál.
    És a sérülést szerintem ha kibontom a tv-t, akkor sem veszem észre. Beüzemelést meg a futár pluszba nem hiszem, hogy megvárt volna, ha vele bontom ki a csomagot is. Ez a procedúra egyáltalán életszerű vagy csak jogászok alkottak valamit?
    Az edigital továbbra is jegyzőkönyv hiányában engem tart felelősnek, holott a készüléket én így kaptam házhoz.
    Mit tehetek? Valószínűleg kormányablkaknál fogyasztóvédelmi bejelentést teszek, illetve békéltető testületi eljárást indítok a járási hivatalnál.
    Előre is köszönöm és bocsánat az offért. :R

    "Egy mérés nem mérés!" - mondta a szaki, majd újra megfogta a fázist

Új hozzászólás Aktív témák