- Microsoft Office és Office 365 topic
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- ASUS routerek
- OpenWRT topic
- VMware
- Programozás topic
- Hálózati / IP kamera
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
apóka
aktív tag
Köszi az infót!
sityupityu : Azért próbálom a benne lévő méretet visszatenni, mert nem szeretnék változtatni a mostani karakteren.
Az eladáskor kitöltött szervizkönyvben megadott évjárat elméletileg nem stimmel az alvázszám alapján azonosíthatóval.
Alvázszám: ZD4TH000X5S......[link] az "5" alapján 2005 az évjárat, a papírokon 2007Nézegettem a szíjakat és különböző hosszúság van megadva. Már a hosszú blokkoson belül is. Ezek nem jelentős különbségek?
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
-
macilaci78
nagyúr
Ennek egy robogó mellett nem sok értelmét látom. A robogón nincs 12 V aljzat, sokaknak nincs autója sem a robogó mellett, ha mégis, korántsem biztos, hogy elfér a kocsival az éppen szerelt robogó mellett. Egy légkulcs+kompresszor bár nem fér be a hátizsákba, de ettől még kerekén húzható, pár tekerést akár áram nélkül is elbír tartályról, a fenntartása is olcsóbb, mint egy autónak.
Ha meg autóm van, akkor meg tök mindegy, hogy levegős, vagy elektromos kerékkulcsot szállítok vele.
Az út szélén a kocsiban meg nekem megfelel a gyári kerékkulcs is, annyi a titka, hogy úgy kell meghúzni a csavarokat, hogy az út szélén is tudd lazítani. Eddig még csak négyszer kellett kerékcserekor jelen lennem, de sokkal többször volt 1 bar alatti nyomás a pótkerékben...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
Lehet 70-es,csak nem tud róla.
Régen volt egy Old SR-em,ment mint az ítélet,húzott nagyon,óra szerint 95-öt.
Kocsival próbáltak bemérni haverok,nálam 95,náluk 85-90 között volt.
Hozzám úgy került a vas hogy gyári 50-es,de mikor eladtam,jött a visszajelzés hogy 70-es,mert úgy adtam el hogy üzemképtelen volt,és mikor szétszedték kiderült a turpisság. -
nyogo83
Topikgazda
Szerintem is erdemes ilyenkor ranezni.
De amugy siman lehetseges hogy tudja ezt gyarilag is, ha nem egy torkaveres blokkrol van szo. 12 eves Runnerem gyari 50-es hengerrel 85-88Km/h-t siman futotta erolkodes nelkul. Ki tudja mennyit futott volt osztrak postas Liberty, szinten gyari 50-es henger, 80-84-korul ment.
Ami fura nekem, de majd kijavit mokus1, hogy ugy remlik az 50-es Scara oraja 80-ig van skalazva.
-
mokus1
addikt
Hát én 50-esnek vettem max 70es lehet a hangján azért hallanám, ha sokkal nagyobb lenne. Viszont biztos cserélve van benne valami, mert 0-10ig nem ugrik viszont magasabb sebességen meg nagyon.
100asból szerintem csak 4 ütemű van. Ez tuti nem az.
Nyogo83: Nem sokára megyek dolgozni és megnézem de ez vagy 100-ig vagy 120ig van skálázva.
[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
Igen, az is csinálhatna ilyet. De nálam a variátordob csinálta.
A kuplungnál ugye acél tárcsák vannak, ezek nagyon sokat ki is bírnak.
A variátor oldal viszont alumíniumból van, és az a része ami körülbelül 40 és 60 km/h-ás sebességhez esik (itt van legtöbbet a szij), nagyon kikopott. A fix tárcsát már régebben cseréltem, így a szíj külseje az jól nézett ki, de belül jól megette az egyenetlenség.... szerencse, hogy kivettem a szíjat..... -
macilaci78
nagyúr
Azért vittem el lábon a gépet gumishoz, mert a gumicseréhez ki kell venni a kereket, azaz az első fékkel és a kipufogóval is babrálni kell. A gumikon felül ezek olyan dolgok, amik hatással vannak az én és a motor épségére is. Mindazonáltal akkor még más jármű nem volt a motoron kívül, busszal meg nem akaródzott volna vinni a kereket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A linkelt oldalon látszik, hogy a karburátor és a gázkar közt van benne egy toldás. Ahhoz, hogy a karburátorhoz hozzáférjek, ülést, csomagtartót, oldalsó idomokat, akkufedelet és ami mögötte van idom, le kell vegyem. A toldás tippre a lábtartó idom alatt van, ahhoz pedig először jön a térdemnél lévő idom és a lámpás idom is.
Viszont a lámpás idomom csereérett, szerintem a lámpát is cserélem ledesre (sutba dobva a jogkövető magatartást), és a kilométerspirálból is már kettőt vettem és még mindig nem jó, ha újjal próbálkozok, akkor a kormányon lévő idomokat is le kell vennem.
Ami marad: sárvédők elöl-hátul és a fecskefark.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
energy4ever
addikt
Nem. Az egyiken gyari karbi, gyari legszurohaz van, a masikon dellorto. Mindketto csinalja, de egyiknek sem jut be oda viz, mivel a blokk felett van a karbi, es jo nagy a hatso sarvedo. Plusz ezek 4T-k.
Gyertyakabelt fogom majd korbetekerni, hatha tenyleg csak valami elektromos hiany lesz a gyujtasnal.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Őket még nem néztem, köszönöm
KTMHobby3: Remélem volt benne gy kis irónia, mert el kell hogy szomorítsalak, jól néz ki, a váz kellően merev, de a teleszkópok oylan 60-ig megteszik, felette már minősíthetetlen, de ebbe bele szól a gumi is... üresen 90 kiló vagyok erre szokott ha túrázok rámenni 20-30 kiló táska.
A műanyagnak köszönhetően sehol nem rohad, DE zörög, így ragasztani kellett egy pár helyen csavaroknál, dekni...
Gyári állapotban, olyan 3HP 50cc ami PZ16-os karbival kb semmire nem jó, RPM limit nélküli CDI- vel és normális karbival, ki lehet belőle hozni 5-öt, akkor már a max sebessége GPS szerint, 50-55, De súlytól és környezettől függően lehet variálni az áttételezést, 428-as lánc az erőátvitel.
Fogyasztásod marad 2 liter alatt.
Majdnem 1:1 megeggyezik a Honda Monkey blokkjával, szinte csereszabatos elég sok alatrész, nagyon kis masszívnak ismertem meg, sok helyen találkoztam ezzel a blokkal.
A jelenlegi konfig bővel túlteljesíti ezeket az értékeket.Fékek: Elől hátul dob fék, amik meglepően nagyon jól fognak,(még..) de én rengeteg morot féket használok, így lehet egy 2T robogót nem fogna meg rendesen, egy tárcsa előre nem ártana, hátul bármiylen sebességnél lehet satuzni a keteket.
Dönthetőség, kanyarodás: Mintha egy nagymotoron ülne az ember, benned van a "Jani" Döntöd mint a nagyok, kopik a lábtartó, amíg egyszer be nem akad, és jön a baj, szépen és jól kanyarodik. szerintem nagyon szélesek a lábtartók, és túlságosan hátul vannak 174cm vagyok hosszú távon már nem kényelmes. Egyenes hát.
Kábelezés, az igazi gagyi kínai vacak, világítás az igazi kínai vackokat meghazuttoló vacak, vásárlásnál azonnal kuka az összes izzó, és ledet mindenhova.
Króm: ahogy kivitted rohad mindenhonnan, az első év arra jó, hogy gyűjts egy kis pénzt, és majd télen homokfúvás-festés
Más nagyon nem jut eszembe, jelenleg 4000Km van benne 0km-es korától nálam van.
A legutóbbi túrám 2*332km volt Nyh-Mór-Balaton-Mór-Nyh Nem hagyott ott sehol, a defekt ami aggasztott nagyon.U.i.: Nem minden ami arany ami fénylik, amennyi munka belement, nem kezdeném újra, körbe nézném mosolyognék, és vennék valami min, 250-es 4T-t mert kijönne az árból.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
energy4ever
addikt
En valoszinubbnek tartom, hogy sosem latunk mar havat, minthogy marcius 15.-en havazni fog.
Megkerdeztem az uj topikot erre a celra. Hamarosan megis csinalom!
3db motoros topik letezik itt? Ez, a rendszamos robogos, meg a motoros. Vagy van meg tobb?
Amugy a bevasarlo kozpontos parkolos otlet sem rossz. Pl rakosfalvan van nagy porkolo mekivel, kilatni a motorokra onnan, es meg az talan unnepnap is nyitva van. Meglehet, hogy meg kiis lehetne berelni.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Köszönöm. Apró eltérések vannak, de lényegi dolgok (váz, kerekek) megegyeznek. Illetve még elég "koszos", mivel (bizományisként) nepper egy filegória alatt tartotta, így állt rajta a jég.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Rivaul
addikt
Egy gumisom van de nem olcsó darab. Eddig mindig pontosan mért. Ma nem bírtam magammal egy picit a hajtás oldalt megbontottam felmérni a helyzetet. Nyugo83-nak lesz lehet igaza. Azt sem tudom hogy indul mert a vario alatti szimering keresztbe állt Az egyik fele a helyén, másik meg hozzáérve az önindító szabadonfutójahoz. Egyenlőre visszatuszkoltam a helyére. Kapott új görgőket amiket találtam itthon, a nyomólapba rendesen bele evett már, azt kicsit felpolíroztam. Nem hibátlan a helyzet de nem is tragikus. Egy tízesből sztem helyre tudom tenni ahogy kell.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
-
BlackPriest
őstag
-
Zoli bácsi
őstag
Trabinál ha kifogyott a benzin, át lehetett váltani a csapot tartalék állásra, volt még 6L nafta...... Jó is volt az a régi benzincsap, ha kifogyott a benzin, volt még 50-100km-nyi tartalék állás...Azt hiszem MZ-nél 2,5-3l lehetett.....
Kár hogy most nincs ilyen vészmegoldás.
De ha rossz a szintmérő, egy fél literes vagy literes műanyagflakonban miért nem nem visztek magatokkal üzemanyagot? Robogó ülés alatt elfér....Vagy tűzveszélyes? Csak kérdezem, nem okoskodni akarok... -
Topikgazda
-
NYPD
aktív tag
Tudja már a fene ennek mikor mi nyűgje van, legszívesebben már beborítanám az első árokba aztán felgyújtanám, amennyit már szivatott... Pedig nem ez volt az első esője, eddig nem volt semmi gond... Lehet a tegnapi özönvíz már sok volt neki. Reméltem mára kiszárad és jó lesz, de se kép se hang, nem indul. Leszedtem az akksifedelet, alatta még vizes volt, még megnézem lehet a CDI ázott meg, meg kikapom a légszűrőbetétet hogy milyen állapotban van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen