-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz PC4200 #34036 üzenetére
a benzin a csap másik helyére mit kössek? Honnan?
Esetleg a karbi utáni szívócsonkról kéne mennie a csapra a vákuumnak?
De ha csak egy csöved van a csapon s még így is folyik a benya a karbiba,
akkor az vagy nem is vákuumcsap, vagy rossz. Ha vákuumcsap, akkor a
másik csövet meg kéne szívnod*, hogy egyáltalán elindulhasson a tankból
a benzin a karbiba. (Ameddig azon nincs vákuum, zárva kellene maradnia.)*: nem pejoratív értelemben, szó szerint.
-
DigitXT
félisten
válasz PC4200 #34044 üzenetére
A karbi nem szívja a benzint: azt megoldja a gravitáció... Ha másképp
lenne elhelyezve a tank, akkor meg benzinpumpa kéne a gépsárkányba.Az automata szívató helyett sokan ajánlanak manuálist, mert azt jobban
tudod kezelni. Bár ha az automata rendesen működik, akkor kényelmes.
Amúgy alapból nyitva kell lennie, a motor melegedésével kell(ene) zárnia.
Nem feltétlen a motorhőt nézi, sőt... Lehet, hogy az elektromos rendszer
van rákötve, ami lassan felfűti... Na, ha az a tápcsati nincs raja, akkor az
életben nem fog normálisan működni, mindig nyitva lesz, meg ilyesmi.Btw. nekem is rossz volt, amikor a motort megvettem! Csak éppen úgy,
hogy sosem nyitott, tehát hidegen baromi nehezen indult a gép: szerelő
megcsinálta, azóta pöcc-röff hidegen. Alapjárat 3000 rpm, majd ahogy a
szívató melegszik, szépen zár el, és csökken az alapjárat 1700-1800-ra.
Így, hogy működik, azt mondom, hogy kényelmes, nem cserélném le... -
huszi.gyb
senior tag
válasz PC4200 #34071 üzenetére
Akkor szólok. Akad 2db Simson is otthon. Egyik darabokban, várja a felújítását, a másikkal évek óta sz*pok
Állandóan megáll, nem kap elég latyakot. Az utóbbi fél évben nem is hajtottam, mert elköltöztem otthonról. Karbit rendszeresen takarítom, tank milliószor átmosva, napi szűrő bent van, légszűrő rendben.
Egy '71-es Schwalbe-ról (turbós) lenne szó. ~20 évet állt, utána kezdtem el szerelgetni. Eleinte 1-2km-enként karbi tisztítás... Most mikor hogy (bár most megint sokat állt, mert elköltöztem). Van jobb ötleted, minthogy újra végig szívjam, és pár km-enként karbit tisztogassak?
B.) Már nem ez az első schwalbe amit vezetek. Haveroméval mentem, és nagyon agresszívan szitált a kormány (sok dolgot cserélt, nem jött még rá mitől volt amikor legutoljára beszéltünk). Na most állás után nálam is kezdte... Már-már veszélyes olyan 30-40km/h-nál jobbra-balra rángatja a kormányt
C.) Berugókar visszahúzó rugója eltört... Blokkbontás nélkül meg lehet oldani a cserét?
Egyelőre ennyi, köszi A többivel később támadokwww.dongosofor.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz PC4200 #34071 üzenetére
Mondjuk én is tapasztaltam, hogy kevésbé kéri a szivatót a Sámsonom, bár az télen lett karburálva Mostanában az alapjárattal szórakoztam, de majd akkor lesz az igazi, ha kész a tankfestés. Addig marad a palack, csap nélkül Így meg nem foglalkozok vele inkább sokat. Gyertyát nézegettem még, B7HS volt benne, most egy régi BP6HS, és azt mutatja, hogy elég neki a 6-os is
huszi.gyb: Úszószint rendben? Karburálás OK? Egy kis olvasnivaló a szitálásról. Kónusznál meg van húzva mindkét anya? Teló rendben? (Rugók, olaj) Bontani nem kell, de a kuplungot ki kell szerelni, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Xbox Series X|S
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Macska topik
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Futás, futópályák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen