- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok!
Történt minap egy kis baleset, ami következtébe letört a(asszem 3YJ) Jog Next Zone-omnak a hátsó(spoiler)féklámpa felsőrészéből egy darab.
Képek:
[link]
[link]
Ilyet tud valaki eladót, vagy mennyiért osztogatják a felsőrészt? Megcsináltatni nem lehet mi?
Más:
Leszedtem az oldal dekniről azt a műanyag borítást. és alatta tiszta rozsda(???) az egész és nem szép. Mivel lehet ezt lepolírozni(?), hogy ilyen csillogós legyen(mintha krómozva lenne,de nem)?
[link]
Előre is köszi a segítséget. -
Atomgeszi
veterán
Heló! Gyors segítség kéne! Mennyit ér(árba) ez a kipuff???(én venném,csak kérdezték, hogy nekem mennyit érne meg, de abszolút tudatlan vagyok iylen téren)
[link]
Előre is köszi -
Atomgeszi
veterán
Az gáz, ha én valamikor éjszaka, a Jog next zone-on, úgy hagyom a világítást, h. refi + tompított? Így többetlátok,csak azért 25 Wattos az izzó....
Más: Tiltás mentes elektronikát tud valaki nekem?? -
Atomgeszi
veterán
Nekem se indul hidegen a motor...Pörgeti, de nem indul el, csak rugásra, de valamikor már rugásra is alig indul, lent marad a berugókar...aztán próbáltam keverni a ketttőt, h. öninditó + rugás, általába ez be is jön
Kisgázzal se indul be? Elvileg hidegen gáz nélkül, melegen gázzal kéne indulnia.Nálam így van, és már motorjával is.
hasonló oldalak:
[link]
[link]
Ha másik akksit veszel, akkor mindenképp minimum 5Ah-sat vegyél, az biztos h. beindítja hidegen melegen a motort.
[link] Nekem ezt ajánlották. Tuningrobeszokba szoktak ilyet rakni, az alsó kategóriába
[Szerkesztve] -
Atomgeszi
veterán
Heló!
Huh..ma mi történt...megin beragadt a hátsó dobfékem...ezt nem tudjátok miért van? (yamaha jog next zone) Egyszercsak megyek....és tisztára megkeményedett a hátsó fékkarom, épp h. átértem a kereszteződésen,és félre tudtam állni. Füstölt meg minden baja volt. Kilazítottam, elindultam, behúztam, és akkor meg nyikorgott,de ez van.
Más. Cseréltem gyertyát. A régi így nézett ki:
[link]
[link]
De ahogy beraktam AZ ÚJAT , sokkal könnyebben indult, jobban gyorsult, és sokkal dinamikusabb lett, nem hagyott ki. Szal frankó. Mit gondoltok,jól döntöttem?
Vagy mia baj a motorral,hogy ilyen lett?
[Szerkesztve] -
Atomgeszi
veterán
NGK gyertya volt
azt én is néztem,h. elég nagy a gyertya hézag
Más: Mióta kicseréltem a gyertyát, pöccre indul öninditóval a motor!! ENnek nagyon örülök! Éjjel ál a motor, nappal előveszem, ketőtt teker az öninditó, és má megy is a motor!!
Milyen varitárt vegyek a motorba? Kell vegyek új kuplungot, meg harangot is...csak nem tom, hogy a jogom, hányas, 107 vagy 105 Nem tudtok segíteni? Alvázba 3YK, blokkon 3KJ, elektronikán 3YJ áll...na most a fene tudja, h. melyik
Elektronikát tudtok nekem a mociba? Má naon kéne
előre isköcce -
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #4190 üzenetére
Nem szabadna neki elállítódnia. Milyen moccod van? Nekem alaphelyzetbe ha ülök rajta, és jár a motor, akkor nekem középsztender csörög(yamaha jog next zone), a gyorsulás megmaradt?? Nézd meg, nem-e ragadt be a hátsó kerék, nekem volt már olyan, h. kereztbe állt a fékpofa és beragadt a hátsó kerék....
-
Atomgeszi
veterán
[link]
Ez a jövő?! -
Atomgeszi
veterán
válasz stargazer #5168 üzenetére
Taky ezt írta:
"350W alatt az elektromos robogók/kerékpárok kerékpárnak minősülnek! 351-400Wig Már SMKP 400W fölött pedig a Neki megfelelő motorkerékpár kategória!A Kinai az Cseles persze mert az összes elektromos kerékpárnak névleges teljesítményt 350 wattot tüntet fel! Ezt egy fordulatszám jeladó korlátozással érik el amit kibaszott egyszerűen szét kell huzni a z elektronikánál a burkolat alatt! és hip hopp máris babettát megszégyenitő sebességgel megy az összes ilyen ketyere!"
-
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5210 üzenetére
Biztos nem 100as volt?
-
Atomgeszi
veterán
Minden robogóban csal a km óra, minnél gyorsabban mész annál többet.
Ameddig bírod addig döntöd.
Tankja szerintem 7-8 liter körül lehet.
2T motor olajat tölts bele ha kifogyott, Repsolt használok 5 éve, semmi gondom nincs vele.
Üveggyapotot kell rátekerni a végdobba arra a csőre, minnél szorosabban és vastagabban tekerd rá, hogy alig bírd ráhúzni a végdobot. EKkor elég csendes is lesz(talán ) -
Atomgeszi
veterán
válasz fordfairlane #5307 üzenetére
Kell rá egy kötelező biztosítás, meg egy adásvételi. Más nem.
-
Atomgeszi
veterán
Tud valaki pár robogókereskedést, vagy weboldalt, ahol bőven van kínálat? Elsősorban Malaguti F12 érdekelne. Telefonszámok is jöhetnek, hátha valaki tud olyan céget aki ilyennel foglalkozik!
-
Atomgeszi
veterán
Lecseréltem az öreg jogomat egy 2004es Malaguti F12 Phantom Ducati Capirex Replicára. VIszont elvan kopva a hátsó gumi. Valaki tud egy weboldalt, ahol tudnék nézni gumikat, és itt valaki tudna ajánlani valami jófélét?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #5359 üzenetére
Igen ismerem az oldalt, 1 éve vok a fórumon is. Néztem is, IRCből nagy van csak ami nekem nem jó. Ami jó még az a Mitas, többi már drága számomra. Nem tudom melyik legyen, nem értek ehhez!
http://images.netbag.hu/20080919/20450023427.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20450439714.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20450912138.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20451384879.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20451774187.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20452337163.jpg
http://images.netbag.hu/20080919/20452739498.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20453556348.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20442742218.JPG
http://images.netbag.hu/20080919/20440156569.JPG
meg egy photoshop:
http://images.netbag.hu/20080919/21002539710.jpg
Ennyi! Sajna fényképező se meg telefon se adja vissza az eredeti fényét! :Smod: Régen én is roxot akartam venni, de rájöttem, hogy nem kell nekem. Mindenkinek az van, nem is tetszik annyira a formája, nekem kényelmetlen a jog és a malaguti után. Ez meg ennyi pénzért ajándék volt!
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #5361 üzenetére
Igen, láttalak már fórumon.
Mindent meglehet csinálni! Csak sok idő, munka stb. Én is akarok valami takarást fel a kerékfölé, mert nagyon kilóg minden. Néztem shopon van alsó idom.. 18 ezer... hát... ennél még én is megcsinálom olcsóbban.
Olyat képzeltem el mint atoszé [link] Sztem ez így nem lenne rossz nálam, feketén se, vagy ha ez is piros lenne, esetleg "egybe" az alsó idomot. Áhh.. szeretem az F12-m! Te mennyiért vetted az nrg-t? Én ezt 110ért vettem. -
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5375 üzenetére
Én eddig mindegyik motoromban 5 ezer kmerenként lecseréltem.
Amúgy durva hanyagság volt az előző tulajnál. Amit most vettem F12-t, hengerfejes lett. Tegnap leszedtük azt a csúnya vízet, raktunk helyére frisset, erre most teljesen elment a tömítés. Csak úgy köpködte a vízet a kipuff. :S De ezt nem értem, hogy a faszomba tudják így elhanyagolni a motort.... A henger belül egy merő rozsda volt. Bazmeg 999FT-os hűtőfolyadékon spórolnak... istenem! -
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #5377 üzenetére
user manual!
Ha veszel Shelles fagyállót 999ftért, az már használatra kész keverék. Tehát azt bele lehet önteni. Mi úgy szoktuk, hogy a vízpumpafedélen az alsó csövet szedjük le, ott kiengedjük a vízet, meg döntjük jobbra a motort, utána meg ahol a hengercsatlakozás van, ott is leszedjük, és döntjük megint a motort. Persze ez se tökéletes megoldás, de ha van felesleges ioncserélt vízed, akkor csinálhatod úgy, hogy a tartályba öntöd a vízet, az meg kijön a csövön alul, na most ezt nem muszáj, csak nekem, mert rozsdás szar víz volt,és a csöveket átakartam tisztítani. Utána visszarakod a csöveket, beletöltöd a tartályba a fagyállót, közbe döntögeted a motort, utána beindíthatod, hogy elkeverje az anyagot, és hogy feljöjjön a levegő, majd fog bugyborékolni, aztán mész vele egy kört , majd megin teletöltöd a tartályt, de utána valszeg még mindig lesz, hogy lejjebb fog menni, akkor megint kell bele tölteni. A hajtóműolajat én csak minarellinél tudom, ott a végáttételnél van alul egy csavar, azt kinyitod meg felül is, és kifolyik az olaj. Bezárod alul, majd beletöltesz annyit amennyi ccm bele van írva, nekem 110ccm van bele írva szal 1,1 deci olajt. Neked értelemszerűen más mennyiség kell majd biztos. -
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5380 üzenetére
Azért a digitálisak már eléggé pontosak. Én is tudok csalni! Beállítom a kijelzőt, hogy F15-ösként érzékelje, ugye nagyobb kerék, szóval elvileg nem lesz "pontos"
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5389 üzenetére
De kell!
-
Atomgeszi
veterán
válasz student #5393 üzenetére
Ha vadiújat veszel akkor azon már rajta lesz. Nem hiszem, hogy kell még reg adót is fizetni.
2011-től nekünk is kell rendszám, de szósincs a regadóról, csak annyi, hogy már benne van az árban, szóval sztem neked se kell arra. Hogy vihetsz -e két személyt ez jó kérdés,talán ha arra alkalmas, kétszemélyes alapból a robogó és van rajta lábtartó, akkor talán. Amúgy nem hiszem! -
Atomgeszi
veterán
válasz Balupapa #5400 üzenetére
Robogóra is kell M jogsi!
Amúgy én inkább fekvő minarelli blokkal szereltet vennék. Több hozzá az alkatrész mint a csoda diohoz stbhez. Yamaha Jog esetleg. Csak ugye ezeknek a hátrányuk, kis kerekek, dobfék hátul, léghűtés, kicsik. Rázós útra jobb olyan motort venni, aminek 12nél nagyobb a kereke. Esetleg megmondod mennyit szánsz rá?
-
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5406 üzenetére
Akkor én nagyon jó áron vettem a 2004 es ducati capirex replicás F12-met! .. 17,5es karbival(+polini szivató) + tecnigas rs70 puffal, 11 ezer kmerrel. 110k-ért!
-
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5410 üzenetére
Persze, hogy volt! 2000- től 2002-ig gyártották a régi fajta F12-t. Ami ugyan digites volt, de a régi fajta kijelző volt benne, régi taposó, egy személyes, régi ülésalatti idom. És 2003-tól, 2006-07ig gyártották a két személyest, új kasztnist! A mostaniak ami 2008 meg már teljesen új külsővel van!
Aerox semmit nem változott 97-től 2006-07ig! Ugyanaz a külső, a blokk is ugyanaz, kivéve a kijelző része, ott digitesről áttértek analógra, majd megin digit, újra analóg. Aztán pár új ficsör, és ennyi. F12 és Aerox blokkja ugyanaz, fekvő mina vizes. Azzal a különbséggel, hogy F12-t gyártják levegős tárcsás és dobos, és vizes tárcsás, és dobos blokkal. Míg aeroxból csak egy fajta van. Jól megkell figyelni ezeket! De mondjuk Aprilia SR-ből is van nagyon sok féle blokk.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Na most, ha a főtengely vége levan törve, amire a varió és a külsőtárcsa megy, az már elég nagy gond. Magától ez nem törik le, szal itt már gányolás van. Főtengely csere beszereléssel együtt ha a szerelőhöz viszed, kb a blokkszét húzás 15 ezer. Akkor még a főtengely mondjuk egy motoforce evolution az még 20-25 della. Egy külsőtárcsa is megvan 3-4 ezer. Ja és ilyen nincs, hogy 50ccm és 80ccm karburátor... Az a henger lesz. De ha ő így mondta neked...akkor onnan nagyon sugárzik a nemértés! :S Ki tudja mi baja van még. Én nem venném meg a helyedben!
-
Atomgeszi
veterán
válasz Szplöttyy #5729 üzenetére
Üdv!
Sima kreszvizsga nem elég... Amennyiben van B-s jogsit minden további nélkül vezetheted e fenevadakat. Ha nincs, akkor pedig M jogosítvány kell.. Ez nálunk kb 30 ból megvan, de van ahol 60 pénzt is elkérnek ezért!Annyi pénzért jó a F10 is de a Jog is! Minablokk nagyon tartósak szinte lehetetlen megölni őket. Persze ezeknél már hátrány ha tul nagy vagy, vagy rossz úton mész mert kicsik a kerekeik és hátul dobfék van csak...
-
Atomgeszi
veterán
Üdv!
Nekem egy 2004es F12-őm van ducati capirex festéssel. 17,5es karbival és Tecnigas RS70es puffal vettem 110ért. Szóval nem lehetetlen találni, csak ki kell fogni egyet.
Ha kinéztél egy F12-est nyugodtan linkeld be, és megmondom, mit kell rajta figyelni. Én azt ajánlom digitest vegyél(2000-től 2002-ig a régi fajta digit km órások voltak, 2003-2007ig az újak, és 2008-től vannak az ennél még újabbak) Abban különböznek, hogy pld.: a régi digites még a régi kasztnis is és 1 személyes. Az új digitesek már két személyesek, és kaptak egy pofásabb külsőt is, és általába kevés kmerrel futnak(enyémbe volt összvissz 11ezerkm(és ez biztos)), a még újabb digiteseket kilőheted, mert nagyon drága. Szvsz próbálj meg egy 2003as új digitest(a km óránál szürke körbe van az óra része és miniimbuszokkal van odarakva. Ja és még amire figyelj: Ne hiányozzon semmi se nagyon az F12-ről mert elég nehéz beszerezni rá(tükör(ez még ha használtan akad néha 1-2kért,de ritka)) Akkor sárvédő az is 5-7 ropi újan, első sárvédő is 8k(az újakon szépen van kivágva.). Ja és az újakon a lábtartó is pofásabb nem az az egyhangú mint a régin. Itt az enyém:
[img][http://eguforum.ath.cx/forum/download/file.php?avatar=3264_1228921314.png][/IMG]
Most nézem ez egy olyan kép lett amivel ráküldtem painttal egy felnicsíkot, sorry.[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #5892 üzenetére
Igen sanzi aerox felniket rakott! De Atosz SR felnije is tetszik az F12-n.
Ahha ismerem Olit. Lesz itt még helyben több durva gép is. Kemény 2009-nek nézünk elébe. -
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #5894 üzenetére
Atomhuzat néven játszok közre!
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #5900 üzenetére
Aham! Csak akkor még a Jog-om volt...
Én elég régóta Repsol olajat használok, direkt robogókba valót. Én csak jót tudok róla mondani, hidegen füstöl csak, de amint bemelegedett a motor már nem is füstöl. Innen tudom általába, hogy üzemmeleg már. És nem is büdös! És össz vissz 2ezer ft-ba kerül. Én jobb olajat nem használtam még soha!
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #5906 üzenetére
Na meg esetleg elektronikai..
-
Atomgeszi
veterán
válasz jasszer #5919 üzenetére
Semmi. Jól kell sasolni a szemmel... Vízpumpafedél van a gyujtásnál és nem a lapát meg a burkolat. Elől az első keréknél két oldalt van (gyárilag) 1-1 fekete rács rész, az mögött pedig a két hűtőrács. Kb így tudod megkülönböztetni. Az a baj, hogy elég sok verziót adtak ki vegyesen! De általánosan elmondható, hogy ami hátul tárcsás, az 99,9999% , hogy vizes!
Valamivel olcsóbban lehet találni F12-ket mint F15-öt. Ha vizes (tárcsás) blokkot fogsz ki, akkor gyakorlatilag külsőbe fogsz változást látni, na meg annyi, hogy F15 13colos kerékkel van F12 meg 12". Ja és F12 LC Digit, ilyet keress, lehetőleg 2003 utánit(ezek új digitálisak, a müszerfal körül szürke dísz van körbe és imbusszal van rögzítve). Ami 2003 utániként hirdeti, és még nem is kétszemélyes se digitális, az 99es lesz. Sok az ilyen, vigyázni kell velük. Ha valami még érdekel kérdezz nyugodtan! -
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5922 üzenetére
Én nem tudom, nem vagyok pesti. Nekem a 10es jog után ígyis megváltás volt az F12. De F12nek elég jó a futóműve, szal sztem nem gond. Amúgyis be lehet rakni neki másik felnit(Aerox,SR - Ezek még baromi jól is néznek ki!) ha annyira zavar. Peugeot közül melyik érdekelne konkrétan? Ami fekvő hosszú vizes tárcsás blokkal van szerelve vagy piaggio blokkal, az már alapból rossz nem lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen