Új hozzászólás Aktív témák

  • cs.zs.

    addikt

    válasz qltsar #55020 üzenetére

    KUF szerződést telefonon kötöttük meg, fizikailag nem írtam alá semmit, de ugye ettől a szerződés még létrejött, a feltöltős kártya előfizetőssé változott, minden működik. Ez a szerződés meg is jelent (4 nap múlva) a Yettel fiókban az adott szám mellett. Ez pipa. (itt nem volt eszközvásárlás)

    A lakossági előfizetést szintén telefonon egyeztettem le a központtal, ők foglalták le nekem a közeli üzletben az eszközt. Amikor bementünk a boltba, már mindenről tudtak. Aláírópadon fizikailag is volt jónéhány aláírás, de nem nyomtattak semmit, mondván hogy tilos, és a fiókba úgyis felkerül minden. Kifizettük az eszközt és boldogan távoztunk.
    Az eszköz számlája azóta megjelent, szerződés viszont nem. Először oda mentünk vissza, mondván hogy sehol semmi, egyedül garanciajegyet nyomtattak, mást ők nem tehettek.
    puszi-pá, színpadról mindenki el...
    1220-szal is beszéltem, online chat-ben is voltam, rendületlenül állítják hogy ott van a fiókban, mert ott kell lennie és kész.
    kössz...
    Másodszor Bp Árkád földszinten voltunk, segítőkész fiatal leányka volt, elvette a laptopot is, negyedórát turkált a fiókomban, megállapította hogy minden oké, de nem jutottunk semmire. Nyomtatnia tilos... köszi-puszi, onnan is eredménytelenül távoztunk.

    Így sajna én sehol semmivel nem tudnám bizonyítani, hogy a központtal telefonon miben egyeztünk meg. :(

    ...itt kérem mindenki!

Új hozzászólás Aktív témák