Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tea-bee

    csendes tag

    Sziasztok!

    Na ma reggel én is kaptam egy "válaszlevelet" a flottától. Sajnos ez a válasz már nem tartalmazta azt, hogy kapásból visszautalják a pénzemet. A levél ez volt.

    Kedves Flottatag!

    Sajnálattal értesítjük, hogy a flotta szolgáltató felé fennálló számlatartozása miatt a tagok kimenő hívásait a Telenor korlátozta.
    A flottát egy baráti kezdeményezés hívta életre, melynek az volt a célja, hogy a baráti kör tagjai kedvezményesen tudjanak telefonhívásokat kezdeményezni. A cég 40 kártyára kötött szerződést a Telenorral az Ön által is ismert díjakra. A Telenor értékesítője, aki egyszemélyben a cég kapcsolattartója is volt azt tanácsolta, hogy amennyiben szeretnénk a megkötött szerződésben szereplő díjaknál kedvezőbbekért telefonálni, bővítsük a flottatagok körét. Ennek következtében a flottatagok száma jelentősen megemelkedett, így már a baráti körön kívül eső személyek is tagjai lettek a flottának.
    A szolgáltató képviselőjének ígérete ellenére a szolgáltató nem mutatott hajlandóságot a díjak újratárgyalására illetve csökkentésére.
    A flottatagok számának a fenti ok miatti megsokszorozódása magával hozta a nem fizető tagok számának jelentős megnövekedését.
    Abból kifolyólag, hogy a flotta elsősorban egy baráti kör számára lett létrehozva a cég nem kért és nem szedett, a többi flottához hasonlóan, tagsági díjat. Annak ellenére tette ezt, hogy a flottatagok számának megnövekedésével az adminisztrációs és ügyintézési terhek is egyre nőttek, amit a cég saját költségén oldott meg, nem terhelve át azt a flotta tagjaira.
    A flotta tagjainak csupán a belépéskor, egy egyszeri kauciót kellett fizetnie a cégnek biztosítékként, arra az esetre, ha a tag a számlatartozását nem egyenlíti ki.
    A Telenor többszöri megkeresésünk és kérésünk ellenére sem volt hajlandó a kért limitösszegeket beállítani a telefonszámokra. Ennek következtében történt meg az, hogy egyes flottatagok sok esetben egy-két hét alatt több százezer forintos számlát generáltak, amit ezt követően nem voltak hajlandóak kiegyenlíteni. Sajnos, mivel a cégnek a flotta működtetéséből jövedelme nem származott, nem tudott erőforrást biztosítani arra, hogy naponta figyelemmel kövesse a flottatagok számlatörténetét.
    Azt reméltük, hogy az általunk kínált kedvező lehetőség és az, hogy nem kívántunk nyerészkedni a flotta működtetésén, vagyis nem kértünk illetve szedtünk a flotta tagjaitól plusz díjakat, arra ösztönzi majd a tagokat, hogy becsületesen fizessék a számláikat. Ma már tudjuk, hogy naivak voltunk, mivel nem így történt.
    A nem fizető tagok a fent leírt okokból kifolyólag általában hónap végével kerültek kizárásra a flottából, és ezt követően sem voltak hajlandóak kiegyenlíteni számlatartozásaikat.
    A flottatagok telefonszámai minden esetben a cég tulajdonát képezték és a telefonszámokhoz tartozó díjakat a cégnek egy összegben kellett fizetnie a Telenornak. Azért, hogy ennek a kötelezettségének a cég eleget tudjon tenni a nem fizető tagok által felhalmozott több százezer forintos hiány ellenére is, a flottatagok által befizetett kauciókhoz, illetve a saját pénzügyi forrásaihoz nyúlt, mintegy meghitelezve azt a flotta számára, annak érdekében, hogy fennmaradását és működését hosszútávon biztosítani tudja.
    2010 őszére azonban sem a befizetett kauciók, sem a saját pénzügyi forrás nem bizonyult elegendőnek a számlafizetés folytonosságának biztosításához, mivel a keletkezett hiány felemésztette mindkettőt. Így került sor a novemberi híváskorlátozásra is, amit előreláthatólag a flotta egy hónapon belüli sajnálatos megszűnése követ.
    A nem fizető tagok tartozásait peres úton érvényesítjük, ami a befizetett kauciók visszafizetését abban a tekintetben érinti, hogy visszafizetésüket csak a peres eljárás eredményes lezárását követően tudjuk teljesíteni, addig is szíves türelmét kérjük.
    Tájékoztatjuk, hogy a 2010. november 8-ától 24-ig terjedő időszakra szóló számla összege a visszafizetendő kaució összegéből levonásra kerül.
    Köszönjük szépen eddigi együttműködését és bizalmát.
    Tisztelettel és üdvözlettel:
    V&A Expressz Kft

  • tea-bee

    csendes tag

    Ezzel csak az a bajom, hogy ezek után én nagyon nem leszek türelmes és bár nem tudom, hogy van e arra vonatkozó szabály, de szerintem a kauciómat csak a beleegyezésemmel lehet másra fordítani, mint amire befizettem. Plusz elviekben kilépéskor megszűnéskor visszajár...
    Én ugyanis biztos nem fogok várni a peres eljárás végéig ha lesz is ebből egyáltalán valami és nem egy újabb szédítő szöveg.

  • tea-bee

    csendes tag

    elég jónak tűnik ez a T-s flotta. Saját tapasztalata van valakinek?

Új hozzászólás Aktív témák