- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 10
- Router gondok
- SkyShowtime
- DIGI műholdas TV
- DIGI kábel TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10682 üzenetére
Jobb a borruha+csizma persze, de nem ez volt a tema. Elolvastad mire linkeltem ezt be? Engem nem sokat latsz ugy hogy nem a vertigo corsa van rajtam. De amikor 38 fok volt, arnyekban, akkor csak nem vitt ra semmi hogy farmert huzzak csizmaval amikor munkaba motoroztam be. Nem hogy borruhat Meg rovidgatyaban is folyt rolam a viz. Na azert ebben az esetben inkabb egy jo robogos magasszaru cipo, mint egy semmire sem jo sportcipo.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz boogie84 #10811 üzenetére
De fordul!
FelfordulAmit most hoztam el, ez baromi jó. A mintázata annyira nem tetszik, de ez legalább szigetel rendesen. Szélzaj nincsen, max azt hallom, hogy a légbeömlőbe bemegy a szél! Mindezt úgy, hogy fel se pumpálom. Ha felpumpálom, akkor még jobb minden.... Csendesebb, jobban tart.
A napellenzője kicsit világos, de annyira nem zavaró. A pinlock nagyon jó, semmit nem párásodik.
A szellőzése első osztályú. Szerintem az előző sisakomba a szellőzők csak díszek voltak, mert kinyitva is ugyan olyan volt, mint zárva. Ebbe a sisakba ha kinyitom a szellőzőket, akkor hűti rendesen a koponyámat.
Ennyi pénzt simán megért ez a sisak. Én javarészt túrázni és városba szaladgálni fogom használni, arra viszont első osztályú.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #10824 üzenetére
Még a Dunlop Sportmax Qualifier RR -t nézegetem.
Lehet hinni ilyen gumiteszteknek? Gumiteszt-portál fogyasztóktól fogyasztóknak
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #10829 üzenetére
A karbiszinkron lenyege, hogy minden hengernel ugyanannyira fojtson a fojtoszelep. Vagy azt is mondhatjuk, hogy ugyanakkora legyen a hengertoltottseg. Mivel alapjarat kozeleben van a legjobban becsukva a fojtoszelep, ezert csak nagyjabol1/3 ad gazig van jelentosege.
a mindenfele kopasok miatt a hengereknel a fojtoszelep nem ugyanakkora mennyisegu levegot enged at, az nem ugyanannyi benzint rant fel. Injektoros eseteben a benzin ugye nem ettol fugg. Ezt szoktak osszehangolni a szivocsoben keletkezo vakuum alapjan.
Ugy csinaljak, h a fojtoszelepeket nyitjak meg jobban, vagy csukjak be a vakuum alapjan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #10852 üzenetére
az nem szinkron lesz, be kéne állítani rendesen.
egy állandónyomáskülönbségű karbinak pont ezt nem szabad csinálnia, azért van tolózár rajta, hogy soha ne lassuljon le annyira a gázoszlop, h torpanjon hirtelen fojtószelepnyitásra.
vagy a teljesítményrendszerrel van baj.
mindenesetre az eléggé beteg ha üresben nem tud torpanás nélkül pörögni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10854 üzenetére
Ha arra gondolsz amikor keresztbe gyorsit ki a stoner, az nem ellenkormanyzas. Amikor csuszik meg a hatso gumi, akkor a motor hatso resze a kormanycsapagy korul elfordul, az elso kerek pedig iranyban marad. A hatso kerek tolja vissza a motor hatuljat az eredeti pozicioba (vissza kormanyoz). Semmi ellenkormanyzas nincs. Ehhez nem kell motogp, eleg egy teljesen elkopott pirelli vagy racetec hatso (ezek az eletuk vege fele elegge jol kontrolalhatoan de nem kicsit csusznak), es mar tok szar korodionel is hasonlo modon keresztbe gyorsitasz ki
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #10861 üzenetére
hát máshonnan nem tud kapni üanyagot, csak a karbiból
de itt valamilyen vákuumos tolózáras vagy azon a tű helyzete vagy koszos légszűrő vagy mittom én mi lehet, millió dolog van ott, innen nem lehet megállapítani, meg videórol sem, úgyhogy szerintem ne fáradjNem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10918 üzenetére
Persze jo ar erte. Foleg hogy limitalt verzio. Az hogy nem kelt meg el ilyen nyomott aron, jol mutatja milyen doglott a piac. Fullgas oldalan legalabbis meg most is kint van.
Ilyen 8-900k korul mar lehet talani jo allapotu a hasznaltakat. Lassan robogo arban van. Ahhoz kepest ez egy nagyon jo motor. Jo dolga van akinek van most penze vasarolni.
[ Szerkesztve ]
-
[lAyCsI]
addikt
válasz boogie84 #11282 üzenetére
Neem, tárcsa maradt a gyári, annak nagy baja nemvolt...
horror árba mérik az új tárcsákat
viszont a konzolos csóka készít féktárcsákat is öntvényből,
állítólag azok a legjobbak!
ha megérem hogy cserések lesznek rákérdezek mennyibe lenne,
mert sztem olcsóbban kijönne mint a gyári vagy valami utángyártott darab...-= No way back from Here =-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #11501 üzenetére
Nemtudom, én nem hallottam ilyet, hivatalosan nemhiszem hogy szerepelt valahol.
Most viszont nagyon jók vannak használtan, tavasszal mikor néztem hogy becseréljem, 2 volt összesen abból is az egyik törött volt. Most meg 3m alatt nagyonfrankók vannak, bízok benne lesz még jövő tavasszal is.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
doc
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #12468 üzenetére
Lapra dontve a szelet hasznalod, gondolom ott nem gatya. Ha esetleg a gatya azt jelenti hogy el van oregedve, akkor ki kell cserelni.
Persze para helyzetben nehez higgadtnak lenni. De mese nincs meg kell oldani, mert a masik opcio, az hogy elesel vagy lemotorozol az utrol.
Termeszetesen az ilyen szituk ellen sokat segit ha az ember odafigyel, es mindig ovatos tempot megy
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #12485 üzenetére
Az emlékezetes esetben belátható volt a kanyar és sehol semmi forgalom A beláthatatlan kanyarokban különösen óvatos vagyok, de ugyanez van a bukkanókon is. Frusztrál, ha gyorsan közeledem valamihez, amiről fogalmam sincs, hogy mi, mert nem látom.
Akkor még ejtem le nagyon a sebességet, ha érzem, hogy nem vagyok jól (túl melegem van, majdnem elalszom, miegymás). Már megköszöntem magamnak párszor ezt. Főleg régebben volt rá szükség, most már egy kicsit rutinosabb vagyok, elég egy pici plusz óvatosság. -
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #14066 üzenetére
Nem tudom milyen felni volt, de ezek a karbon/magnezium felnik konnyebbek mint a sima alu ami jelentos mertekben vezethetobbe teszi a motort. Konnyebb dontogetni, es a futomunek se kell a folosleges tomeggel dolgozni.... lehet csak anyaghiba volt az oka... A bolti motorokon ilyen felnik nem nagyon vannak.
-
NINJA_V
tag
válasz boogie84 #14066 üzenetére
Altalaban anyag hiba, vagy egy masik crash-tol valami hajszalrepedes, akarmi, amit nem vettek eszre...nagyon ritkan forudlt elo, de megesik az ilyen...
Jah es egy kis erdekesseg , jovore sbk-ban 17-essel kell majd menni, es alu otvozet kell hogy legyen.
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #14880 üzenetére
hat valoszinu eros az a gep, de nincsenek ott nagy kulonbsegek... az egyenesben nem csak attol lehetsz gyorsabb ha erosebb a motorod. Kigyorsitast ha jobban csinalod akkor gyorsabb vagy egyenesben is. Elobb huz nyel gazt, tobb tapadasa van amikor meg le van dontve kigyorsitason stb... szoval lehet sokminden mas is jobb mint a motor ero... Masik meg hogy nehany helyen sokkal kesobb fekez mint a tobbiek... az elso nehany kanyarban azert megy ugy el a tobbiek mellett mert akkora a torlodas hogy a tobbiek is lassan mennek, csak marquez tolja mint a barom es megy bele a tomegbe mint akinek 7 elete van Egyebkent ha megnezed akkora gazt huz az elso kanyarokban ledontott motorrnal hogy majd kiesik alola a hideg gumin a motor
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #14885 üzenetére
Aki az elso sorbol indul az a hatulsokat kikerulgeti mint a taknyot. Moto3 vagy motogp az mindegy. MotoGP eleve nem jo pelda, mert a CRT-k nagyon lassuak. Misanoban Pedrosat a polebol hatra raktak az utolso helyre a rajtracson benazas miatt, es 4 kanyar utan mar a 9. volt.
A Marquez is csak ugy 16-18 embert tud kikderulgetni az elso koros tumultusban. Ugyesen hasznalta ki a kavarodast es tolta ezerrel. A top10 embereket mar csak egyenkent tudta leszedegetni...
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #14963 üzenetére
Elcsuszott kb 50el az edzes elso perceiben, es a motornak nem lett semmi baja, csak letort valami kis vacak. A palyabirok kiszedtek a kezebol a motort, es ott hadakozott veluk hogy adjak vissza Nagyon jo jelenet volt, meg a szerelok is ott rohogtek rajta
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #15308 üzenetére
Itt szinte egész nap köd volt, én pedig megfáztam (az a keleti út a hidegben, sokszáz km motoron utasként nem tett jót, persze nem lett volna gond, ha nem hidegben és valamelyes stresszben teltek volna az elmúlt hetek a házátépítés miatt), így semerre. Ha holnap sütne a nap és jól érezném magam, bizonyára mennék egy kört. Az október elég inaktív volt motorozás szempontjából, viszont rengeteget mászkáltam gyalog.
Ez is egy sovány év volt, még 10 ezer km se jött össze, persze nemcsak az számít. A 48 órás teljesítménytúra s előtte az osztrákiában motorozgatás másokkal egy élmény volt, de úgy ennyi. Tavasszal a kicsike kap egy új láncszettet és hosszabb fokozatokat s jöhet az újabb, tavas 48 órás túra, olyan tempóban, ahogy nekem tetszik Már várom.
Persze addig ott vannak a november és a tél szép napjai is.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- EAFC 24
- Autós topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fotók, videók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen