-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #2709 üzenetére
Én viszont azért tartom rendkívül nagy felelőtlenségnek, mert a különbözeti vizsga 3 óra elmélet és csak 2 óra gyakorlat, ami lesz nettó 1.25-1.5 óra. Ennyi idő alatt egy váltó nélküli robogó viselkedését sem ismeri meg egy autós, egy váltós motort pedig főleg nem. S ezt az időt nem is evvel, hanem a rutinvizsga pályájának betanulásával fogják tölteni, tehát gyakorlatilag 0 tapasztalattal fogják a forgalomba engedni őket... Én váltó nélkülihez min. 3, váltós motorhoz min. 7,5 óra gyakorlást írnék elő.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Integra
titán
válasz NINJA_V #4138 üzenetére
futkározás? arra jó, hogy szétcseszd a hidegben az izületeid, másra nem jó.
azt meg ne gondold, hogy a thai-os versenyzők nem használnak védő cuccot edzéshez, fenét nem. vannak erősítő gyakorlatok, de nem az agyatlan félék, meg nem mennek ki a hóba félmeztelenül meg tépkedik a fakérget meg nem éneklik a áj of the tájgert...
akikod csukló erősítésre.... muhaha, de tényleg, úgy érzem, hogy itt a kokszlaborba kerültem, nincsen senkinek már ép esze? ilyeneket olvasva bármelyik sport rekreációs orvos és terapeuta is kifordul a világból... hihetetlen, tényleg, vak vezet világtalant.. ezt most nem rád értem, csak te is megjegyezted
na mindegy, mindenki úgy bassza szét magát ahogy kedve van hozzá, aztán ne csodálkozzon senki, ha 50 évesen egy roncshalmaz...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #4138 üzenetére
Nyilvan csontokat lehet erositeni kulonbozo terhelesekkel, utessekkel, de egy rendszeresen sportolo ember szamara felesleges, mivel a csont, ugy is alkalmazkodik az adott tevekenyseghez.
Nem teljesen így van, a fabábun a technikákat egyszerre tanulod a csontok erősítésével.
Soha nem lesz egy ember keze olyan kemény mint egy ilyen fabábunak, legjobban rajta lehet kikeményíteni magadat.
A fabábú a ellenfelet ábrázolja, fent a két kar, középen a alsókar és lent a láb.
Ezeken tanuljuk be a technikákat miközben erősödik minden izomzatod, csontod, nagyon jó, és hogy ennek mi az értelme?
Gondolhatod amikor tiszta erőből tudsz már rajta dolgozni akkor egy ember csontozatára, izomzatára milyen erőhatásokat tudsz rávinni, elárulom neked, hatalmasat, olyan leszel tőle mint az acél.
De ez nem a Harcművészet topick.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
shiNIN
tag
válasz NINJA_V #4138 üzenetére
Amikor aikidózni akartam, még nem tört el a csuklóm, de persze azóta is szimpatikus, a csuklómnak semmi köze hozzá. Nem hiszem, hogy túlerőltetném magam, bár az erős biztonsági ösztöneim mellett van egy "ugyan már, nekem nem lesz semmi bajom és azt csinálok, amit akarok" vonal is a személyiségemben De valszeg úgyse fogok soha sportolni, ahogy eddig sem. Csak mászkálok ideoda, sajna az a karral nem csinál semmit.
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #4357 üzenetére
Először a második kérdésre válaszolnék: nem megyek vele 2 ezres fordulaton, mert utálja, csattográngat (egyesben egyébként még megy annyit) - az elsőre pedig eztán adódik a válasz: azért állítom le, hogy ne rángasson
Remélem, az előző hozzászólásomból már világos, hogy mire megy ki az egész: próbáltam nem a fékbetét koptatni vonalvezetéséhez képest túl gyors lejtőn, miközben az ostoba gáz-fék-gáz-fék (motorfék is fék) ciklusba se akartam beleesni. Maradna az, hogy megtaláljam a megfelelő fokozat az egyenletes motorfékhez, de sajnos a megfejtés az, hogy nincs olyan, mert a motorfék túl erős.
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #4371 üzenetére
Úgy látom, tényleg nem érted. Egy csomó lejtőn nincs jó sebességfokozat - igen, lassul motorféktől. Nem kicsit.
Az illem pedig baromira nem érdekel, szuper érzés szabadon bevágódni egy kanyarba, se fordulat, se gáz, csak én és Sir Isaac Newton. Nem kell annyira félni tőle, jól szituált úriember.
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz NINJA_V #4594 üzenetére
gondolkoztam még vékony alu lemezen is, de akkor lehet abból csinálok rá, van itthon egy régi dohányozni tilos táblám aluból az elég vékony, talán jó lenne rá.
mivel a haveromtól van a motor(ő simson perselyezéssel foglalkozik, vagy is inkább a simson hengereket tuningolja)
simson persely van benne Keystone dugattyúval, tehát ezt a hengert nyugodtan lehet fúrni, nem úgy mint a nicasiltvégsebességet 2-3x néztem bejáratás után, az órája szerint 110km/ó (14es karbival 82fúvókával, és 13-53as áttétellel)
a henger készítéséről itt van a videó [link]
a videó a bejáratás után [link] (itt még nem volt átfújva a váz és a felnik)tavaly nyáron vettem Zolitól, 1hónapot ha használtam, utána kinyomta a tömítést, utána újra pasztáztam, bírta egy darabig de 14-15ezres fordulatnál kinyomja a szilikon ragasztót, azért kellene rá valami komolyabb tömítés, nem csak sziloplaszt
-
Integra
titán
válasz NINJA_V #5315 üzenetére
aha, fék határozottan jobb most, lehet hogy egy klikket még befelé tekerek, hogy jobban rátudjak markolni, kitapasztalom. de autópályán jóval határozottabb lett a fékezésem.
mf: most hogy mondod.. igen, tényleg munkanap. valahogy megpróbálok kikönyörögni egy szabit, hátha..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #5378 üzenetére
igen, csak ahány olaj, annyi féle viszkozitás, hiába van megadva, h 5W 7,5W 10W, akkora szórás van olaj és olaj között. idegesítő, hogy az olajoknál a leírásban ezek az értékek nem szerepelnek. mindegy, tézébe hátulra 5W kell mint utóbb kiderült
Vettem új rugót hátulra, meg fúvókakészletet, majd lehet reszelni
az új teló meg ahogy nézem nem bírta a fél napot, elkezdett folydogálni. Összerakom a régit normálisan, új szimeringgel, a saget meg belőjük valami előfeszítő koronggal. ez a terv legalábbis.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz NINJA_V #5386 üzenetére
ez teljesen új volt nekem, mikor mondtad szombaton, újra kell gondolmon ezt az olajkérdést is és ennek megfelelően cserélni legközelebb
szerintem ez az év így rámegy majd a tesztelésekre, próbákra, és akkor jövőre már talán tudok annyira motorozni is, hogy érdemben is hozzá tudjak szólni
meg ugye ott az első futómű is.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #5554 üzenetére
Én igazából szeretném, ha ő menne elöl, mert nekem kihívás a legjobbat kihozni abban a helyzetben is, nem bosszankodásra való indok.
Engem csak a birka módra viselkedő civilek bosszantanak, akik összetömörödnek, közben tolnak hátulról, aztán valami idióta ok nélkül fékez öttel előttem, és az összes birka követi. Nekem meg nincs elég követési távolságom, mert a következő marha mindig beleelőz.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #5938 üzenetére
"Persze, ha nagyon gaz akkor en sem megyek ki. Maximum sarkanyt eregetni : "
Ezt ma már én is elsütöttem
"Motorod meg melegitsd fel uzemihofokra es allits ugy alapjaratot..."
60-65-től már jó, de mivel napi 4-6x indítom be, min. 1,5-2 órás kihagyásokkal az előző szakasz után, az pont elég arra, hogy teljesen kihűljön és minden alkalommal szívózzon. Kezdek hozzászokni a szívatózáshoz, csak vicces, hogy eddig az indulással volt gondom, sokat kellett indítózni, de ha már elindult, ment; most viszont könnyen indul, de utána mégis hajlamos leállni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
-
doc
nagyúr
válasz NINJA_V #6055 üzenetére
szerintem persura most huzzak ra a zipzart a hullazsakjan
egyebkent amellett, hogy tenyleg groteszk (es raadasul nem is praktikus) sportmotorral turazni, azert siman van letjogosultsaga
vagy komolyan elvarjatok attol, akinek sportmotorja van, hogy csak azert ne menjen motorral turazni mert nincs penze egy turamotorra is?[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz NINJA_V #6602 üzenetére
az konkrét..
nekem 26k km ment a láncomba, amikor vittem cserélni a szervizes ahogy odamentem egyszerűen leemelte a láncot a lánckerékről... pedig előtte 1000 km-rel még alig volt megnyúlva, de utána nagyon elkezdett, mondjuk ez jellemző a láncokra.. nem szívesen esnék el ahogy a kolléga a videóban 100-150-es tempónál egy beakadt láncnál, ami ráadásul ki is filéz ha felfelé repül, vagy beakasztja a hátsó kereket.. gyász..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #6772 üzenetére
Munkahelyen anális motozás a héten, illetve kórházba kell szaladgálnom látogatni. Sűrű a hét, Máriapócs meg többnapos rendezvény és ott kéne aludni stb, ami nem lenne baj, de most igen. Az mz össze van hányva, de karbiállítást csak menetközben lehet, futóművet se próbáltam ki. Ha ott nekem meg keresztbeáll valami 260 km re innen, akkor herénszúrom magam. Nagyon nem jó együttállás van. Nem tudtam kipróbálni sem semmit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
doc
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs