-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Djuree #12429 üzenetére
yamahát elmentünk megnézni, valahogy nem jött be azzal a pörcropogós váltojávla
nem figyeltem és megijedtem amikor váltottak vele sztenderen dúúrva volt -pesze tudom, hogy iyyen a yamaha
de nem még nem vettem, nézelődök, meg hát -hogy is mondjam- gyatra a helyzet de nem reménytelen
jahh iigen és néztem hornetet is, csücsücsltem sv-650en -sajna nem jött be- meg csücsültem banditon is, na a hornet bandit meg ez a kawa jött be -a kawa újdonság- de tettszik
KoVee84: oksi 1 szavazat neki
más: zr-7 ből hh van 78 LE és 101LE is?? erre van valami magyarázat?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
-
-
.mf
veterán
válasz Djuree #12460 üzenetére
Na tessék, pont erről volt szó. Hány Kawád volt, ami csattogott? Hányat hallottál csattogni saját füleddel? Naugye. Csak szajkózól valamit, ami nem is biztos, hogy igaz.
Az enyém csak akkor csattog, ha nem kuplungoltam jól. Különben annyira pöccintgetősen puha, hogy néha hosszabb guruláson hozzászokok, hogy milyen kis pöccintéssel is arrébb lehet rakni, aztán városba érve lámpánál megállva, majd elindulva, az egyesből az ilyen kis pöccintés csak üresbe rakja.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #12515 üzenetére
260Km-es távra nem megyek el 2 napra, ledarálom egy nap alatt kényelmesen. Nálam egy normális 2-3 napos túra/kiruccanás 300-500km-től kezdődik. Ez alatt az összes csak 1 napos.
Szeretek tempósan haladni, és a rövid távokat hamar letudom.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #12518 üzenetére
Nekem a sok megállás nem jó. Nem vagyok semminek az elrontója, szeretek, és szoktam is fotózgatni útközbe, de egyfolytában mindent fényképezgetni se szeretek a motorozás rovására. Utálok le föl öltözködni egy fénykép miatt.
Amikre én gondoltam mint úti cél: Trieszt, Izola, München, Brno, Faaker see, Grossglockner, Arad, Plitvice. Ezek nekem mind 2 napos utak.Nekem se a száguldozásról szól a motorozás, de azért a 100-130-as tempó az átlag, szerpentinen meg alapból húzom a gépnek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #12521 üzenetére
Plitvice-t leszavaztuk, melegünk volt, gyalogolni meg nem akartunk.
Ha van mit nézni, akkor én se száguldok, de ettől függetlenül szeretek tempósan haladni.
Szerpentinen szeretek döntögetni, az a lényege. Ha attól félnék, hogy mi lesz ha elesek, akkor rá se ülnék a motorra, mert már biciklivel is szanaszét törtem magam.
Ésszerű keretek között szoktam menni.
Triesztbe illetve Izolába hétfőn mennék nyaralni, de ramaty idő lesz szóval halasztanom kell, de idén még szeretnék eljutni oda.Nekem nem titkolt célom Európa összes országát bejárni. Idén 5 országba voltam, és még 2-4 tervbe van.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #12523 üzenetére
Horvátországba a szerpentineken ki volt téve a veszélyes útkanyarulat tábla, meg hogy csak 50-el lehet menni. Mi ehhez képest 100-al csapódtunk be a kanyarokba úgy, hogy az út túloldalán több száz méter mély szakadék volt.
A Durmitor nemzeti park Montenegróba brutális volt. 30-40 km hosszan nem volt egy egyenes rész. 2000m feletti magasságokba jártunk.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KoVee84
senior tag
válasz Djuree #12549 üzenetére
Persze, szakadékban lefelé
Stifi: Mindenki olyan motort vesz ami neki tetszik/amilyet akar. Én gs500 vagy 400-as Banditon tanulhattam/vizsgázhattam. Lehetőség szerint én mindig a Banditot választottam, mert az első pár alkalommal a gs500-al kellett mennem. Életem legmeghatározóbb negatív motoros élménye.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #12552 üzenetére
Én olyat is ismerek akik 125-össel mennek 2-en 90 ill 100kg a két személy.
Erre mit mondjak? Ők nem az élvezetért és a dinamikusságért motoroznak.
Szegény motor összefossa magát alattuk, minden értelemben."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Djuree #12552 üzenetére
Viszonyítás kérdése. Ha korábban ugyanezt egy 250-es ETZ-vel csinálták, akkor ahhoz képest Superbike gép egy GS500
Nagyon sok dologra tényleg elég. Az csak a motoros habitusától függ, hogy neki elég-e. Aki úgy akar egy Grossglockner napijegyet elhasználni, hogy minden hajtű után torzuljon az arca a kigyorsításkor, annak kevés lesz. -
tutis
őstag
válasz Djuree #12691 üzenetére
jó vétel volt akkor is amikor vette. 1500km-el vette, egy külföldre utazott sráctól, ép csak be lett járatva, sikerült nagyon jóáron hozzájutni mert a srácnak sürgős volt, vétek lett volna otthagyni.. előtte CBR600F-je volt a srácnak, szóval azért a sportmotor véna nem teljesen idegen neki, csak megszületett neki a gyerek, ideje se volt motorozni, gyakorolni se volt se ideje, lehetősége..2 éve beszélgetjük hogy mi legyen a motorral, adja el vagy alakítsa át naked bike-á, de inkább eladja és vesz egy MV Brutale-t.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsoltee10
addikt
válasz Djuree #12702 üzenetére
1. Mi ezt tudjuk, de tedd a szívedre a kezed. Ha van egy Fazer 50ekm-rel, meg egy 10ekm-rel kicsit drágábban, te melyiket vennéd?
2. Honnan tudod egy idegen ember motorjáról, hogy jól karban volt tartva? Nem egykerekeztek vele? Cseréltek olajat 6000km-enként? Csak túrázott vele, vagy városi harcos volt? -
Daywalker
addikt
válasz Djuree #12945 üzenetére
A könyv azt írja, 12,9 körül kell lennie. Nekem is 12,56 volt, már szarul indítózott....vettem új bannert...a fesz nem mindig jelent bármit is. Ha gyenge az akku, indítózásra úgyis nagyon leesik a fesz.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Djuree #12954 üzenetére
ilyenkor vajon mi van ha igazoltatnak? be van fizetve csak nincs nálam az igazoló lap csak az előző, ami meg 8 napja lejárt. külföldön megcsesznek ezért? vagy mondom hogy be van fizetve és lekérik hogy biztos-e és akkor mehetek?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #12980 üzenetére
En jol ereztem magam. Kicsit lightosba toltam de nem olyan nagyon lassan. A hatsomon mar nem nagyon volt anyag oldalt A futomuvet allitgattam, most lett ujra csinalva.
Integrat sikerult rabeszelni hogy probaljon kicsit gyorsabban belemenni a kanyarokba. Elvileg sikerult is neki, mert az elso gumin fogyott a rinyacsik
Keszult video elvileg...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #13036 üzenetére
Hat masszivan ne csavard be, mert kifele jon a menet (ha befele nem szakad bele) Ilyen 25Nm korul kellene meghuzni azt nem neveznem massziv meghuzasnak. Es elvileg az alatta levo lagy alu alatetet mindig ujra kellene cserleni....
Kicsavarodni ugy csavarodott ki hogy nem huztak meg rendesen. Ismerek 3 embert akinek a szerviz ezt eljatszotta. Tuleltek mind, de necces. Foleg az egyik 800km-re volt itthonrol. Egy gyertyat csavartak bele ugy tudott tovabb menni
[ Szerkesztve ]
-
lujo10
aktív tag
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #13216 üzenetére
Rosszul tudod, barátom. Kérlek, engedd meg, hogy idézzek:
A Kawasaki Ninja 300 teljesítménye a karburátoros múltat idézi, hiszen utoljára akkor érték el ezek a gépek a 40 lóerőt. Most 39-et kap a felhasználó, vagyis ez a típus már nem a korlátozott motorjogosítványhoz passzol, hanem a jövő évtől minden európai uniós országban bevezetett A2 kategóriához.Szóval egy másik kategóriába csináltak motort, ami ha itt nem is, de más országokban eladható lesz. Kérdés?
A másik, épp az h tudnak valamit kezdeni magukkal, nem csak az idomot farigcsálják. Szerintem egyik motorgyártónak sem megy olyan jól, hogy épp ne tudnának magukkal mit kezdeni a munkahelyükön.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Djuree #13216 üzenetére
Hát Gyurikám, most sem hazudtolod meg magad
A szokásos módon csípőből beszólsz valamit, amit végig sem gondoltál. Nézzük meg szíved csücske Yamaha jelenlegi kínálatát. Ott van a 125-ös, R1-es fazonnal (de csak formában utánozza, szakavatatlan szemeknek, burkolat alatt rejtegetve a falatnyi blokkot, meg virsligumik), s alatta az 50-es TZR, szintén szupersport fazonnal. Aztán következőként pedig a 600-as R6, amit már évek óta nem fejlesztenek. A kettő között pedig az űr. Aztán jön a gyakori kezdők dilemmája, hogy 125 túl kicsi és gyenge, másik túl nagy, hogy legyen így fokozatosság. Kawánál legalább gyártanak kettő közötti motort.Gyártanak 125-öset, csak nem szupersport formát mímelőt. Olyan van a konkurenciánál is elég. Viszont náluk 250-es meg most már 300-as van, ami pedig máshol nem volt egészen az idén megjelent Honda 250-ig.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen