-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5743 üzenetére
így már asszem értem..
a japán autók jobbak a németnél nemde?
és a japán motorok is jobbak az olasznál! az összes ducati meg kawa csörög! az összes honda megbízható és kényelmes (és gyors)
a yamahákat szét kell forgatni mert alul gyengékörülök, hogy sikerült felzárkóznom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #5768 üzenetére
Hát ez az, hogy fizikailag lehetetlen és értelmetlen, akkor minek tovább fejleszteni? Hagyományőrzésből?
MotoGp-ben is a több henger vált be. Ha jól tudom a Ducati és Honda V4-et, Yamaha Sor4-et használ... Utcaiakba is ezeket kéne tenni!RC166 egy bámulatos gép! Tudnak a japánok az biztos! Kár, hogy mostanában eléggé lemaradtak. Nem dobnak ki semmi versenyképes gépet... A BMW S1000RR lenyom mindenkit. Még a Kawa próbálkozása a ZX-10R-rel se lett olyan, mint sokan várták.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #5771 üzenetére
Való igaz, az SBK-ban nagyot fog durrantani a 1199, ha idén nem is (azt hiszem csak Superstockban indul), de akkor majd jövőre!
Akkor rosszul tudják, mert ha lenne most annyi keretem, biztos, hogy nem japánt vennék.
(Nem az ár miatt, mert a japán se olcsóbb már. R1-es már 4,5 milla körül jár.)
Arról nem is beszélve, hogy nagyon rondák lettek. Pont ahogy mondod, 2008 után! CBR1000RR se olyan penge kinézetű, mint a 04-07 közöttiek, R1-nek is eltűntek a szép vonalai (2009 utániak). 600asok nem változnak semmit. Ott az R6R 2006ban nagy durranás volt, 2008ban finomítottak rajta, több nyomaték, 2010ben megint kicsi, de kevesebb lóerő, (az a kipufogó egyre hosszabb már ), de kinézet ugyanaz, és eltelt a semmivel 6 év. A többi gyártónál is ez van A CBR600RR mit változott 2007 óta? Kapott azt hiszem 2009ben abs-t és annyi... Szóval nem tudom mit csinálnak ezek a japánok, de nekem nem jön be...[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5788 üzenetére
a gyorsváltó ha jól tudom millisecundumokra elveszi a gyújtást (vagy a gázt?), amikor a lábaddal áttolod a fokozatot, így segítve a kuplung nélküli váltást.
emberi test, emberi reakcióidővel és emberi ügyességgel az "elengedem a gázt, váltok, visszahúzom a gázt" műveletet a gyorsváltóhoz képest kb nulla hatékonysággal tudja elvégezni, én ezért nem is csinálom sűrűn..
ahogy doc kolléga mondja, a lábaddal a holtjátékot a váltón kifeszíted, a gázt elengeded és magától átugrik a fokozatba, ez lefelé is hasonlóan megy.
ehhez képest a gyorsváltóval a gázt sem kell elengedned, áthúzod a fokozatot és az elektronika megoldja a többit. az ára kb 100k.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5791 üzenetére
most csak hasraütöttem az árat illetően, ennyiért láttam itt-ott beszerelve, programozva..
ha már gyorsváltani akar az ember, azért illik egy ilyet beapplikálni a "paraszt" manuális módszer helyettNincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5810 üzenetére
tudom, leírtam, hogy kis cégek sajnos másképp csinálják
tudok azért jó pár multiról, ahol ugyanolyan vagy jobb munkakörülmények vannak mo-n, mint mondjuk nyugaton vagy az anyacégnél. persze mondjuk ez számszerűsítve azt jelenti, hogy mondjuk 30-50e embernek van ilyen lehetősége tisztes körülmények között az ültetvényen melózni.. nagyon kevés.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tomic
addikt
válasz Topiccsendőr #5844 üzenetére
Ebben a sorrendben?
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #5844 üzenetére
Nah, akkor olyat mondok...Triumph Daytona 675.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #5847 üzenetére
Dehogynem...600+75 De az egy rohadt szép motor szerintem, és ha egyedül akarja használni, főleg pályázásra, na akkor érdemes rajta elgondolkodni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #5913 üzenetére
Mik azok a körülmények?
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5906 üzenetére
Teljesen mindegy nem írom le még egyszer hogy számomra mi a fontos, te így látod a dolgot én meg másként.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #5906 üzenetére
Jó de azért csak figyelembe kell venni, hogy pl. az én esetemben a Honda szerviz 20 percre van tőlem Pest meg 2-2,5 óra utazásra. Szóval rendben van, hogy motor-motor, de mindegyik márkának megvannak a sajátos megoldásai amit az adott márkával foglalkozó szerviz csak jobban ismer mint egy univerzális (ettől függetlenül nem vagyok a márkaszervizek híve, mert rohadt drágák, legalább is autóban) de ha valami nem megfelelően működik akkor lehet, hogy a márkaszervizes egyből tudja mihez kell nyúlni míg a nem márka orientált szerelő nekiáll sorba venni az eshetőségeket, amit jóval több idő, pénz és esetleg olyat is kicserél ami nem is volt rossz. Meg japán márkákon belül van átjárás, sokszor van olyan, hogy eltérő márkák modelljeihez is jó ugyanaz az alkatrész = könnyebb beszerezni, mint mondjuk egy Triumph, amihez szerintem csak a saját cuccai a jók.
Persze nem ettől rettegve kell motort venni nyilvánvaló csak amikor az ember örül (legalább is én) ha egy komolyabb gépre majd össze tudja kórészni a pénzt akkor azért nem elhanyagolható szempont, hogy lesz a továbbiakban.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #5913 üzenetére
Lehet, mert most induláskor benzinszagúbb, mint szokott; s miután leállt (ha elfordítom a kormányt, hogy a parkolóhelyemről kimanőverezzek, néha visszaugrik a szívató, evvel leesik az alapjárat és leáll), hiába indult nagyon könnyen az előbb, utána hogy újra elinduljon, sokkal többet teker és nehezebben indul, s megintcsak benzinszagú.
Na mindegy, ki kell tapasztalni. Remélem jobb időben jobban indul, mert végülis már 8-10 fokkal hidegebb van, mint amikor beállították.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #5940 üzenetére
Csak jó idő legyen végre addigra
Más:
na ezért kéne egy enduró / túraenduró is... na jó, ennyire bizalomgerjesztő hidakat ilyen tempóban lehet, hogy nem vállalnék be de a táj nem semmi...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5988 üzenetére
ha ilyennel mész egy nap, én fényeztetem neked a bukód spongyabobosra, na?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #6035 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6035 üzenetére
mindig is tudtam én, hogy rejtett agresszió lakozik benned...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6035 üzenetére
Most miért? Ha meg akarod venni, adja hozzá a gyárit, csak szólnod kell... ő megvette, az övé, ha neki így jó, hadd használja már így... igen, doboz is kéne rá
(Lehet, hogy neked az se tetszik, amit Sjaak Lucassen csinál )
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6045 üzenetére
Mert tetszett neki. Úgy gondolta, ez neki ideális, eltekintve a kormánytól és a plexitől
Vagy tényleg csak közben kezdte pedzegetni, hogy nem ilyen lovat akart. Van ez így.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6050 üzenetére
Nekem nem fáj, sőt, közlöm veled, hogy adott esetben simán elkövetném én is. Ijesztő lehet ám (rád nézve mindenképp), ha a különcség pragmatizmussal párosul
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6061 üzenetére
maradt valahol d.i.d. 630-as, megkeresem neked szivesen
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #6115 üzenetére
Városban próbáltam a KTM 690 Duke, 690 SM, 990 Superduke, 990 SM modelleket. Tetszett, de nem az én világom. 690 Duke gyenge. Nem látom túl sok értelmét annak h városban motorozzak!
Az tény h utána felültem a saját motoromra és majdnem elestem a parkolóban a kormány szöge miatt. Könnyen megszokható az egyenes kormány. Kényelmesebb, de nem az én világom. B motornak vagánykodni elmenne, néha.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6128 üzenetére
Hja, én is ezt mondtam neki, bár ebben kb. 0 ECU van, mert karbis. Amúgy meglepő, de a 250-est totál lenullázott akkuval is be lehetett "tóni" Pedig ott annyira kakukk volt az akku, hogy ha leállítottad, akkor még a csomagtartót sem tudtad kinyitni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6130 üzenetére
Jó igazad van, mert az enyémen is van CDI.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6133 üzenetére
Igen, CDI box, az amiről te is beszélsz A lényeg, egyrő' beszélünk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6225 üzenetére
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
lujo10
aktív tag
válasz Topiccsendőr #6225 üzenetére
Szegény moci
Mondjuk ez sem 95-ös kiadás az egyszer már biztos. 1990-tõl : 3SX1 - 3SX2 - 3VN - ez már egy teljesen átdolgozott gép, önindítóval, központi rugóstaggal, és egy újabb megjelenéssel,
kb. ilyennek kellene lennie.[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
lujo10
aktív tag
válasz Topiccsendőr #6240 üzenetére
De még mennyire, sajna ez legtöbbször így van.
Ajaj, hogy mennyi roncsot próbáltak már rámsózni különféle paradumákkal.Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #6225 üzenetére
A nagyon könnyen indul nem biztos hogy növeli az értékét -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6289 üzenetére
Még mindig shiNIN, de Alvaro is lelkesen bólogat.
Nos, szerintem is szomorú, hogy az ilyen agysérültet visszaengedik a forgalomba 30 nap után... De az is lehet, hogy csak megunta az életét s eme eredeti, bár kissé debil módot választotta a halálra. Ebben az esetben is kár volt megállítani, bár balesetet okozhatott volna, úgyhogy talán mégsem.
Én nem lennék ilyen kemény, az első métereken beütne a hedonizmusom, ha nem lenne agyam, akkor is. Érezni azért még tudnék.
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #6350 üzenetére
Igen az....
A honlap mar keszuloben...a megnyitora kesz lesz elvileg...
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #6352 üzenetére
Osszeokadhatnad jah ezt nem kellene kihagyni
Two Strokes and Four Jokes
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6378 üzenetére
Hát igen...sajnos nem oldható meg minden. Automata trafit és kamerát mindenhova?! Inkább akkor a jelenlegi rendszer Én sem szeretem az elnyomásnak ennek a fajtáját, meg egy kis szabadság nem árt, de kár olyanért hőbörögni, ami tulajdonképpen benne van a pakliban, ha szabálytalankodunk. Most ez egy ilyen random szitu volt, benézte, evvvan. Én mindenesetre próbálok a szabályokat betartva "játszani", mert nem akarok fizetni...ennyi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6372 üzenetére
hogy az én példámnál maradjunk, ha 5 év alatt minden hónapban belefutottam volna egy 2ezres bírságba, lehet elgondolkodtam volna vagy próbálok figyelni, hogy szabályos legyek, mert a 20-adik bünti után azért csak rájövök, hogy velem van a baj...
de az hogy ehelyett 5 év alatt nem is igazoltattak soha (egyébként 11 éve van jogsim), és kedvem szerint közlekedem, aztán odalöknek 1 esemény után egy százezres csekket, nulla méltányossággal, nulla figyelmeztetéssel, nevelő célzattal, az kiábrándító.igen, paraszt módon átmentem a piroson. a körülményeket figyelembe véve, miszerint kevés közlekedő volt az úton (vasárnap délután volt), a lámpa éppen akkor váltott sárgáról, az elmúlt 5 évben nem volt szabálysértésem - minimum enyhítő körülmény a legutóbbi, amit a bírság kiszabásakor igazán mérlegelhetnének, figyelembe vehetnének.
így még talán az a tévérzetem is lehetne, hogy a szabályos közlekedés kifizetődő, hiszen leírják, hogy eddig jól viselkedtem ezért csak a felét kell kifizetnem,ehelyett elémraknak egy fotót, 30 napon belül fizessem be. fix díjas szolgáltatás, ha kéred ha nem, a körülmények nem számítanak, nulla munkát kell a szervnek beletenni, hiszen csak két lehetőség van. sapka van rajtad, vagy nincs. gondolkozni, nevelni, jó útra terelni nem kell, fizetsz és ők boldogok.
sőt, ha nem nevezed meg a sofőrt, hanem szó nélkül befizeted, eltiltás sincs és pontot sem kapsz. ugyanis senkit sem érdekel, ki vezette az autót, csak az hogy befizessed a pénzt.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6372 üzenetére
persze, ez ennyiről szól.
csak azt nem tudom akkor mi lenne, hol húznának le, hogy ha holnap mindenki betartaná a sebesség korlátokat és egy kurva fillér sem folyna be.. mondjuk nem kételkedem a derék legények kreativitásában..
én már a lézerblokkolóm is rég leadtam, egyszerűen nem taposom az autót sem. azóta eljárok 8.5 literrel is. még kevesebbel is fogok valszeg, mert veszek egy olcsó igénytelen fost, amire nem fizetek teljesitményadót sem durva kötelezőt, aztán még kevesebb pénzt látnak belőlem. bekaphatják konkrétan....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Varoz
őstag
válasz Topiccsendőr #6535 üzenetére
Igen, így gondoltam én is.
runner 125..néztem már én is, de némelyik típus külföldi piaci ára drágább, mint az itthoniaknak, plusz még rájön a forgalombahelyzés, és a reg.adó költsége is.
Persze, de én most egy árban lévőkre gondoltam vagy esetleg olcsóbban.Az itthon árult külföldi motorok 90%-a sérült volt - noh azokat viszont hugyért adják oda az erre szakosodott neppereknek, akik helyrepofozva - ahogy Integra is írta - gondos, nem dohányzó, első női orvos tulaj körítéssel árulják max 15.000km-rel.
A külföldit, külföldinek is gondoltam. Tehát mobile.de és társai.Igen, Anglia kiesett. Nekem nem kell jobb kormányos járgány.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6630 üzenetére
75k?
szerintem ez is tipikusan az az alkatrész, amiből nem szabad gyárit venni.. jobb minőségűt kapsz 25-ért szerintem, aminek a csomagolásán nincs Yamaha / Honda logo.másik példa: gyári NGK gyertya, 8800.- Ft a Hondánál.
Ugyanaz a cikkszám Honda-logo nélkül boltban 3750.-, és mindenben ugyanaz a termék..Mondjuk viszont egy tömítésből nem vennék utángyártottat, ahogy gumiból sem futózottat vagy öreget..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6645 üzenetére
persze, hogy nem fogják, de azt elképzelhetőnek tartom, hogy scootereket meg hasonló piszlicsáré valamiket audi alatt elkezdenek a piacra dobni szépen lassan. aztán majd lesz egy audi s1000rr is idővel, vagy valami hasonló..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6698 üzenetére
dollar nem jo? mar gyurok ra
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6701 üzenetére
És ne ojró és ne dollár. Ja.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6703 üzenetére
Túléli még akár az EU-t is? Most aztán sokat mondtál
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6722 üzenetére
Megértem
Mindazonáltal érdekelne, mi a különbség a kettő között, amitől az egyikben "van élet", a másik meg "lélektelen"
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6722 üzenetére
akkor átment amit írtam, pont ilyen az új 600F
a különbség a kettő között alvaro olyan, hogy felülsz az egyikre, elmész A-ból B-be és mosolyogva szállsz le, a másik meg elvisz a célodhoz, és ennyi.
szerintem ezt nem lehet lekottázni, és egyénenként változó az érzés, mivel ízlés kérdése.Integra -> vannak ilyen motorok, de szerintem kicsit régebbről sokkal több ilyet lehet találni. de lehet csak az emlékeik szépülnek meg idővel, és később a mostaniak is ugyanolyan érdekesek lesznek "öregen"...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6728 üzenetére
nem sok motort próbáltam még, de azért azt ne mondd hogy motor és motor között nincs különbség.. megőrülnék egy csopperen, mert nem az én világom, azzal döntögethetnék bármit nem okozna örömet.. biztos szórakoztatna, de nem hosszútávon.
hozzáteszem, ez most igaz, később lehet tetszeni fog, ezért nem írtam azt hogy a motor szar, csak azt hogy _nekem_ nem jön át belőle semmi, és ezért _nekem_ nem kéne..amúgy igazad van, mert kb az összes újságíró ezt írta róla. próbáltad már?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6732 üzenetére
akkor a lényeg más megközelítésből: semmi köze a két motornak egymáshoz.
mert: az új 600F egy felöltöztetett Hornet annak minden tulajdonságával, a régi 600F meg évekig szupersport motor volt, és csak azért lett belőle túra/csaj/kezdőmotor, mert kijött a még szupersportabb RR.
tehát: az új 600F azért készült kényelmes, túrás hornetes motornak, mert előtte "véletlen" csináltak egy kényelmes sportmotort, ami jól sikerült, és ezt a receptet akarták feléleszteni.
van 2 kereke, gurul, lehet vele csapatni, krúzolni, kényelmes, nem csúnya és még sorolhatnám. viszont az ízlésemnek nem felel meg sajnos.mondhatnám úgy is, hogy olyan mint egy kasszasiker film hatodik része. sokszor erőltetett, mégis hozza a papírformát és a nézőket. ez ugrik be az új F-ről
így már van értelme a mondandómnak?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6753 üzenetére
illetve nekem volt caberg-em, amin a matt reteg gyak nem festek volt, hanem mintha bevontak volna az egeszet valami nagyon vekony muanyagszeruseggel. na az ha elkezd egy helyen lejonni, soha tobbe nem all meg
mod: szerintem[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6769 üzenetére
szombat vagy vasárnap?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6774 üzenetére
okkk, beírom
még lehet, hogy a szombatot is bevállalom, ha tudom, amúgy is rámfér a gyakorlás de ha a mai szereplésem veszem alapul, akkor bizakodó vagyok.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs