Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A Zéé

    addikt

    válasz norbert1998 #143036 üzenetére

    Azért vannak elgondolkodtató dolgok abban, amit írsz...

    Az első feladatban kéztszer dőltem el... Állóra fékezni, majd lábletétel nélkül azonnal elindulni.
    Itt mondjuk pont leszartam, ha nagyon el akartam billenni, leraktam a lábam. Te miért nem így tettél? Vagy ennek ellenére is eldőltél, és nem tudtad megtartani magad? Mert akkor lehet, hogy a motor mérete/súlya nem megfelelő neked. Nálunk volt egy srác, akinek mondták, hogy lehet, hogy kicsit alacsonyabb/könnyebb motort kellene választania, mert küszködik csak vele.

    A szlalomozás szerintem jól ment, az már relatív megvan a 3 HUMDA képzés után.
    Ezt azért furcsállom, mert minket rutin vizsgára se engedték addig, amíg a szlalomozások nem ment stabilan. Se Pesten, se Zeg-en. Aztán lehet, hogy emiatt érzem azt, hogy ezek a szlalomozós feladatok csak untatnak, mert szerencsés voltam, és többet kaptam a jogsi alatt, mint a nagy átlag.

    A mozgásom bizonytalan és rohadt darabos, a nézőpontom kb a jó ellenkezője, pedig ahova nézek, oda látok, nem tudok két ívet úgy összefűzni, ne rángassak bele, stb...
    Én is így vélekedtem magamról, simán a motoros társadalom alsó felébe pozicionáltam magam...De amennyire elnézegettem a csoporttársakat a feladatok során, azt kell mondjam, hogy nagyon sokan nálam sokkal darabosabban, nagyon bizonytalanul terelgetik a vasukat. Ez azért nekem legalább fura a jogosítványszerzés során felszedett "tudásom" és tapasztalatom alapján.
    Vagy az van, hogy már ott is szar képzést kap az átlag motoros, ami ijesztő kicsit, vagy kapcsolódva a tegnapi-mai topikvita témájához: nagyon sokan a tudásukhoz, fizikumukhoz képest túl nagy méretű, tömegű/túl erős motoron ülnek.
    Én a közepes csoportba kértem magam a szerpentinen, és szerintem az utolsó felvezető mögötti köröm volt egyedül olyan, ahol kicsit már erőltettük, de még azt sem éreztem parának. Szépen fel volt építve az a rész, amikor én voltam elől, mindig egy kicsit gyorsabban mentünk. Viszont azt egyáltalán nem tudom mikor mennyivel mentünk, egyszer se néztem le az órára (szintén rutinpályán kellett úgy mennünk, hogy letakarták a műszerfalat, hogy menet közben ne azt Nézegess ük, nem szabad) De tényleg már az első kör első kanyarja után elhagytuk a csapat többi tagját, mert bevallottan féltek a tempótól. Pedig ott aztán tényleg nem volt mitől.

    Just a simple Lineman...

Új hozzászólás Aktív témák