-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lipton
őstag
Sziasztok!
Szeretnék valamilyen normális motoros ruhát venni. Kabát - nadrág - kesztyű.
A nadrág kifejezetten "motorzáshoz" lenne használva de olyan kabát kellene mellé amit "napi szinten" lehet rendesen használni és akár egy ingre is normálisan fel tudom venni (munkába járás).
CB1000R a motor, nem görnyedős ruha kellene hanem ami valamennyivel "kényelmesebb".
Nem nevetni a leíráson, nincs benne tapasztalatom, most nyáron vettem a motort.köszi
-
Lipton
őstag
válasz dellfanboy #41146 üzenetére
Ajanlom a honda cb1000r modelljet. Szerint nagyon kenyelmes kompakt kis motor, nem kell gubbasztani rajta es az 1000es nyomatekos motor miatt nagy jol hasznalhato.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz -Mike- #41155 üzenetére
Van
Mobilrol vagyok majd teszek kepet is. Nyaron vettem, most 4 eves es olyan 2e km ment bele eddig. FZ1 volt a masik kiszemelt (meg persze A monster s4rs). Nem bantam meg hogy ez lett. Nagyon kicsi kompakt motor, keskeny es aranylag alacsony is. Ha nem vagy magas ez akkor is teljesen jo (173cm vagyok). Jo az ulese, kenyelmes az ulespozicio de plusz plexi semmi rajta igy 160 felett mar huzatos. A motorja szuper. Folyamatosan es kis fordulatrol szepen tol de emiatt azert elmarad az FZ1-re is jellemzo tuzijatek felul (viszont hatodikban 45km/h rangatas nelkul siman megy). Rovid es keskeny, nagyon jol fordul es varosban is jol lehet vele kerulgetni de nagy sebessegnel (200+) talan bizonytalanabb kicsit az eleje.
Koltsegekrol meg nem tudok mit mondani, tavasszal majd kapja a szokasos szezon elotti felkeszitest. Akku kicsi benne elegge igy ha tobbet all vagy nagyon rovid szakaszokat mesz lehet vele baj.
Akropovic karbon van rajta igy a hangja is pont jo[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz -Mike- #41160 üzenetére
Sokaig nezegettem en is. Sok regen hirdetett van ami meg jo (vetel) az elmegy gyorsan.
Az FZ1 nagyon mas motor erzesre. Egyik baratomnak olyan van evek ota. Naked-naked de egymas utan azert mas. Alapban nagyon mas a motorok karaktere es az egesz motor merete. Erzesre a cb egy "bicikli".
Nekem a monster tetszett meg nagyon de hat ducati. Szuper design, hang stb de draga nagyon es a szerviz is mast jelent mint a honda eseteben. Ami meg szinten tetszett az a triumph triple de az egyszeruen ritkasag.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Futomu szerintem is ugyan ez de kicsit kemenyitve nekem is megfelelo bar ez fugg a hasznalattol, ut minosegetol, testsulytol, stb.
Yamaha felul leszakitja a karod, ez nincs a honda eseteben. Sokkal egyenletesebb a honda ennek az elonyevel es hatranyaval egyutt. Palyan az FZ1 a nyero motorban de varos es tura az a cb terepe inkabb. -
Lipton
őstag
válasz Ferdzsoo #41165 üzenetére
Nekem a hatso ules es doboz nem szempont. Cuccolni nem akarok semmit amikor esetleg kell akkor ott a hatizsak.
160-ig aranylag jo, kicsit hajolva 200 sem gaz meg. Hosszu tavu gyors turazasra nem ilyen motor kell ez teny. A gond hogy nekem sokkal jobban tetszik a fejidom nelkuli motor
Lancot meg kenni kell, ez ilyen.
Nekem ez volt az optimalis valasztas de nyilvan mindenkinek mas fontos.
Mint naked motor szerintem aranyaiban az egyik legjobb. Nekem fontos volt az abs es ezen van az is. -
Lipton
őstag
Sziasztok, felnicsíkot hol érdemes felrakatni? köszi
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #41178 üzenetére
Azért a (super)sport motorok nagyon gubbasztósak. Nem egy motorostól hallottam hogy cserélnék le valamilyen "ülősebb" típusra a sportokat mert a hétköznapi(bb) használatban messze nem olyan kényelmes. Oké hogy nagyon szépek (nekem is tetszik pl az R1 és a GSXR is nagyon) de érdemes átgondolni hogy valóban mire is kell. A motor karaktere is kevésbé közutas, a csuklót nagyon terheli, görnyedsz rendesen és az előnyeit inkább akkor érzed ha feszegeted a határokat amiket közúton még egy darabig nem nagyon fogsz... személyes vélemény volt.
Üljél fel pár motorra és nézzed meg mi kényelmes neked. -
Lipton
őstag
válasz Something_ #41271 üzenetére
Amennyiben gumit keresel tudok beszerzési forrást ajánlani. Garantálni nem tudom de reálisan nem találsz az országban olcsóbban hivatalos helyről (nem én foglalkozom vele - unokatesóm). Nyilván a kamionról leesett árral nem lehet ilyen esetben számolni.
-
Lipton
őstag
válasz Ferdzsoo #41347 üzenetére
Csatlakozom...
Aki spórolni akar nem (ilyen) motort vesz. Sajnos ez sokba van és nem csak a tankolás miatt. Autót nem váltja ki így helyette nem tudod tartani. Értékvesztés, gumik, rövid szervizintervallum, horror alkatrészárak, normális ruha sem olcsó, stb... Meg sem merem nézni mennyit kér a CB1000RKarasnáról mi a véleményetek? Eddig a motor ott volt szervizelve, ott vették, ott töltötték a könyvet...
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz KoVee84 #41435 üzenetére
Gondolod a 250-es robogoval biztonsagban vagy? Ott is szerencse (is) kell. Nyilvan a sebessege visszafogottabb mint egy rendes motornak de lesz az a robogo a vegen majd 3-400-as is es mennek mar eleg szepen. Kisebb kerek, gyengebb futomu es fekek... Nekunk is van egy vespa ET4 200-as blokkal es par aprosaggal. Eleg jol gyorsul es 110-et siman megy az is.
Jo meg szep a kabrio de nem motor[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz yodamastah #41449 üzenetére
Kozuton kozlekedni kell nem lenne akkor meg 250-es motor sem
-
Lipton
őstag
válasz Archer #41466 üzenetére
Tényleg alig megy egy 100+ LE motor az gixxerhez képest "főleg városban"
Szerintem abszolút önuralom kérdése és nem feltétlenül az hogy 600-as vagy 1000-es motorral mész. Egy nyomatékosabb kicsit nagyobb motor talán még kevésbé kéri hogy forgassad. A felsorolt motor is mindegyik a száguldó életveszély maga ha úgy használod.
Inkább talán a kezelhetőség meg az üléspozíció és a használat lehet fontosabb.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz KoVee84 #41479 üzenetére
ET4 szerintem nagyon jo de 150-es van belole max (gyari). Tuti forma, eros szerkezet, jol fordul de a kereke nagyon kicsi. Telefonrol vagyok de este teszek majd fel kepet rola. Dragabban ott a GT de az talan annyit nem er. Nekem a beverly tetszik meg. Elegge kompakt, szep forma es eleg nagy a motorvalasztek. Burgonyat en nem szeretem, nekem az tul nagy debella. Honda tetszett meg de jo draga volt az is. Sokaig en is nezegettem a nagyrobikat de a vegen a cb1000r lett
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #41504 üzenetére
Fanatikus vagy
-
Lipton
őstag
Nekem sikerult robogoval elcsuszni papucs-rovidgatya-polo komboban. Vagy 2 honapig cipot sem tudtam felvenni es a jobb oldalamrol sok reszlet az aszfalton maradt. Nagyon kemenyen neztem ki. Rendes ruhat max le kellett volna porolni...
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #41690 üzenetére
A csik honnan van? Te ragasztottad fel?
-
Lipton
őstag
válasz Kolondrum #41730 üzenetére
S4RS-t kerestem nagyon én is de cb1000r lett. Egyszer biztosan lesz még egy top monsterem Sajnos amennyire kókányolás megy meg óratekergetés csak valami nagyon fiatal (esetleg új) jöhet szóba de sajnos most nem volt hozzá kedvem ($).
Akármikor látok vagy hallok egyet akkor elkap az érzés hogy naaa azért ez a monster Persze valami rendesebb kipuval.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Mindenkinek maganak kell eldonteni, hogy tud fejben (jobban) korlatokat allitani maganak vagy kenytelen ezt a motorvalasztassal megoldani. Annyi problema azert van ezzel is hogy egy 250-es motor is tud igencsak menni ha huzzak neki (plane ha a kozlekedes ritmusahoz kepest nezzuk).
Azert altalaban a kisebb motorokon gyengebb minden (futomu, fekek). A robogok meg teljesen mas vilag csak azokba is teszik bele az egyre erosebb motorokat.
En szinte kezdore cb1000r-t vettem. Erzesre nem sokkal masabb mint a 600-as amivel a jogsit csinaltam (meret, suly, kezelhetoseg), de a nyomateka miatt kevesebbet kell valtogatni es ha kicsit jobban huzom akkor megindul szepen szinte barhonnan. Egy 600-as motor jobban "keri" a forgatast. Szempont volt meg az is hogy nem szeretnem 1-2 even belul cserelni.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz DigitXT #42310 üzenetére
Olyan 10 eve vettem egy Vespa ET4 150ccm robogot. En kevesebbet mentem vele de a testom a mai napig napi szinten hasznalja (Erd-Bp) es teljesen rendben van. Pontosan nem tudom mennyit de sok 10e kilometert tett bele. 60ig meglepoen, 80ig jol gyorsul, 100 felett van a vege, nagyon jol fordul, jol elfer a sorok kozott. Varosban nagyon elhuzol az utoktol, varoson kivul ahol nincs szaguldozas ott tudod tartani a ritmust (100+). Variatora nagyon jo, igencsak el tud indulni allo helyzetbol es elegge folyamatosan huz. Fogyasztasa abszolut rendben van, koltsegei alacsonyak. 2 eve kapott egy 200as hengert es csak jobb lett (gyari, nem tuning, nyomatekosabb de erdemben nem ker tobbet). Van rajta egy pm tuning nyitott dob igy eddig soha nem akartak eltaposni.
Nagyon szeretjuk, soha nem lesz eladva. Korabban linkeltem rola kepet is.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #42919 üzenetére
Csak maszkkal veszem fel a sisakot így nem kell szedegetni a belsőt + általában nagyon rövid a hajam így nem is teszi tönkre az anyagot.
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #43512 üzenetére
Pont szívás másik motoron vizsgázni mint amin gyakoroltál - szerintem. Nyilván ez arra igaz aki nem motorozik előtte jogsi nélkül. Érdekes azért saját motorral vizsgára menni vagy ha azon akarsz tanulni is akkor oda... kb akkor jogsi nélkül mész az úton "hivatalos" kifogással.
Az a baj hogy az egész rendszer beteg ahogy van. Vicc az egész elméleti és gyakorlati oktatás és nagy eséllyes megint valaki(k) íróasztal mogul hoz(nak) tuti új szabályokat. Sok esetben úgy az alap ötlet nem is lenne rossz de a végén ami lesz belőle....BUÉK
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #43520 üzenetére
Nem tudom mennyire hazai szokás ez hogy simán sokan jogsi nélkül motoroznak (nem csak másra gondolok, én is csináltam). Valahol mókás hogy így mennek az emberek oktatásra és jogsira Hungarikum a nagyköbcentis robogók használata rendszám és jogsi nélkül (szintén volt ilyen). A tesómat kapták el egyszer a 30e km alatt és lett belőle valamennyi bírság (nem emlékszem pontosan mennyi).
A vicc hogy van egy eléggé agyonbonyolított kresz, egy vicces műszaki vizsga, stb... Kb a fele ember életveszélyes aki kikerül a rendszerből mert bármi van max másodikra átmegy "valahogy". A kötelező protector annyi volt hogy legyen rajtunk kabát és magasabb szárú cipő.
-
Lipton
őstag
Iden lesz valamilyen 1 vagy tobb napos (PH) tura?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Parfüm topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs