- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Windows 10
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Python programozás
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
Sziasztok! Nem rég boldog tulaja lettem egy 2007es CBR 125nek, és az lenne a kérdésem hogy nem rossz állapotúak a gumik szemre, viszont az első 5 a hátsó meg 10 éves… érdemes lenne lecserélni őket? Vagy mennyi egy motorgumi csere ideje? Nyilván ebben a kecskében nincs annyi erő hogy lezabálja a gumikat szóval csak az idő a tényező… esetleg ha ajánlanátok ebből a virsli 80/90 és 100/80 méretből gumit azt szívesen fogadnám. Köszi előre is!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #136685 üzenetére
Pont ez szerettem volna írni, hogy a motor tartani fogja az árát, így minden km amit azzal teszel meg tiszta haszon. Vigyázz rá, ne törd rommá és kb ugyanolyan áron el fogod tudni adni jövőre vagy azután, ha még sem válna be. Szerintem.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Hajt itt valaki CBR500R-t vagy CB500F-et? Előbbi lenne a kiszemelt munkába járós, mindenesnek. Az lenne a kérdésem, hogy valóban beéri 3-3.5 literrel, ha nincs tépve neki? 65kg vagyok, jelenleg egy CBR125R-t hajtok, egyedül a pályás kényelmes 100-110-es utazó hiányzik belőle ezért gondolkodom a nagyobbra váltáson, viszont szeretném megtartani az alacsony fenntarthatóság jellegét. Király dolog a kis cibere 2.3-2.5 literes fogyasztása manapság.
Eleinte a Ninja 300-at vagy a Yamaha R3-at néztem, de fogyasztásban elvileg nincs nagy különbség a CBR500R-hez viszonyítva. Van esetleg ezekkel tapasztalat itt?[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Sziasztok! CBR650F mennyire ajánlott típus? Ha jól tudom azt indiaban rakják össze, számít ez megbízhatóság szempontjából? Vagy pár 10.000 km-rel bátran vehető? Csak mert egész jó áron mennek használtan a többi pár éves 600ashoz képest.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz martonx #137545 üzenetére
Köszi a választ! Megkérdezhetem hogy mennyit fogyaszt? Alapvetően mindennapos használatra szeretnék motort venni és ezért szempont a szomjúság. Az elsődleges kiszemelt a CBR500R lenne, viszont a kollégák akikkel esetlegesen néha beesne egy kis túra mind 80-90 lovas túragépekkel közlekednek. Emiatt kicsit hajlok egy erősebb gép felé, főleg úgy, hogy kb. ugyanaz az árkategória.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz martonx #137549 üzenetére
Akkor az én 65 kg-os csirke testem is szintén papás stílusban 5 literrel elmozgatja. 3.5 l/100km vs 5 l/100km viszont a CBR650F-ben ott a tartalék, ha szükség lenne rá... nagy dilemma, jópárat kell még rá aludnom. De haladósabb tempónál az 500-as is megeszik 4-et akkor meg már minimális a különbség tényleg, csak hát túlnyomórészt munkába járós lenne, ahhoz meg lehet overkill egy 650.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Köszi a válaszokat! Akkor tulajdonképpen már csak azt kell eldöntenem hogy kell-e annyi lóerő a seggem alá. Csak ha az árát nézem, olcsóbban jutok egy 650-hez mint a nekem tetsző új kasztnis 500-ashoz... de nagyon hasznos dolgokat írtatok, úgyhogy nagy köszi!!!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Közben ráültem egy CBR650F-re és valóban a többnyire városi forgalomhoz nekem kicsit nagynak, nehéznek tűnt. Persze gondolom minden megszokás kérdése, de azt hiszem maradok az 500-as kategóriánál elsőre.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Nem szándékoztam vitát generálni, úgyhogy bocsi! Nekem a 125-ösben is van élményfaktor, de nem ültem még nagyobb, erősebb motoron szóval nyilván nehéz meghatároznom még saját magamnak is mi az a teljesítmény, kényelem stb. amire azt lehet mondani hogy ezzel bőven elvagyok. Szerintem is ez nagyon egyéni preferencia és képesség kérdése. Én autóval is nagypapásan megyek, főleg mert olyan helyen dolgozom, ahol kicsit közelebbről látok bele a vétlen vagy felelőtlen balesetek körülményeibe... viszont hogy visszakanyarodjak a motor vásárlási kérdéskörhöz, teljesen más mint a CBR500R, viszont könnyebb és erősebb is tehát kicsit nagyobb benne a tartalék és városban talán még ideálisabb lenne. Ez pedig egy 2018-as Z650. Eleinte nem tetszett, mert alapvetően a naked-ek nem tetszenek, de ezt minél tovább néznem, egyre inkább bejön. Van egy stílusa, nem olyan postásmotor jellegű, de persze ez is szubjektív. A kasztni elég silány összeszerelés, de motorikusan rendben van. Mit gondoltok erről a típusról? Persze nem elenyésző tényező, hogy kb 5-600k Ft különbség van a CBR500R-hez képest.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Biqci #137650 üzenetére
A lötyögős műanyagokra gondoltam, minden videón amit láttam róla nagyobb sebességnél mintha le akarna repülni az index búra... De ha ezeken kívül nincs sok kehéje, akkor az ilyesmikkel együtt tudnék élni. Holnap lesz lehetőségem ráülni egyre, úgyhogy remélem nem fog tetszeni, mert akkor mélyebbre kell nyúlni a zsebben. Gondolom mivel nyomatékból elpöfög a fogyasztása is kedvezőbb.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz d@vee #137658 üzenetére
A CBR650F-et elvetettem, mert valóban éreztem hogy nagy, nem azért mert mondták, hanem mert ráültem és éreztem hogy ez nem az én utam. Nem tudom milyen kardoskodásról beszélsz, de köszi az építő jellegű hsz-t. Legközelebb a troll off-fal kezd. A Z650 tegnap jött szembe lehetőségként, ezért érdeklődöm. A CBR650F meg a Z650 nem ugyanaz a kategória... A CBR500R és a Z650 is elmehet második motornak elvileg, amit mivel egyiken sem ültem csak másoktól tudok megkérdezni... wow egy motoros fórumon kérdeztem 3 motorról. Elnézést ha valakinek tépnie kellett a billentyűket, de mindenképp köszönöm azoknak akik segítettek a tapasztalataikkal!
Szerk.: Egyik hozzászólásomban sem azt vártam el hogy más döntse el mit vegyek, csak infót gyűjtök. Ha neked így sikerült értelmezni sajnálom.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz anorche1 #137684 üzenetére
Szia!
A 3 hét az nagyon csücskös, nem azért mert nem lehetne letudni, hanem mert a bürokrácia és az oktató időbeosztása nem fogja engedni. Ha megvan az e-learninges KRESZ onnan lehet hogy másfél hét mire kapsz KRESZ vizsgaidőpontot (de talán ezzel már megvagy, ha jól értem). A forgalmi vizsgára jelentkezés előfeltétele szintén a teljesített óraszám, ha jól tudom. Tehát amíg nem vagy meg a kötelező vezetési órákkal, addig jelentkezni sem lehet. De az oktató biztos meg tudja mondani, ha már megvan.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #138098 üzenetére
Nem kímélted a színtelítettség csúszkát! Bocsi, fotósként ezt nem tudtam kihagyni. Király kép!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #138104 üzenetére
Már az égbolt is árulkodó volt. Sajnos ilyen kék égbolt a valóságban nincs. Az eredeti kép amit csatoltál az kb színhelyes. De ez teljesen offtopik, a célnak teljesen megfelel a kép, a túra feeling átjött nekem. Aztán úgyis azzal fotózunk ami éppen kéznél van, nem World Press kiállításra készülünk általában a motorral.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Pttypang #138298 üzenetére
Én különbözetit csinálok csak és az összesen 5 alkalomnyi tanulásomért 2 hónapja küzdök és nekem is november első hete lesz a forgalmi. Miközben 20 fokok vannak még, ha az oktató nem felejt el lejelentgetni már rég nagymotoron járnék melóba. Agyvérzéshez közel vagyok.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Oppenheimer #138310 üzenetére
Ha nem az a tipikus szerencsétlen típus vagy mint én akkor működik a dolog... Úgy néz ki vasárnap veszek mocerájt, egy kollégám hozza majd el velem, neki van jogsija rá, de garázs csak másnap lesz. Nem úszom meg hogy ráüljek és elguruljak vele a garázsig, kb 200 méter... tuti meg fognak fogni.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Oppenheimer #138316 üzenetére
Mondjuk erre én is gondoltam, ha már meglesz a moci mehetnék azzal gyakorolni meg vizsgázni. Legalább addig is ülök rajta.
Szerk.: Csak ez nem fura kicsit, hogy azzal érkezem és azzal távozom? Vagy ez ilyen nyílt titok ilyen esetben?
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz tboy93 #138326 üzenetére
Persze, én majrézok az ilyesmitől, meg amúgy is betartok mindent szabályt. Ezért is viszek valakit a vásárláshoz, és ezért is szorul ökölbe a kezem mikor az oktató közli, hogy bocsi még egy hét csúszás... De a garázsig azért nem fogom tolni.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Elpanaszkodom hogy jártam, mert szerintem tanulságos... tegnap teljes lendülettel indultam motort venni, nem is éppen közel a lakóhelyemhez, de képek és telefonos egyezkedés alapján nagy reményekkel. Még mondtam is poénból a kollégának aki a hozzáértést képviselte, hogy csak akkor hagyjuk ott, ha nincs rajta egy kerék. Már majdnem ott voltunk, hogy akkor papírozzunk, mikor a kollégának feltűnt egy sérülés az első fékcső borításán. A dupla gumiréteget felhajtva láttuk, hogy ez az eladó számára is kérdőjeles behatás elérte a fém csövet is, és kissé horzsolta. Mivel a kolléga szerelő és vizsgáztat is, hamar eldőlt hogy ő erre biztonságtechnikai szempontból nem szeretne felülni (nekem még nincs meg a jogsi) és 100+ km-t menni, mert a fékcső ellátja a funkcióját addig, ameddig. Csak az ameddig a kérdéses. Persze lehet mi lihegtük túl, de épp elég embert láttunk fasírt formátumban az ilyen "elmegyazmég" gondolkodás miatt, hogy ezt ne vállaljuk be.
Szomorú voltam és csalódott, de sokat tanultam az esetből. Akármilyen tiptop a moci a legapróbb dolog is becsapós lehet. Ha esetleg olvassa ezt a tulaj, nagyon remélem hogy valóban neki is meglepetés volt ez a sérülés és így nem közlekedik vele tovább.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #138373 üzenetére
Nem bonyi, fent van a kormánynál a sérülés és egy 20 centis csődarab. De mi így lábon nem hoztuk el, a tulaj pedig abba nem ment bele hogy kicserélteti és visszajövök érte… és egy forintot nem engedett az árából.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz duni84 #138375 üzenetére
Ez egy része csak dolognak, elhangzottak olyan dolgok is a tulaj részéről ami elbizonytalanított, a fékcső csak a pont volt az i-re. Viszont azokat nem írom le mert nem tartanám korrektnek, senkinek nem szeretném az üzletét rontani. Illetve egyéni felelősség is hogy ki hogy közlekedik persze.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Ha egy mociból kikerül a fojtás, akkor annak a forgalmi átpapírozási folyamata hogyan néz ki és mennyibe kerül?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Sajnos a kis 125-ös CBR-em meghallhatta hogy cserélni szeretném és ezért úgy döntött búcsúként kilyukasztja ezt a membránt a karbiban, ami miatt nem lehet beállítani az alapjáratot.
A szerelő csak gyárit talált, aminek az ára elég combos... tudtok esetleg külföldi megbízható oldalt ajánlani ahonnan tudnék ilyesmit rendelni?
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Múlthéten meglett a jogsim, és talán emlékeztek is érdeklődtem CBR500-ról Z650-ről, és eleinte én is úgy voltam vele hogy elég az 500ccm is, de az oktatást egy ER6-tal csináltam végig és volt szerencsém CB500F-fel is menni egy rövidet. Az oktatás alatt annyira megszoktam a 650-es blokkot, hogy nem vennék 500-ast. Tényleg fura ez a megszokás kérdés, mert én is nagyon határozottan gondoltam hogy 500-as gépnél feljebb nem nézelődök, de egy ER6F lesz a befutó, bár sor4-gyel még nem mentem, abban a kategóriában CBR650F talán. Nem akartam belevauvauzni, csak tényleg saját magam is meglepődtem, hogy amennyire mondják hogy erős géppel instant halál, annyira ésszel is lehet velük közlekedni. Jó persze egy ER6 blokk nem egy vaddisznó, de pont az a kategória amibe bele lehet nőni. De ez csak a saját eddigi kevéske tapasztalatom.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
BUÉK Kollégák!
Kihasználva a tegnapi jó időt, beléptem én is a nagymotorosok klubbjába! 200km-re volt a lakóhelytől, de nem tudtam ott hagyni… egy CBR650F lett a befutó és azt kell mondjam nagyon nem bántam meg. Ugye ER6F volt a cél, de ez a sor4 blokk sokkal barátságosabb, pedig tartottam tőle mert papíron ugye erősebb. A plexije az kula. De ezen kívül másba nem tudok belekötni. Inkább sportos a testartás mintsem túrás, de a 2 és fél órás hazautat kibírtam egy seggel bőven.Az út végén csurig töltve ment bele 7.9 liter benya, tehát a 210 km-re a fogyija is brutál jó. Szóval összességében persze még ismerkedünk, de nagy a szerelem. Várom a tavaszt.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139119 üzenetére
Nem is vontam soha kétségbe, de egész más itt olvasni és tapasztalni, csak gondoltam megosztom az élményt hátha valaki majd rákeres a topik keresőjében a típusra.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Bedobok egy technikai kérdést én is hátha lenyugszik a csapat. Az mitől lehet, hogy a kis CBR125-öm hidegen csak úgy indul be, hogy szivató és az alapjárati csavart jól kitekerem? Így működik a szivató, és szépen pöfög, ahogy melegszik tolom vissza szivatót és csavarom be az alapjárati csavart, mindezt addig míg teljesen be nem toltam a szivatót és ekkor már szépen beállítható az alapjárat és pöcc röff. Persze ez jó pár perc. Tulajdonképpen a melegen beállított alapjárati csavar és szivató együtt hidegindításnál lefojtja a motort. Beindul, felpörög és le is fullad. Szivató nélkül ebben az időben nem indul. A levegő elzáró membránszelepet cserélték, át volt szakadva, emiatt nem volt alapjárat azelőtt. Most végülis van, de csak melegen.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139198 üzenetére
Értem, viszont ez hidegen, szivatóval annyit csinál hogy beröffen 4-5ezres fordulatra majd leáll.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139200 üzenetére
Hát ez a bajom, hogy most mentem vele 10 percet, beállítottam és atomstabil az alapjárat, de hidegen meg megfullad a szivatótól. Vagy a "be kell állítani rendesen" mit takar?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139204 üzenetére
A benzin/levegő keverék csavarra gondoltam, mert max még azzal lehetne játszani, de ahhoz nem nyúltam. Mégegyszer mondom, melegen állítottam be múltkor is az alapjáratot, ehhez képest kb lemerítettem az akkumulátort annyit indítóztam, hogy valahogy beröffenjen, és ez úgy sikerült, hogy szivató plusz alapjárati csavar lefele állítása.
Sima kihúzós a szivató lehet vele játszani, de sajna nem igazán volt egyértelmű, hogy jobb teljesen kihúzva vagy csak félig, mert igazából indult, felpörgött, leállt ha csak a szivatót próbáltam. Mivel úgy gondoltam megfullad, gondoltam kiiktatom az alapjáratot ezért csavartam jól ki. Aztán toltam 100m-t majd uccsó próba és beindult azt hiszem teljesen kihúzott szivatóval. Tanácstalan vagyok, a keverékhez sem akarok nyúlni mert nyáron meg jó volt és nem akarom jobban elcseszni.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139206 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget! Google barátom "aztat" mondja, hogy a gyári beállítása a keverékcsavarnak 1.75. Ha jól emlékszem még a robogós időszakomból, ez azt jelenti, hogy becsavarom koppanásig és kifele 1.75 fordulat igaz? Nem tudom a szervizben mihez nyúltak, de szerintem a karbit csak szétszedték, összerakták azt jóság. Csak mikor elhoztam melegebb volt, akkor is nehézkesen indult, de hamarabb megvolt az alapjárat.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Én is most raktam le a nagymotoros jogsit, hosszas szenvedés után CBR650F lett az első nagymotorom, én is ugyanúgy tartottam a teljesítménytől mint te, de azt kell mondjam bőven megszokható és kezelhető egy sor4 80-90 ló. Annyi a trükk hogy nem tiltáson jársz vele. Persze a huplis körforgalmakban figyelni kell hogy ne adj véletlen gázfröccsöt, de nagyon baráti még ez a típusú teljesítménygörbe.
Viszont ha tempózni akarsz és túrázni akkor szerintem a naked vonalat engedd el, elég zavaró akár fél óra után is a pusztulat menetszél (én ER6-on tanultam). Komfortra rengeteget dob egy jó plexi. Meg hogy ebbe a 8 fokban is szétdobja az idomzat a szelet pl a lábaimról. Persze ezek már nagyon szubjektív dolgok hogy kinek mi és mennyire zavaró.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz bardi #139319 üzenetére
Hát ha a pár év robogózás és az egy szezon 125 ccm tapasztalatnak számít akkor igen. Bár nagyon más a nagymotor, nekem is fura volt mert azt hittem van azért rutinom, de a súlykülönbség miatt egész más.
A VFR elég súlyos kezdésnek és a V4 az szerintem is erős lenne, hamarabb okoz meglepetést alacsonyabb fordulaton plusz nem tudom ebben is benne van-e a változó szelepvezérlés mint a VFR800-ban, ami 6800-as fordulatnál teszi rá hirtelen a löketet. A GSX sor4 220 kg, kb mint az enyém, szerintem ha ésszel mész teljesen jó. Ezeket csak papírból mondtam, saját tapasztalatom egyiken sincs.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz bardi #139324 üzenetére
Minden megszokás és felfogás kérdése. Ha a VFR tetszik azt kell venni. Előbb vagy utóbb úgyis annál a típusnál kötsz ki amelyikre először vágytál. Én először úgy voltam vele elég lesz nekem a CBR125, 1 hónap után már csináltam a nagymotorost. CBR500R volt az első kiszemelt, aztán Z650 (de az meg nem Honda és nem is a sportosabb irány) aztán a mindig is nézegetett, de ár és teljesítmény miatt elvetett CBR650F lett. Nem bántam meg. Van olyan kollégám akinek a Civic, Prelude és VFR800 mellett még a fűnyírója is Honda…
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Persze, azért írtam hogy minden felfogás és megszokás kérdése alapvetően. Aki az én ismerettségi körömben hajt VFR800-at annyit mondott rá, hogy érezhető a szelepvezérlés váltása kigyorsításoknál, amit van aki nem szeret. Visszatérve az eredeti kérdésre, a teljesítményt hamar meg lehet szokni szerintem, de kezdőként célszerű lehetőleg könnyebb motort választani, mint a VFR széria, de nem ismerjük a kolléga képességeit, lehet hogy egy VFR750-el is hamar összebarátkoznak.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Fékfolyadék kérdés... DOT4-et ír a kezelési könyv, de azóta már van DOT5.1. Tehetek azt is a mociba? Ha jól értelmeztem a DOT 3-4-5.1 mind glikol bázisú, tehát elvileg kompatibilisek ugyanazon rendszerekhez. Egy kis extra tartósságért, biztonságért van értelme az 5.1-nek? Csak mert nem nagyon van árbeli különbség...
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139368 üzenetére
Rendicsek, köszi! Van esetleg ajánlottabb márka?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Sziasztok! Kihasználva a holtszezont motoros ruhákat próbálgatok, és a csizmákkal bajban vagyok. Próbáltam Plust, Alpinet, Mugent, Seventyt, RST-t és úgy néz ki az RST Tractech III passzol leginkább a lábamhoz. Van esetleg valakinek ezzel márkával hosszabb távú tapasztala? Megéri az árát? A másik ami kényelmes volt az a Plus, csak az meg kinézetre nem gyere be nekem…
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Sziasztok! Olajos kérdésem lenne és érdekelne a véleményetek. Gépkönyv szerint csak 10w30 ajánlott, de az előző tulaj 10w40-nel használta. Tekintve, hogy tervezek hidegebb időben (5-6 fok) is motorozni, úgy hogy a motor hideg garázsból indul, melyikkel ártok a legkevesebbet: a hidegben 10w40 vagy a nyári melegben a 10w30?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Formula-1
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Revolut
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs