Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alx.Mercer

    aktív tag

    válasz copass #26235 üzenetére

    "melegítő9hónaposbéllelborostafuxhasitasi" :DDD :DDD :C

    Az egyértelmű hibáknál nyilván nem szükséges semmilyen bevizsgálás, mert ott tényleg azonnali csere van. Én az olyan "hibákra" vagy "jelenségekre" gondoltam, amikor nem egyértelmű, hogy az egy gyárilag meglévő "funkció" ami zavarja a felhasználót, vagy tényleges hiba... Ilyen esetben nyilván valamilyen bevizsgálás azért szükséges...

    Én pár éve jártam úgy, hogy vettem egy elég drága Nike utcai cipőt. Sokat próbálgattam a boltban, mászkáltam benne és jónak tűnt. Másnap kb 1,5-2 órán keresztül volt a lábamon és úgy kidörzsölte a sarkam feletti részt, hogy alig tudtam már menni benne... Visszavittem a boltba, elmondtam, hogy mi van. Ők tiltakoztak, hogy ilyen problémával nincs mit tenni, nem a bolt sara... Rendben -mondom- akkor jegyzőkönyvet akarok felvetetni. Ettől mindjárt megváltozott a modoruk, próbáltak segítőkészek lenni... Elkezdte íri a jegyzőkönyvbe, hogy mi a panaszom, erre mondtam neki, hogy majd én diktálok, ő meg csak írja. Utána el lett küldve a cipő egy független bevizsgálásra és láss csodát, visszakaptam a teljes vételárat. Persze a boltban még akartak volna trükközni levásárlással meg hasonlókkal, de nem jött nekik össze.

    Ezzel csak annyit akartam volna mondani, hogy vannak olyan esetek, amikor szükség van bevizsgálásra azért, hogy kiderüljön, hogy a "hiba" valóban hiba-e.

Új hozzászólás Aktív témák