-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
biga
senior tag
válasz zotyesz66 #44 üzenetére
Hát ugye a DS, a BX meg a társai egy letünt kort képviselnek, mint írtam korábban, azok más , mai szemmel irigylésre méltő részei voltak az autóiparnak, a mai Citroeneknek ahhoz (remélhetőlegy csak egyelőre) semm9 közük. Azok idejében még nem is volt a PSA konszern tagja, sőt, még a PSA sem jött létre Ja, a C6 nekem is tetszik, de nagycsaládos emberként ez a legutolsó szempont egy autónál
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Füge007
senior tag
válasz zotyesz66 #2486 üzenetére
Sajna ez nem csak a 101 Le dCI motorral szereltek nyűgje. Mindhárom dízel motortípusnál előjön szériahiba, sajnos én is tapasztalatam. Ja a lényeg bárhol olcsóbb a porlasztócsúcs mint a Renault szervízekben. Én németországból szereztem be 1/3 áron mint itthon (a renault szervízre árára gondoltam), csak pislogtak a szervízbe mikor megláttták a számláját.
Igazából a hatalmas nyomás elkoptatja a piezzokristályt, nem üzemanyag függvénye. Persze a szervízben ezt mondják, hogy nem szabad kannás olajat tankolni, mondjuk én kútnál tankolok, mégis ilyen hibába futottam. Volt benn 26000 Km Thalia dCI porlasztócsúcs cserén, a gazdi nem kis örömére. Azomban ne feledjük el, ez a hiba az összes hasonló motornál előjön, német márkáknál is. A porlasztócsúcsban jelentkező hatalmas nyomást semmilyen anyag nem bírja sokáig (1000-1200 bar).
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- PlayStation 5
- War Thunder - MMO Combat Game
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- ASUS ROG Ally
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest