- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz mdav88 #61514 üzenetére
Nekem ugyan ezek a tünetek vannak, semmiféle hibakód nincs. Sőt pici rangasok is, gondolom rángatja minimálisan a vezérlést
FB-n is már érdeklődtem, nekem mindenképp a szolenoid szelepet írták. 4eves az okoskerekem. Ha az okoskerek rossz elvileg indításkor is szólna. Jó lenne ha rajonnenk mi ez.
[ Szerkesztve ]
-
-
#47205632
törölt tag
válasz mdav88 #61541 üzenetére
A Renault nagyon biztonságos autókat gyárt, nekem is nem véletlenül két Renaultom van (ha lenne pénzem Volvot vennék), mert én hiába vezetek "jól", attól még más vezethet rosszul és nekem jöhet, a vezetés többszereplős, nem beszélve a műszaki esetekről mikor önhibán kívül történik a baj.
Ez ellen a vonat ellen viszont egy duplán hajtott alvázú, keresztmerevített Volvo sem véd meg. Az ilyen ütközések legnagyobb része halálos kimenetelű, még a túloldalon ülve is, lassabb ütközésnél is. Az anyós oldalon darabokra kellett volna szakadnia mindenkinek, de még bukókerettel is nagyon nagy eséllyel belső szervi elvérzés lesz vagy agykárosodásból eredő halál. Szóval én a sofőr helyében rohadtul nem Facebookon posztolgatnék poénkodva, hanem mélyen gondolkoznék rajta a sors miért mentette meg őket és milyen természetfeletti erő volt az ami láthatatlan kezével a vonat és az autó közé került.
Nem vagyok vallásos amúgy, de egy ilyen autóból kiszállva mély töprengésbe kezdenék arról, hogy mi az az élet és hogyan is kéne élni.
Kezdve azzal, hogy nem rúgunk fel többet súlyos Kresz szabályokat, abból is rögtön hármat (nem nézett körbe vasúti átjárón, nem volt meg a haladási sebesség -mivel megállt-, megállt az átjáróban).Ez egyébként tipikus, én mindig lelassítok annyira amennyire szükséges, előttem mindenki eltűz, mögöttem meg tolongás lesz és ki is előznek utána, már az átjáróban megkezdve akár ami szintén súlyos helyzet. Éltem a Kresz szabállyal, mert nem akarok meghalni egy rossz sorompó miatt. És nem 20-szal totyogásra kell gondolni lelassítás alatt. Tipikusan magyar, a kirakott 60/70-es tábla mellett is 80-nal kell elmenni vagy akár lassítás nélkül 90, toljuk le a másikat, no követési távolság, no jobbratartás, no cipzár elv, jobbkéz sehol... nehogy véletlenül segítsünk a másiknak. Annyiban vagyunk fejlettebbek a keletieknél, hogy nem kerül elő a tetőléc, karó, villáskulcs, baseball ütő, vipera, boxer, pisztoly a másik sofőr kezében.
Nem vagyunk egy Svédország na....[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #61645 üzenetére
Ha gyári a rádió akkor tudd meg a kódját.
Aztán aksi le, saruk megtisztít mindenhol legyen jó és szép tiszta a csatlakozó felület.
A testkábeleket is takarítsd meg.
Ezek után az önindító kébeleit és a generátor kábeleit is tisztísd meg.
Ha ezekkel megvagy, vedd le a jobb első kereket, bakokd alá a kocsit jelölf meg zsírkrétával vagy filcel a főtengely szíjtárcsát egy vonallal "vágd ketté" azaz szélétől a széléig tartson, az se baj, ha nem teljesen középen jelölöd. Kerék vissza kocsi leenged. Mész vele egy kicsit, közben párszor, ki be kapcsolod a klímát. Majd újra leveszed a kereket és megnézed, hogy elmozdult-e a tárcsán a jelölés.
Bonyolultnak hangzik de fél óra alatt megvan az egész.Renault power
-
Tomi0703
őstag
válasz mdav88 #61667 üzenetére
Nálam pl nem az volt. Megvettem a gyári újakat bele, ki lett cseréltetve és nem szűnt meg a hang (pedig Renault szervizben nézte padon, nagyszüleim ismerőse, váltig állította, hogy ez hídszilent lesz). Bár inkább erősebben a jobb hátulról hallani. Kiszedtem már a pótkereket, emelőt stb. a felette lévő "padlót" de a hang nem szűnt meg...
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz mdav88 #61673 üzenetére
Szabadkéz funkción belül a renault, csak az ajtók nyitását-zárását definiálja.
De én úgy gondolom, hogy ehhez hozzá kell, hogy tartozzon a kulcs nélküli indítás.Gyakorlatban még csak olyannal találkoztam, ami mindkét funkciót vagy egyiket sem tudta.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kisninja
őstag
válasz mdav88 #61687 üzenetére
Ha akku hibát ír ki és van töltés akkor a műszerfalat kell megforrasztgatni nem vészes aztán több gondod emiatt nem lesz.
Ha hosszú gombnyomásra indul csak akkor megint csak egy hiba nem vészes ez is szinte az összes lagunánál előfordul. (hiba oka mikor be tolod a kártyát akkor van két mikrókapcsoló az egyik félig bedugott állapotban kéne élesztenie a rádiót stb na ez a szar nálad is nálam is.... A másodig meg jó mert indul a kocsi ez a hiba is házilag orvosolható.
Szabad kezes módról mondj le szinte senkinél sem működik már. Már a távirányítóról látni ha az több gombja van, és ahogy közeledsz a kocsihoz kinyit a központi zár és ahogy rob mondta tudod indítani a kocsit.
Nekem is most novemberben lesz full szilent csere.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mdav88 #61710 üzenetére
Ez igaz, de akkor is macerás, meg közben kitörik az ember dereka, meg a nyaka. A lényeg, hogy nagyon elb....tt helyen van.
Sajnos az autó mostanában pont olyan helyen parkol, hogy rengeteg falevél esik rá, győzőm kiszedegetni naponta. Emiatt eltudom képzelni, hogy 150+ felett "benyalt" oda valamit.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mdav88 #61815 üzenetére
Laguna 3-ra a húszas is simán felmegy, olyan brutálisan néz ki vele, hogy az már durva, de csak vastag küllős 5 esetleg 6 csillagos felnikkel. Sajnos a futómű és leginkább valószínűleg a világ legszarabb útjainak otthon adó országokhoz tartozunk már jó ideje, emiatt sajnos itt még a gyári 205/60/r16 is kényelmetlen, 18-as felnikkel jártam jó pár ezer kilométert, de amíg eljutottam a pályáig, addig szarrá káromkodtam magam az utak és a laguna miatt is.
Emiatt aztán vissza is tértem a gyári méretre és az acél felnire.
Szerencsére a nagy sebességhez jó gumit is találtam, igaz már a sokadik szett lett cserélve rajta, de nagyon jól bírják a strapát az akár 270km sebességet is tűrő a Goodyear EfficientGrip Performance XL 205/60 R16 96W gumik. 250 körüli sebesség meg sem kottyan nekik. [link]Ekkora sebességnél viszont már minden guminak rendesen megjön a hangja meg a szél zajjal együtt, de 150-ig ezek olyan totális kussban vannak, ami nagyon ritka. A tapadása kanyarban fenomenális, a Mecsekben én aztán szoktam tolni neki rendesen, de ezekkel mintha sínen mennék, a többi másik gumikkal meg azért érezhető volt, hogy ez már nagyon határ volt, meg "sírtak" is...ezek meg mintha erre születtek volna...A laguna 3 kanyarban egyébként is verhetetlen a feszes futóműve miatt. Egyszerűen imádom ezeket a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
senior tag
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #61920 üzenetére
Én pasztázni szoktam, de a www.kauffer.hu nál találsz.
Az egyik sráccal nemrég beszélgettem, neki is II es lagunája van 2.0 benzin, ő is beszerezte a gyári tömítéseket hasonló okból, a javaslatomra.
Bár neki is mondtam, hogy pasztázza be olcsóbb és örök mint a nyomor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #62049 üzenetére
Van olyan aki azt mondja visszaállt neki egy idő után.
Ezt az időt a motor kínzását ingadozó alapjáratot megnövekvő fogyasztást lehet a diagos visszaállítással megoldani.
Ez nem újraprogramozás, csak a megemelt alapjárati érték gyári visszaállítása.
Mivel ahogy elkokszolódik a fojtószelep folyamatosan felülírja a nyitási értéket a motorvezérlő.
Remélem így érthető.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs